Persujen jatkuva vihakirjoittelu

Anonyymi-ap

Suomi24 on täynnä persujen tehtailemia keskusteluketjuja, joiden aloitukset ja kommentoinnit ovat erilaisiin ihmisryhmiin ja erityisesti vähemmistöihin kohdistuvaa vihaa, panettelua, valehtelemista ja maalittamista. Lisäksi poliittisista vastustajista kirjoitellaa ivaten, alatyylisesti ja vääristellen.

Mitä tällaisella paskanheittämisellä saa aikaan? Ei ainakaan mitään sympatiaa persuja kohtaan, pikemminkin suuttumusta.

40

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun persulle sitten vastaa ja antaa ns. "samalla mitalla" takaisin, alkaa hirveä ulina ja uhriutuminen. Outoa porukkaa.

      • Anonyymi

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.


    • Anonyymi

      Persujen harjoittama putinismi ei niinikään herätä luottamusta.

    • Anonyymi

      Mustakaa Marinin hallituksen aikainen kirjoittelu?
      Nyt ollaan kaukana siitä räävittömästä ja rivosta kirjoittelusta.
      Tässä esimerkki persujen luottamusmiehen ja opettajan kirjoittelusta:
      https://x.com/KarnaMikko/status/1367747449897562113

    • Anonyymi

      höpöhöpö aloitus. joku vihervasu valuu tuskassaan.

      • Anonyymi

        Persu elää vihasta. Se on persulle ruokaakin tärkeämpi asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu elää vihasta. Se on persulle ruokaakin tärkeämpi asia.

        Heh, heh.... Onko sulla lääkkeet hukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh.... Onko sulla lääkkeet hukassa?

        Oulussa nähdään, mitä persujen harjoittama vihakiihotus on saanut aikaan. Persut palkitsivat Oulun suurimman "sankarinsa" em. alalla meppipaikalla. Järkyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulussa nähdään, mitä persujen harjoittama vihakiihotus on saanut aikaan. Persut palkitsivat Oulun suurimman "sankarinsa" em. alalla meppipaikalla. Järkyttävää.

        Sebastian Tynkkynen on yksi Suomen pahimmista vihapuheen levittäjistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu elää vihasta. Se on persulle ruokaakin tärkeämpi asia.

        Kun ei ajattele ja puhu kuin persu niin olet "vääräuskoinen"


    • Anonyymi

      "Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

      ...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").

      • Anonyymi

        Kopiopersu kerää muiden persujen tavoin itselleen vihaa. Siksi hän ei tuhlaa voimiaan uusiin kirjoituksiin, vaan postaa tuhansia kertoja samat mattopaskat palstalle.


      • Anonyymi

        Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit niitä saadessasi..


      • Anonyymi

        10.000:s toisto?


    • Anonyymi

      Todellakin.. Yksi ja sama tyyppi kirjoittelee päivästä, vuodesta toiseen samaa roskaa.. Eli aloittaja. Ei punikilta ole muuta tekemistä, kuin ihailla sosialismia. Jonka kehto on Moskova.

      • Anonyymi

        Sinun itsesi kirjoittama avaus ap joka päätäsi auot viesteille jotka olet kirjoittanut itse.


      • Anonyymi

        Katkeran persun vuodatusta on mukava lukea päivää aloitettaessa.


    • Anonyymi

      Viha on persujen energia.

    • Anonyymi

      DEMARIT ovat RYSSÄN kätyreitä.
      Ikuisia Suomen Vihollisia.
      Tuppuraiset ja Mariinit ovat Suomen vihollisia.
      Sdp- Neuvostoliitossa perustettu Puolue !
      Sdp- Neuvostoliitossa perustettu puolue

      sdp- Neuvostoliitossa perustettu Puolue !

      • Anonyymi

        Soita baranovin poika paranoid..


      • Anonyymi

        Meinaatko, että toistamalla uudestaan ja uudestaan, olet vakuuttava? Et ole.


      • Anonyymi

        Eipäs, kun Suomessa

        Älä persutrolli viitsi valehdella


        Toisaalta palstalla sallitaan törkeydet, valehtelu ja herjaaminen.


      • Anonyymi

        SDP perustettiin 1899 nimellä Suomen Työväenpuolue, ja ensimmäinen puoluekokous pidettiin Turussa 17. –20. heinäkuuta 1899. 1900-luvun alussa puolue esitti vaatimuksia torpparikysymykseen, työllisyyden hoitoon, työläisten aseman parantamiseen, sananvapauteen ja kahdeksantuntiseen työpäivään. Edes vähänkään historiasta perillä oleva tietää ettei tuolloin ollut olemassa neuvostoliittoa, vaan Venäjä oli monarkin hallitsema valtio. Eli siis hyvin oikeistolainen maa. Persulta toki ei voi vaatia edes tämänkään tiedon omaamista vaikka se on hänelle ilmeisesti apukoulussa opetettu, mutta tietoa ei löydy Suomen uutiset läpyskästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        SDP perustettiin 1899 nimellä Suomen Työväenpuolue, ja ensimmäinen puoluekokous pidettiin Turussa 17. –20. heinäkuuta 1899. 1900-luvun alussa puolue esitti vaatimuksia torpparikysymykseen, työllisyyden hoitoon, työläisten aseman parantamiseen, sananvapauteen ja kahdeksantuntiseen työpäivään. Edes vähänkään historiasta perillä oleva tietää ettei tuolloin ollut olemassa neuvostoliittoa, vaan Venäjä oli monarkin hallitsema valtio. Eli siis hyvin oikeistolainen maa. Persulta toki ei voi vaatia edes tämänkään tiedon omaamista vaikka se on hänelle ilmeisesti apukoulussa opetettu, mutta tietoa ei löydy Suomen uutiset läpyskästä.

