Olet fiksu nainen! Sinun pitäisi muuttaa ajattelutapaa ja miettiä minut sijoituksena tulevaisuuteen.

Anonyymi-ap

Sinusta saattaa tuntua tällähetkellä, että olet parempi ihminen ulkoisesti ja sisäisesti. Sitä sinä oletkin. Ehkä kipuilet tämän asian takia. Osaatko miettiä tulevaisuuteen? Mikä olisi tilanne 5 vuoden tai 10 vuoden päästä? Onko sijoituksesi kasvanut korkoa koron päälle? Miltä pitkäntähtäimen sijoituksesi näyttää suhteessa sinuun vuosien päästä?
Mieheltä ❤️ Naiselle

14

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvä ajatus! Sovitaanko että 20 vuoden päästä katsotaan miltä näyttää? Sinähän olet kärsivällinen ja jaksat odottaa.vai mitä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Tosi romanttisesti kirjoitat jollekkin, tietääkö hän? sivusta, nainen

    • Anonyymi
      UUSI

      Hahhah. Älä itseäsi imartele👎🤷‍♀️

    • Anonyymi
      UUSI

      Osaan ajatella elämääni eteenpäin.

      Siitä syystä ajattelen ettei kenenkään kannata kiintyä minuun.

      En ole missään mielessä parempi ihminen sisäisesti tai ulkoisesti.

      Kaivattuni on hyvä löytää jotenkin tasavertaisempi kumppani.

      ♡☆

      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä siitä syystä, että haluan suojella mahdollista läheistä ihmistä kaikesta siitä avuntarpeesta mitä olisin vailla myöhemmin.

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen huono sijoitus. Pihikin olen. Minut kannattaa ottaa vaan rakkaudesta.

    • Anonyymi
      UUSI

      "Sinusta saattaa tuntua tällähetkellä, että olet parempi ihminen ulkoisesti ja sisäisesti."

      Kuulostaa hyvin oudolta.

    • Anonyymi
      UUSI

      En voi nähdä sinua sijoituksena tulevaan, kun en tiedä kuka olet? Kuka sinä olet, johon minun tulisi panostaa?

    • Anonyymi
      UUSI

      Meinaatko, että minä rupsahdan ja sinä et?

    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä olenkin fiksu jollain tasolla, tosin käyttäisin ennemmin toista sanaa kuvaamaan kaikkea mikä liittyy itseeni. Olen ennakoiva ja kaukaa viisas, tiedän asioita mitä et ikinä uskoisi minun naisena tietävän. En voi kertoa näitä asioita julkisella alustalla, koska sinä kieltäisit saman tien kaiken ja vakuuttaisit syyttömyyttäsi.
      Sanon vain, sinä olet ap muiden ihmisten hyväksikäyttäjä karmeimmalla tavalla ja sinä et ole hyvä ihminen laisinkaan. Olet rikkonut toista ihmistä vastaan ja olet käyttänyt tähän älykkyyttäsi, rohkeuttasi. Vaikka kyseistä asiaa ei tarvita silloin, jos on hyvin kylmähermoinen ihminen. Olet tehnyt paljon pahuutta ja puhunut väärin.
      Sinussa on jotain vikaa, oikeasti jotain vikaa pahimmalla mahdollisella tavalla.
      Olet kuin merenpohjassa oleva valtava hai joka on saanut saaliista vainun.
      Kylmä ja paha ihminen elämäsi loppuun asti oletko?
      Vai pysähtyykö pahuutesi siihen päivään kun saat kuulla oikeasti kuinka sinut näen.
      Ja kerron poliisille asioita, jotka olisi pitänyt kertoa jo aikaa päivää sitten sinusta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jatkan vielä. Enkä yhdy sinuun koska en ole koskaan sitä halunnut.
      Enkä tee niin kuin sinä toivoisit minun tekevän.
      En ole suhteessa kanssasi, en ole ollut siinä kanssasi milloinkaan.
      Tiedän tasan tarkkaan mitä haluat ja miksi tämä suuri vaiva sinulta.
      Et löydä tällä tavalla loppuelämän ilmaista piikaa palvelemaan sinua.
      Mutta minkäs voi julmuudelle, pahuudelle ja itselleen.
      Niin minkäs voi kun ei muuta osaa kuin roikkua vieraassa ihmisessä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Red flag!
      Aina kun vaadit toisen muuttuvan, on sinulla ongelmanitselläsi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kiinnostele riskisijoitukset niin en todellakaan sijoita konkurssikypsään tapaukseen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mietin vain yhtä asiaa, haluaisin päättää täällä kaipailun. Haluaisin puhua ja selvittää asioita. Minulla ei ole mitään sen ihmeempiä odotuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe