Rakas aktivoitu elämäntehtäväänsä 24/7.

Anonyymi-ap

TARINAA POIKANEN NUMBALL NEITI
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
https://www.suomi24.fi/profiili/Numball

Harrastuksina sukellus, moottoripyöräily, elokuvat, tietotekniikka. Sijoitusasuntoja ja Luxembourgiin sijoitettu miljoonajahti. Entisöi Rolls Roycea ja säätelee sen V12 moottoria. Tupruttelee pikkusikareita ja nautiskelee laatujuomia. Omistaa kukkatarhan ja työllistää vähäosaisia thaimaalaisia. Vaimon veljillä kolme kauppaa Chiang Maissa.

Kuulostaako Senssu yhtään tutulta?

20

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksikkökaksikolla on muutakin yhteistä. Ilmainen ja pitkäaikainen rakkausavioliitto, thaivaimolla on poika joka kulkee nimellä kakara, pojilla ja vaimoilla kelakortit, vaimoilla runsaasti rahaa, kookospuistot ja merenrantatontit, 40 tuumaiset telkkarit jotka kertoman mukaan ovat jopa satatuumaisia mutta niitä ei katsella kun on parempaakin tekemistä. Kumpikin tuomitsee jyrkästi väkivallan mutta uhkailee väkivallalla, yhteinen Jippo-kaukoputki jonka esitteli vahingossa molemmilla rekisteröidyillä nimimerkeillä.

Kummankin maantieto on joltakin vieraalta planeetalta, Espanjasta haetaan viisumit ja Phuket on siirretty Siaminlahdelle. Kellot on eri ajassa kuin muilla, olivat sitten Las Vegasissa tai Chiang Maissa. Kumpikin tuntee julkisuudesta tunnettuja henkilöitä, suurlähettiläitä ja urheilijoitakin aina Valentino Rossia myöten.
      Molempien tarinat vaihtelee mahtipontisista maailmanmiehen elkeistä takaisin vaatimattomuus-teemaan jossa elellään minimalistisesti ja lapsiakaan ei viedä minnekään mikä maksaa, vaan mennään metsään ilmaiseksi, kunnes ykskaks pojalla onkin 250 ratapyörä ja oma salainen moottorirata sekä yksityisopettaja, mutta heti perään poika laitetaan mäkkärin kassalle töihin 7 vuotiaana jotta hän oppii rahan arvon.

• Anonyymi

Miten se alla pugatsova, palstan heikoin.

• Anonyymi

Voi voi sentään mitä unohditkaan?

Numban vaimo ei harrasta voltteja kymmenestä metristä, eikä aja polvi maassa.
        Onko TT:n vaimolla ja lapsilla kelakortit?

Ootko muuten pikselöinyt ja suurennellut tänään arkkitehtikuvia?

Olisi mukava nähdä nuo tietämäsi Jipot rekisteröidyillä, voisitko nostaa ne havaittavaksi?

> <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi sentään mitä unohditkaan?

Numban vaimo ei harrasta voltteja kymmenestä metristä, eikä aja polvi maassa.
        Onko TT:n vaimolla ja lapsilla kelakortit?

Ootko muuten pikselöinyt ja suurennellut tänään arkkitehtikuvia?

Olisi mukava nähdä nuo tietämäsi Jipot rekisteröidyillä, voisitko nostaa ne havaittavaksi?

> <

Onko dementia vienyt muistot Jippo-putkesta? Minä muistan stoorin. Pasanen kertoi kaukoputkestaan jossa erinomainen ominaisuus kun kääntää prisman niin voi katsoa maallisia kohteita oikeinpäin ja laittoi kuvan muoviputkesta jollaisia myydään Lidlissä hintaan 39 euroa. Hetken perästä laitosjorma Senssu laittoi rekisteröidyllä nimimerkillä kuvan samanlaisesta putkesta ja oli pistänyt siihen vielä kuksan roikkumaan todisteeksi.

Olen sitä mieltä että "Senssu" on Pasasen velipoika tai velipuoli (Jokke-Pappa?) ja yksinäisyyttään nämä juoppolallit täällä esiintyy itsenään ja toisinaan. Tämä klooni-sensukka on vielä köyhempi kuin Pasanen ja kännykkänsä on kuvanlaadusta päätellen ensimmäisiä kamerakännyköitä, joten tämä Senssu on pudonnut yhteiskunnan rattaista ja kehityksestä jo yli 20 vuotta sitten, kenties jo 1993 laman aikaan. Molemmat elää mennyttä aikaa ja heiltä on mennyt ohi se miten maailma on muuttunut viimeisen 30 vuoden aikana.

Se että nämä ovat eri henkilöitä, todistaa se että Senssun kuvia olisi myös Thaimaasta mikäli hän siellä olisi käynyt.Kaikki kuvansa ovat Suomesta ja todella tökeröitä ja huonoja. Kuka tänä päivänä tietotekniikan aikana vielä tekee leikkaa-liimaa-värjää tekeleitä valokopioista valokuvattavaksi ja sen kun vielä tietäisi että miksi?

Tällä Senssulla oli thaimaalainen postimyyntimorsian jokusen vuoden Suomessa ja hän lähti helmi-maaliskuussa 2020 takaisin Thaimaahan kun sensukka se vaan istuskeli tietokoneella ja joutui mitä ilmeisimmin laitokseen. Tätä ennen sensukalta sujui käännöksetkin vaimon avulla, vaan ei sitten enää. Ei ole vaimosta kuulunut mitään sen jälkeen ja katkeruus ja kaipaus on valtaisaa niin että Pupeksi välillä joutuu pierussa muuttumaan. Nyt sensukka elelee vain Numbansa ja rakkaansa kautta, tai lähinnä rakkaansa kautta sillä Pasasella on vielä vähemmän elämää Simonkylässä kuin mitä oli Huitsulassa. Sairaalatarinoita matkailupalstalle ei hirveästi kukaan kaipaa.

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko dementia vienyt muistot Jippo-putkesta? Minä muistan stoorin. Pasanen kertoi kaukoputkestaan jossa erinomainen ominaisuus kun kääntää prisman niin voi katsoa maallisia kohteita oikeinpäin ja laittoi kuvan muoviputkesta jollaisia myydään Lidlissä hintaan 39 euroa. Hetken perästä laitosjorma Senssu laittoi rekisteröidyllä nimimerkillä kuvan samanlaisesta putkesta ja oli pistänyt siihen vielä kuksan roikkumaan todisteeksi.

Olen sitä mieltä että "Senssu" on Pasasen velipoika tai velipuoli (Jokke-Pappa?) ja yksinäisyyttään nämä juoppolallit täällä esiintyy itsenään ja toisinaan. Tämä klooni-sensukka on vielä köyhempi kuin Pasanen ja kännykkänsä on kuvanlaadusta päätellen ensimmäisiä kamerakännyköitä, joten tämä Senssu on pudonnut yhteiskunnan rattaista ja kehityksestä jo yli 20 vuotta sitten, kenties jo 1993 laman aikaan. Molemmat elää mennyttä aikaa ja heiltä on mennyt ohi se miten maailma on muuttunut viimeisen 30 vuoden aikana.

Se että nämä ovat eri henkilöitä, todistaa se että Senssun kuvia olisi myös Thaimaasta mikäli hän siellä olisi käynyt.Kaikki kuvansa ovat Suomesta ja todella tökeröitä ja huonoja. Kuka tänä päivänä tietotekniikan aikana vielä tekee leikkaa-liimaa-värjää tekeleitä valokopioista valokuvattavaksi ja sen kun vielä tietäisi että miksi?

