Sun äidin silmät on kylmät ja kovat

Anonyymi-ap

Pelottavat oikeastaan.

18

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Minun äitini ainakaan ole tuollainen. Hän on topakka ja eläväinen, vahva, suorapuheinen, huumorintajuinen ja lempeä äidillinen kanaemo joka tukee silloin kun tarvitsee ja joskus liikaakin on hössöttämässä vaikkei aina pitäisi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Silmät on sielun peili.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ai sellaiset kalasilmät 😀

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei. Kovat. Näkee että arvot on kovat. Heikot sortukoon jne...


      • Anonyymi
        UUSI

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihanat ne on

    • Anonyymi
      UUSI

      mun on joo

      • Anonyymi
        UUSI

        Mietin että ootteko jutskannu?


    • Anonyymi
      UUSI

      Sellainen hän on ja minusta kasvoi hänen vastakohta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mä oonkin aina ollut enemmän isin tyttö 😀 mutta en silti moiti äitiäkään, parhaansa on aina tehnyt niillä eväillä mitä on ollut

      • Anonyymi
        UUSI

        mutta äidillä on kyllä tosi vanhanaikaiset arvot ja se on aika pelottavaa... Nihkeästi mm suhtautuu samaa sukupuolta oleviin pareihin vaikka naapurissakin sellaiset asunut koko mun elämän ajan. Sanoi mulle kerran humalassa että en ole enää hänen lapsi jos joskus alan seurustella naisen kanssa☹️ mutta onneksi tiedän ettei se sitä ihan niin tarkoittanut, selvinpäin on kyllä vähän suopeampi. Hän ei myöskään oikein ymmärrä mielenterveysongelmien päälle, joten aika paljon saanut moitetta senkin asian tiimoilta ☹️


    • Anonyymi
      UUSI

      Ujo hänkin, saattaa johtua siitä ainakin osittain... keneltä lienee perittyä minulla tämä 😂 Tosin isäkin kuulemma nuorempa ollut ujo, enää ei oo kyllä 😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Isäs oli kaikkea muuta kuin ujo, mitä naisiin tuli.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kauheaa jos näet jossain äitiäni. Hui. Sehän poltettiin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Miehet on pilannu monta naista

    • Anonyymi
      UUSI

      Tulikin mieleen käydä ostamassa WC paperia, johon printattu raamattu.

      Kaikki uskonnot ovat kuraa. Liian monta ihmistä on mennyt sekaisin ikivanjohen valheiden takia.

      Homoilukin onli cool ennen kristittyjä.
      Japanissakin oli mielenkiintoinen seksikulttuuri ennen kristin uskoa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jospa elämän kokemukset ovat kovettaneet, koettakaapa ymmärtää, eikä vain arvostella.

    • Anonyymi
      UUSI

      batwoman varo vttu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe