Mistä tietää,onko toinen naisiinpäin? Olemme samassa työpaikassa ja on jo pidemmän aikaa ollut sellainen fiilis,että hänkin olisi bi,tästä en toki voi olla varma
On antanut pitkän katseen,kerran tuijotti minua kaukaa. On tullut iholle, istuin kerran tietokoneella,niin hän tuli ihan lähelle ja kosketti kättä, tarvitsin silloin apua yhdessä työasiassa. Muutaman kerran on halannut minua,kun ei oltu nähty pitkään aikaan. Ihan kuin olisin vaistonnut että ilahtui kun ei oltu nähty pitkiin aikoihin.Voihan tämän tulkita myös ystävällisenä eleenä mutta en ole nähnyt että halailisi muita. Käyttäytyykö hetero nainen tällä tavalla? Pitäisikö luottaa siihen omaan vaistooni joka sanoo että hänkin mahdollisesti tuntee jotain?
Mistä sen tietää
5
341
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kyseinen nainen sinkku?
- Anonyymi
Ei ole sinkku
- Anonyymi
Onko teillä ikäeroa? Heterotkin joskus testailee viehätysvoimaansa samaan sukupuoleen. Tietääkö siis, että olet itse naisiin päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä ikäeroa? Heterotkin joskus testailee viehätysvoimaansa samaan sukupuoleen. Tietääkö siis, että olet itse naisiin päin?
Ikäeroa on paljon, sekin on yksi asia mikä tässä jutussa viehättää. Olen aina tuntenut vetoa ikäistäni vanhempiin naisiin,sama Miesten kans
- Anonyymi
Ei tiedä kun en ole tuonut asiaa ilmi, jos ei sitten vaistoa . Tuo oli mulle uutta tietoa,että heterotkin harrastavat tälläidtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882