Tällä Senssulla oli thaimaalainen postimyyntimorsian jokusen vuoden Suomessa ja hän lähti helmi-maaliskuussa 2020 takaisin Thaimaahan kun sensukka se vaan istuskeli tietokoneella ja joutui mitä ilmeisimmin laitokseen. Tätä ennen sensukalta sujui käännöksetkin vaimon avulla, vaan ei sitten enää. Ei ole vaimosta kuulunut mitään sen jälkeen ja katkeruus ja kaipaus on valtaisaa niin että Pupeksi välillä joutuu pierussa muuttumaan. Nyt sensukka elelee vain Numbansa ja rakkaansa kautta, tai lähinnä rakkaansa kautta sillä Pasasella on vielä vähemmän elämää Simonkylässä kuin mitä oli Huitsulassa. Sairaalatarinoita matkailupalstalle ei hirveästi kukaan kaipaa.

laiffila

Se on Senssu-reppanalle liian kova paikka tunnustaa itselleen tuo omaishoitajan menettäminen. On aika heikolla mallilla talous ja terveys jos ei saa thaimaalaista naista pidettyä Suomessa. Heille kun riittää yleensä ihan tavallinen elämä ja työpaikan haluavat itselleen koska eivät halua olla elättinä. Jos tämä naaras oli Suomessa 2017-2020 niin tämä "thain aviomiehenä" esiintynyt siippa oli täällä palstalla maanisesti joka päivä kilpaa tuon Hua Hinin entisen sankarin kanssa. Ura alkoi kaiken lisäksi naisena joka ajeli isoilla pyörillä ja matkusteli rikkaan miehensä kanssa miljoonajahdeilla pitkin maailmaan.
        Eipä ole siis suurikaan ihme että rouva ei ollut odottanut ihan sellaista avioliittoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on Senssu-reppanalle liian kova paikka tunnustaa itselleen tuo omaishoitajan menettäminen. On aika heikolla mallilla talous ja terveys jos ei saa thaimaalaista naista pidettyä Suomessa. Heille kun riittää yleensä ihan tavallinen elämä ja työpaikan haluavat itselleen koska eivät halua olla elättinä. Jos tämä naaras oli Suomessa 2017-2020 niin tämä "thain aviomiehenä" esiintynyt siippa oli täällä palstalla maanisesti joka päivä kilpaa tuon Hua Hinin entisen sankarin kanssa. Ura alkoi kaiken lisäksi naisena joka ajeli isoilla pyörillä ja matkusteli rikkaan miehensä kanssa miljoonajahdeilla pitkin maailmaan.
        Eipä ole siis suurikaan ihme että rouva ei ollut odottanut ihan sellaista avioliittoa.

Ai että niinkö on päässyt tapahtumaan.

Sulla oli jokin aika sitten tulla kertomaan tuo kasvotusten, mutta 🚜 🚜 🚜 🚜

Eikös olekin vaikea vastata kysymykseen miten pikselöinti ja fotosuurennus etenee ranskalaisen arkkitehtuurin saralla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän nämä 2010 ja tämä palstan heikoin ammentaa tuota paskaa vuodesta toiseen, omaishoitajia, heikot taloudet, thain aviomiehet, hua hinin entinen sankari, nainen joka ajoi isolla pyörällä, veikkaan valtavia ongelmia itsensä kanssa, näillä kummallakin, täysin surkea huumorintaju, todellakin ainoa referenssi tällä palstan heikoimmalla on kattilat, olisi hyvin mielenkiintoista tavata livenä, mutta eivät ole pelkoa, pelkäävät kumpikin niin 2010 kuin palstan heikoin lenkki, kateus ja katkeruus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän nämä 2010 ja tämä palstan heikoin ammentaa tuota paskaa vuodesta toiseen, omaishoitajia, heikot taloudet, thain aviomiehet, hua hinin entinen sankari, nainen joka ajoi isolla pyörällä, veikkaan valtavia ongelmia itsensä kanssa, näillä kummallakin, täysin surkea huumorintaju, todellakin ainoa referenssi tällä palstan heikoimmalla on kattilat, olisi hyvin mielenkiintoista tavata livenä, mutta eivät ole pelkoa, pelkäävät kumpikin niin 2010 kuin palstan heikoin lenkki, kateus ja katkeruus.

Arin paikka on että puuttuu täysin huumorintaju, sekä kyvyttömyys saada palautetta, sekä junttimaisuus kokea että on yksinoikeus naamailuun.

Katsos .... Kitaranmuotoinen tuosta tuosta juoksi ja heitti viisi volttia kuudella kierteellä altaaseen.
        Iltapäivällä käydään vähän ajelemassa sen helikopterilla katsastamassa tulvatilannetta ja viemässä Ballelle banaaneja.

> <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MItä taas tulee jippuputkeen minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista jippoputkea, mutta se että tälläisen on saanut lidl 40 eurolla, on jo uskomatonta, oikea jippuputkikin on ollut olemassa, joskus vuosi kymmeniä sitten suomessa julkaistiin harrastelehteä nimeltä jippo, kustantaja julkaisi kerran kuukaudessa jonkun jipon, milloin oli elektroniikkaa, milloin vakoilua, milloin rubikinkuutio ja sen toiminta, fysiikka aina mukana oli jokin lelu joka käsitteli asiaa, kerralla mukana oli avaruus, ja tähdet... siiloin paketissa oli noin 20 senttinen muovinen kaukoputki, muistan tuollaisen jossain mainoksessa nähneeni, toki muistan että jokinlainen kaukoputki on ollut lidl mainoksessa, vuosia sitten mutta ei minulla ole ollut koskaan tarvetta sellaiseen..

Kaksi kaukoputkea olen hommannut ekan instrusta, japsivalmiste, peilisellainen, ihan hyvä, sekä toinen ursalta, venäläisvalmisteinen, japsia parempi, tuo eka putki oli minulla vuosia koristeena olohuoneessa, kunnes nykyinen vaimoni vei sen kellariin, mutta siitäkin on aikaa about 15 vuotta.

Joten jäljet viittaavat taas laiffilan ja 2010 sylttytehtaaseen, todennäköisesti kumpikaan niin minä kuin Senssu ei ole koskaan edes aijannut mitään lidl putkia, vaan tämä toverikaksikko on päättäneet että minulla ja Sensulla on jippoputki, joka oikeasti olikin 40 euroa lidl putki...

Laiffila on palstan heikoin lenkki, varmasti, voin vakuuttaa, takuulla, ja palstan varmin mt- .... äh enempää en viitsi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MItä taas tulee jippuputkeen minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista jippoputkea, mutta se että tälläisen on saanut lidl 40 eurolla, on jo uskomatonta, oikea jippuputkikin on ollut olemassa, joskus vuosi kymmeniä sitten suomessa julkaistiin harrastelehteä nimeltä jippo, kustantaja julkaisi kerran kuukaudessa jonkun jipon, milloin oli elektroniikkaa, milloin vakoilua, milloin rubikinkuutio ja sen toiminta, fysiikka aina mukana oli jokin lelu joka käsitteli asiaa, kerralla mukana oli avaruus, ja tähdet... siiloin paketissa oli noin 20 senttinen muovinen kaukoputki, muistan tuollaisen jossain mainoksessa nähneeni, toki muistan että jokinlainen kaukoputki on ollut lidl mainoksessa, vuosia sitten mutta ei minulla ole ollut koskaan tarvetta sellaiseen..

Kaksi kaukoputkea olen hommannut ekan instrusta, japsivalmiste, peilisellainen, ihan hyvä, sekä toinen ursalta, venäläisvalmisteinen, japsia parempi, tuo eka putki oli minulla vuosia koristeena olohuoneessa, kunnes nykyinen vaimoni vei sen kellariin, mutta siitäkin on aikaa about 15 vuotta.

Joten jäljet viittaavat taas laiffilan ja 2010 sylttytehtaaseen, todennäköisesti kumpikaan niin minä kuin Senssu ei ole koskaan edes aijannut mitään lidl putkia, vaan tämä toverikaksikko on päättäneet että minulla ja Sensulla on jippoputki, joka oikeasti olikin 40 euroa lidl putki...

Laiffila on palstan heikoin lenkki, varmasti, voin vakuuttaa, takuulla, ja palstan varmin mt- .... äh enempää en viitsi,

Wikipedasta löytyy tuo jippolehti, ja sen historia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä vitsinä pistin kuvan yhdestä pojan vanhasta lelusta, kun Tyttö kertoi että sillä on terassillaan sellaiset vehkeet, että isolle skriinille siirtää näkemänsä.

Se oli silloin kun oli juttua tuulista ja Tyttö kertoi että pankaa karttapallo pyörimään ja pysäyttäkää sitä etusormella niin ymmärrätte pallon vallitsevat tuulet ja että sen ymmärtää lapsikin.
        Sitten se opetti meitä ilmanpaineista, että on korkeapaine kun ilma pakkautuu maata vasten.
        Sitten aiheena oli ilmakitka muistaakseni ennen avoviemäreiden alipaineistamista ja sukittamista.

> <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä vitsinä pistin kuvan yhdestä pojan vanhasta lelusta, kun Tyttö kertoi että sillä on terassillaan sellaiset vehkeet, että isolle skriinille siirtää näkemänsä.

Se oli silloin kun oli juttua tuulista ja Tyttö kertoi että pankaa karttapallo pyörimään ja pysäyttäkää sitä etusormella niin ymmärrätte pallon vallitsevat tuulet ja että sen ymmärtää lapsikin.
        Sitten se opetti meitä ilmanpaineista, että on korkeapaine kun ilma pakkautuu maata vasten.
        Sitten aiheena oli ilmakitka muistaakseni ennen avoviemäreiden alipaineistamista ja sukittamista.

> <

Joo sen muistan, mutta nämä kaksi on hulluja sanan varsinaisessa merkityksessä, minä en ole koskaan aijailut sinun kuvia, mutta voin olla aijallut sen instrun kaukoputken tänne, kun se oli olkkarissa koristeena, kun laitain yhden kuvan olkaarista, jossa oli ne väliaikaisjalat pöydässä kun se itse jalusta oli huollossa, puusepällä, se oli iso pöytä, ja saatanan painava... missähän sekin pöytä on nyt, se oli komea, 1800 luvun lopusta tai 1900 luvun alusta, mutta siellä oli ilmeisesti termiitteja tai jotain muita ötököitä, kun siellä oli sellaisia pieniä kanavia, joku hyönteinen kaivanut.

Meillä meni thaimaassa pari penkkiä parempiin suihin, kun olivat ulkona, ja sinne alle alkoi tulla keltaista jauhoa, vaimoni sanoi että täällä on jossain termiittinpesä, etsitäänpä se, hän keitti ison kattilallisen kuumaa vettä ja kaatoi sen sinne pesään, auttoi heti, yhdeltä suomalaiset nämä ötökät olivat syöneet saunanlauteet, suomessa olo aikana, katosivat kokonaan, muutamassa kuukaudessa. vain keltaista jauhoa jäljellä.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Ai että niinkö on päässyt tapahtumaan.

Sulla oli jokin aika sitten tulla kertomaan tuo kasvotusten, mutta 🚜 🚜 🚜 🚜

Eikös olekin vaikea vastata kysymykseen miten pikselöinti ja fotosuurennus etenee ranskalaisen arkkitehtuurin saralla?

"Sulla oli jokin aika sitten tulla kertomaan tuo kasvotusten"

Taas mokasit. Se oli Simonkylän notkea pantteri jolle sinä ja asianosainen itse järjesteli treffejä. Miksi se nyt vaihtui Senssuksi? Kuinka lapsi pitää olla että laittelee noita traktorihymiöitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaksi kaukoputkea olen hommannut ekan instrusta, japsivalmiste, peilisellainen, ihan hyvä, sekä toinen ursalta, venäläisvalmisteinen"

Älä valehtele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sen muistan, mutta nämä kaksi on hulluja sanan varsinaisessa merkityksessä, minä en ole koskaan aijailut sinun kuvia, mutta voin olla aijallut sen instrun kaukoputken tänne, kun se oli olkkarissa koristeena, kun laitain yhden kuvan olkaarista, jossa oli ne väliaikaisjalat pöydässä kun se itse jalusta oli huollossa, puusepällä, se oli iso pöytä, ja saatanan painava... missähän sekin pöytä on nyt, se oli komea, 1800 luvun lopusta tai 1900 luvun alusta, mutta siellä oli ilmeisesti termiitteja tai jotain muita ötököitä, kun siellä oli sellaisia pieniä kanavia, joku hyönteinen kaivanut.

Meillä meni thaimaassa pari penkkiä parempiin suihin, kun olivat ulkona, ja sinne alle alkoi tulla keltaista jauhoa, vaimoni sanoi että täällä on jossain termiittinpesä, etsitäänpä se, hän keitti ison kattilallisen kuumaa vettä ja kaatoi sen sinne pesään, auttoi heti, yhdeltä suomalaiset nämä ötökät olivat syöneet saunanlauteet, suomessa olo aikana, katosivat kokonaan, muutamassa kuukaudessa. vain keltaista jauhoa jäljellä.

"Väliaikaiset jalat" ladamiehen pöydässä oli pahvitötteröt jotka oli sijoitettu niin että pöytää ei voinut kaatamatta käyttää. Köyhistä köyhin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Väliaikaiset jalat" ladamiehen pöydässä oli pahvitötteröt jotka oli sijoitettu niin että pöytää ei voinut kaatamatta käyttää. Köyhistä köyhin.

No ei ne oli ihan sen puusepän laittamat, väliaikaiset, se pöytälevy painoa niin paljon että ei siihen mitään pahvitötteröä voi laittaa, ne oli umpipuuta varsin leveä laippa,,,

• Anonyymi

Kikkelis kokkelis sanoi pippelis puppelis.

• Anonyymi

Senssu The Aktivaattori. Miten on, annatko luvan selvittää ja julkaista tietosi täällä suomikaksnelosen Pattayan matkailupalstalla? Vastaa selkeästi rekisteröidyllä nimimerkilläsi, kiitos! Ei tarvitse isoja kirjaimia ylimääräisiä. Joo vai ei?

• Anonyymi

Katsotaan kuinka rohkea on tämä sihteeripoika, vai haluaako jatkaa puskajäniksenä loikkimista ja luikkimista?

• Anonyymi

Otan Pupelta hanuriin.
      By Kyrvånsyylå
      Voin vakuuttaa että otan Pupelta hanuriin.
      By Kyrvånsyylå
      Huomenta Senssu.
      Voin vakuutta, että niin minäkin... aivan varmasti.
      By NumBall, ihan Simona, 63v.
      Voin vakuuttaa että otan Pupelta hanuriin.
      By Kyrvånsyylå
      Kikkeliskokkeliskivekset.
      Senssu & Numballi.
      Maali, maali, maali se on, maali se on
      hunajata, hunajata, hunajata mulle,
      hunajata, hunajata, hunajata sulle.
      Oh oh, voi hanuri.
      Maali, maali, maali se on, maali se on
      hunajata, hunajata, hunajata mulle,
      hunajata, hunajata, hunajata sulle.å
      Oh oh, soi hanuri.

> By Puppe <

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      131
      3660
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1865
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1671
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1382
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      92
      1218
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      115
      1216
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1099
    8. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      30
      1048
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      66
      980
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      101
      965
    Aihe