Kun on narsku tai psykopaatti eli pahasti luonnehäiriöinen, ei silloin voida puhua normaaleista asioista tai tunteista. Nämä vialliset, yleensä miehet ottavat itseään 10 vuotta nuoremman naisen. Koska nuoret naiset ovat tyhmiä. Heitä on helppo käyttää hyväksi kynnysmattona ja alistaa omiin sairaisiin sääntöihin. Koko elämä vääristyy, toinen imee voimat ja hengen kuiviin.
Viallisilla asiat menee väärinpäin
11
178
Vastaukset
- Anonyymi
Et kai minusta puhu? Vaimo on 11 vuotta nuorempi..
Hyvä peba ja kannut :)- Anonyymi
Säälin näitä pappojen vaimoja, eivät heti tiedä, että omaishoitajan velvollisuudet ovat tulevaisuutta.
- Anonyymi
Olet selvästi kuitenkin itse nainen .peba 🤔.
- Anonyymi
Kyse ei ole niinkään ikäerosta vaan näistä luonnehäiriöisistä, jotka tarkoituksellisesti ottaa itseään nuoremman tyhmän siipan, jotta voi sanella, käskyttää, alistaa ja tehdä henkistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Mutta tämä toisen tyhmyys alkaa lopulta vituttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvästi kuitenkin itse nainen .peba 🤔.
Mies olen, kun viimeksi vilkaisin peiliin. Just 50v ja vaimo 39v
Suosittelen kaikille juuri tätä ikäeroa, aivan täydellistä!
(ei liian isoa ikäeroa kuitenkaan, on kauheaa kun joillain on ikäeroa, kuten Iso D:llä....jossain se raja kuitenkin menee.)
Eikä se haittaa yhtään, että vaimo pitää itsestään huolta, täydellinen nami nami - vartalo ja tietää, kuinka mies pidetään todella tyytyväisenä - NAM! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen, kun viimeksi vilkaisin peiliin. Just 50v ja vaimo 39v
Suosittelen kaikille juuri tätä ikäeroa, aivan täydellistä!
(ei liian isoa ikäeroa kuitenkaan, on kauheaa kun joillain on ikäeroa, kuten Iso D:llä....jossain se raja kuitenkin menee.)
Eikä se haittaa yhtään, että vaimo pitää itsestään huolta, täydellinen nami nami - vartalo ja tietää, kuinka mies pidetään todella tyytyväisenä - NAM!Miten sä voit kirjoittaa noin naisellisesti? Tietääkö vaimosi, että kirjoittelet täällä?
Nimittäin jos olisit mieheni, et olisi sitä enää, jos 50 vuotiaana miehenä pitää suolipalstalla kirjoitella! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä voit kirjoittaa noin naisellisesti? Tietääkö vaimosi, että kirjoittelet täällä?
Nimittäin jos olisit mieheni, et olisi sitä enää, jos 50 vuotiaana miehenä pitää suolipalstalla kirjoitella!Sulla tuskin edes on miestä, niin typeriä on jutut...
- Anonyymi
Narskut & psykopaatit pitäisi teloittaa välittömästi ja kylmästi. Samaa raakuutta mitä itse ovat kylväneet.
- Anonyymi
On noita psyko-narskuja myös naisissa. Aina on käsi muiden kukkarossa ja mikään ei niille riitä. Kaikki pitää saada muiden kustantamana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On noita psyko-narskuja myös naisissa. Aina on käsi muiden kukkarossa ja mikään ei niille riitä. Kaikki pitää saada muiden kustantamana.
Papparaisen vaipan vaihtaja ja taluttelija on monesta nami, nami tyttösestä tullut.
Tunnen jopa pari sellaista, eivätkä he vaikuta yhtään onnellisilta, vaikka aikoinaan ukkojensa rahoilla elvistelivät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teloittaa ne kaikki pitäisi. Kuitenkin 97% niistä on miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821