        SDP vahvisti Turun puoluekokouksessa 1903 edellä esitettyjen tavoitteiden lisäksi:
        - eroa Venäjästä, siis täydellistä itsenäisyyttä, SDP oli ensimmäinen merkittävä poliittinen voima joka sitä vaati
        - yleistä ja yhtälaista äänioikeutta kaikille, myös naisille ja maata omistamattomille miehille
        - kunnallislakia, se tarkoittaa kunnallista demokratiaa, kunnallisvaaleja, joissa kaikki aikuiset saavat asettua ehdokkaiksi ja kaikilla on äänioikeus


    • Anonyymi

      katsotaan sitten asia , kun kohtaan suvakit totuuden äärellä 🤔

      • Anonyymi

        ne alkaa itkemään ja niitä alkaa säälimään 🤣🤣🤣


      • Sinun ja muiden pölhöpersujen, persuidioottien ja mistään mitään tietämättömien höpönassujen tulisi tulla totuuden ääreen ja opetella edes Suomen historiasta kohtalon hetket ja perustotuudet. Persutotuudet ovat silkkaa valetta.

        Miksi te toistatte noita ikivanhoja valeitanne?

        Te olette hyvin, hyvin tyhmiä ja kovakalloisia, mutta luulisi jotakin oikeasta todellisuudesta ja totuudesta sentään teidän päihinne jäävän, mutta ei mitään.

        Todistatte päivittäin sananlaskun: Tyhmä kuin persu, pitävän paikkansa, tosiaan eilen. tänään, huomenna ja kai hamaan loppuun asti.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Sinun ja muiden pölhöpersujen, persuidioottien ja mistään mitään tietämättömien höpönassujen tulisi tulla totuuden ääreen ja opetella edes Suomen historiasta kohtalon hetket ja perustotuudet. Persutotuudet ovat silkkaa valetta.

        Miksi te toistatte noita ikivanhoja valeitanne?

        Te olette hyvin, hyvin tyhmiä ja kovakalloisia, mutta luulisi jotakin oikeasta todellisuudesta ja totuudesta sentään teidän päihinne jäävän, mutta ei mitään.

        Todistatte päivittäin sananlaskun: Tyhmä kuin persu, pitävän paikkansa, tosiaan eilen. tänään, huomenna ja kai hamaan loppuun asti.

        Hyvin sanottu!


    • Anonyymi

      Vihapuhe pitää kriminalisoida.

    • Anonyymi

      Kun nykypersut tuntuu olevan niin uskovaisiakin, niin tämä raamatun lause lienee sopiva:
      "Ylpeys käy lankeemuksen edellä"!

    • Anonyymi

      Ylläpito voisi poistella herkemmällä kädellä noita vihaviestejä.

    • Anonyymi

      Olen jo kauan sitten todennut että perssuomalainen puolue pitäisi lailla kieltää. Ovat suurin uhka Suomen yhteiskuntarauhalle.

      • Anonyymi

        "Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

        ...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").


      • Anonyymi

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.


    • Anonyymi

      Totuushan on se, että vassarit käyttää kaiket pävänsä täällä persujen haukkumiseen, miksi persut itseään haukkuisi??

      • Ei se ole mitään haukkumista
        vaan totuudesta kertomusta
        kun kertoo ja näkee
        mitä persut tekee
        vain kurjuutta kurjuuden selkään
        juuri niin tapahtuu, sitä pelkään
        kokonaan sosiaaliturva pois
        silloin persut onnellisia ois
        huutolaismarkkinat ken ties
        sitä haluaa purra ja Häkämies


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Ei se ole mitään haukkumista
        vaan totuudesta kertomusta
        kun kertoo ja näkee
        mitä persut tekee
        vain kurjuutta kurjuuden selkään
        juuri niin tapahtuu, sitä pelkään
        kokonaan sosiaaliturva pois
        silloin persut onnellisia ois
        huutolaismarkkinat ken ties
        sitä haluaa purra ja Häkämies

        Typerys ja valehtelijahan sinä olet, etkä taatusti ymmärrä yhtään mitään. Muuten et tuollaisia hölmöyksiä kirjoittelisi.


    • Anonyymi

      Tämäkin aloitus on pietarin trollin.

      • Anonyymi

        Oulu on tyyppiesimerkki siitä mitä Perussuomalaiset ovat saaneet vihakirjoituksillaan aikaan. Puukko heiluu. Pääagitaattori palkittiin persujen toimesta "saavutuksistaan" mepin paikalla. Järkyttävää.


    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe