Siivousta uudessa kämpässä

Anonyymi-ap

Siivouksesta.
Tuli kaavake jossa pyydettiin kertomaan, jos uudessa asunnossa on jotain huomautettavaa.

Olen muuttanut muutamam kerran ja ensimmäiseksi aina siirrän sähköhellan pois paikaltaan.
Niin tein nytkin.

Ei ollut tuskin koskaan siivottu taustaa.
Kuvasin sotkut ja lähetin firmaan.
Ärsyttää siivota toisten sotkuja.

Lesken 70

15

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa pikkutarkasti kaikki kulumat, kolhut ja viat pistää kaavakkeeseen, etteivät sua pääse niistä sitten syyttämään, jos vielä poismuutat.

• Anonyymi

Niin tein.
        Kuvasin kaiken ja kirjoitin mitä missäkin on.

Lesken70

• Anonyymi

Oven karmein listat ovat myöskin yksi paikka mikä monilta jää kin luulevat ettei kukaan niin ylhäälle kurkottele .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oven karmein listat ovat myöskin yksi paikka mikä monilta jää kin luulevat ettei kukaan niin ylhäälle kurkottele .

Monet ei edes välitä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tein.
        Kuvasin kaiken ja kirjoitin mitä missäkin on.

Lesken70

Siis mitä,,onko sinnekkin pakko luupääsi tuupattava.

• Anonyymi

Sähköhella on syytä vetää hitaasti ja varovasti ulos. Olen olut korjaamassa kaksi johtoa, kun ovat vetäneet vauhdikkaasti ja seinästä irti.

• Anonyymi

Olen ollut sotaveteraanien kotisiivouspalvelussa töissä.
        24 asuntoa siivottiin vuorotellen.
        Tuli siinä muutama sähköliesi vedettyä ulos.

Lesken70

• Anonyymi

Ja kun työntää sen takaisin paikalleen, on myös syytä olla varovainen, eikä työntää seinään kiinni.

• Anonyymi

Ihan oikein , miksi monet jotenkin luulee ettei hellan taustaa tartte siivota .itse teen sen joka kuukausi ja aina on pesun tarpeessa. Muista kun äitini muutti ja otin firman siivoamaan hänen asuntonsa niin eivät olleet siivonneet uunin taustaa eikö ollut äitikin sitä tehnyt varamaan ainakaan vuoteen . Saivat maksaa takaisin siitä mitä olin maksanut siivouksesta. Niin että ei ne firmatkaan aina tee hyvää työtä. .

• Anonyymi

Minä pesen hellan taustan vain kerran vuodessa. Vähän laistan tuossa hommassa, sen verran raskas työ
        Sama juttu pyykinpesukoneen kanssa, valtavan painava ja vaikeasti siirrettävä pesukone joskus pyydän sukulaisen avuksi siirtämään sitä.

• Anonyymi

Onkos jääpakastinkaappi tausta siivottu ?
      Sehän se vaikeinta on.

• Anonyymi

En ole koskaan sitä siivonnut. Se on niin tiukasti melkein seinissä ja katossa kiinni etten sitä saisi sitä sieltä liokuyeltua. Ei tän mummon käsvoimat riitä :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan sitä siivonnut. Se on niin tiukasti melkein seinissä ja katossa kiinni etten sitä saisi sitä sieltä liokuyeltua. Ei tän mummon käsvoimat riitä :(

Ei sitä voi asukkaalta vaatiakaan!

• Anonyymi

Ooksä kotoutunu? Voi mennä joku aika siihen...

• Anonyymi

Kannattaa tehdä raportti tarkasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe