Ja taas on 2t kansa palvonut koko kesän itseään perkelettä. Ainakin sen älämölön perusteella mitä rannoilta kuului kun 2t-raatoja käynnisteltiin. Voi sitä kiroilun ja sadattelun määrää. Ja välillä savu nousi koneesta kuin sielunpaimenen palttoon helmasta.
Ja voi sitä kateuden määrää kun naapuri lähti viereiseltä laituripaikalta vesille nelari Hondallaan ilman mitään ihme vemmeltämisiä, ja oma Etec seisoi kuin järki vajaamielisen vajaatahtimiehen päässä. Seisoi vain, eikä käynnistynyt.
Syksyn tultua
Anonyymi-ap
8
618
Vastaukset 8
- Anonyymi
Joo, on tuota taas laiturilta seurattu.
- Anonyymi
Saanko kysyä mikä saa sinut laittamaan tämän aloituksen vuodesta toiseen tänne ihmeteltäväksi?
- Anonyymi
Mielipuolinen nelitahti hulluus se on.
- Anonyymi
Aloittaja on niuvaniemestä karannu 4-tahti potilas.
- Anonyymi
Etec-hörhön käänteinen puoli tri Johnsson ja tri Hidea…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on niuvaniemestä karannu 4-tahti potilas.
4-tahtipotilaan kävely. 1.askel 2.lepo.3.pierasu 4.askel.. jne..
- Anonyymi
Tästähän on tullut jo perinne. Asiaa!
- Anonyymi00010
Älä anna lastasi Moolokille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411