Joo, niin 🤡 sanoo ja mitä sanoo, on kaikki totta.
Kerroin kerrasta hankalasta mutta onnistuneesta tavasta saada varaosaani varaosa.
Kyse oli värillisestä takalasista.
Deltatyttö voi aiheen tapansa mukaan opiskella netistä.
Pistä hakuun Barra.... 1964.
Mopar on varaosa.
4
138
Vastaukset
- Anonyymi
Haaveet on haaveita ja googlaus on googlausta. Terveyskeskuksen aulassa ei tulla jenkkimieheksi vaikka lehtipinossa olisi V8 Magazineja.
Kasvavaa Chrysler-suuryhtiötä tukemaan tarvittiin oma varaosien valmistaja, toimittaja ja jakeluverkosto. Tähän tarpeeseen vastaamaan perustettiin vuonna 1929 Chrysler Motor Parts Corporation. Vuonna 1937 viralliseksi tavaramerkiksi rekisteröitiin helpommin brändättävä lyhenne Mopar (sanoista MOtor PARts)- Anonyymi
Anteeksi että olen varaosakerhon jäsen ja että minulla on varaosa, koska olen jenkkivaraosaharrastaja.
Varaosani hinnalla arvelen että saisin kaksi pientä sähkövolvoa.
Mitä sinä harrastat?
> < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi että olen varaosakerhon jäsen ja että minulla on varaosa, koska olen jenkkivaraosaharrastaja.
Varaosani hinnalla arvelen että saisin kaksi pientä sähkövolvoa.
Mitä sinä harrastat?
> <Siis https://www.moparkerho.net/ voi voi sentään että me moparharrastajat olemme tietämättömiä ja käytämme vääriä sanontoja.
- Anonyymi
Lahden Jenkkipiirien tytön Delta päässyt kansikuvaan.
https://www.lehtiluukku.fi/esikatselu/amerikan_rauta/01-2021/267115.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3952188Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882090- 981802
- 4431742
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2161003
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72860Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832