Jokohan huijari vei tilit kun ei näy koko tiliä kun menin Nordean, mut ei mulle ainakaan tullut sitä tekstiviestiäkään poliisilta
Nordea tilit
17
389
Vastaukset
- Anonyymi
Ongelma laajenee kokoajan, pääsee syvemmälle ja syvemmälle tekniikkaan sisään.
Kohta ne rahat lähtee tileiltä, koodi alkaa olla murrettu - Anonyymi
Ei onnistunut laskun maksukaan , ootellaan nyt hetki mutta kohta pitää ottaa yhteyksiä .
- Anonyymi
Sitä laskun maksua just mietin mulla on ajastettuna monta laskua huomiseksi, miten mahtaa käydä
- Anonyymi
Kyllä ovat saaneet paljon palautetta ja vihaista sellaista
- Anonyymi
Minullakin hävisi tili jossa pari miljuunaa oli tallessa. Miten sen nyt saan todistettua että sellainen siellä oli. Uskovatko jos sanon...
- Anonyymi
No tuskin oli. Hyvä jos oli 100€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin oli. Hyvä jos oli 100€
Ne oli vanhoja ylijäämä tukiaisia maataloudesta jota pidettiin pahan päivän varalle jemmassa...
- Anonyymi
Hyvä jos on 100€
- Anonyymi
No oli aamulla ainakin tulleet rahat tilille jotta sain laskut maksettua
- Anonyymi
Mutta taas ei enää pääse tileille tänään tiistaina
- Anonyymi
Nordea ilmoitti juuri: Tileiltä kadonneen varoja
- Anonyymi
Tänään ilmoitettiin lehdessä että huijarit on seuranneet ihmisiä kodinkoneiden kautta.
Aina o puhuttu että televisio seuraa. Monta kertaa telkkarissa vilkkuu sellainen ihmeellinen valo minkä ei pitäs vilkkua ja seuraa ne älypuhelimiakin.- Anonyymi
Tarttis katsoo ja säätää nitä asetuksia sekä huolehtia päivityksistä. Paljon näitä saa automatisoitua mutta sitten on niitä mitkä pitää tehdä manuaalisesti Ja sitten se tärkein eli vaihtaa vakiosalasanat ym!!! Monikohan on vaihtanut esim. reitittimen verkkonimen, salanan sekä estänyt etäkäytön.
lajijasuris
- Anonyymi
No kaikki ei osaa tollasia, en minäkään
- Anonyymi
Löytyy ohjeet ainakin operaattorilta ostettujen reitittimien pakkauksesta sekä heidän nettisivulta. Selvät ja simppelit ohjeet on mun miellestä ainakin, mut en mäkään mikään nörtti ole eli en mä noista juuri mitään ymmärrä.
Mut mikä sitten on kellekin helppoo tai vaikeeta... tänään luin että joidenkin mielestä "annettava esteetön kulku suojatielle" on epäselvä ilmaus. Onkohan jonkun nuoremman jantterin jolla "lukivaikeutta"! Pitäs mukamas lakii kirjata erikseen ettei suojatielle saa ajaa kun siinä kävelee joku, voi jestas, toihan selvitetään autokaoulussa! Kyl määki on ajanu, jos kävelijä on keskikorokkeen toisella puolella ja hyvin ehtii - ei saisi ei näinkään.
lajijasuris
- Anonyymi
Niin aina pitäs antaa suojatietä kulkevan mennä vapaasti. Mulle on monta kertaa käyny niin kun oon tulossa cittarista ja menossa tien yli suojatietä niin toinen auto pysähtyy ja toinen vetaaseekin vierestä ohi, melkein jäänyt auton alle. Ei loimaalaiset taida osata noita liikennesääntöjä
- Anonyymi
Asennevikaa se varmaan on eikä ymmärryksestä kiinni. Mut mistäpä minä tiedän eli jos ei lueta mitään, siis juuri mitään, eipä se luetun ymmärtäminen kehity. Periaatteessa puhumisessa sitten kanssa pitäis olla vaikeuksia sisällön ymmärryksessä, jos suht helppo luetun ymmärtäminen kauheen vaikeeta
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138