Mukavia videoita MetsaManilla. En tiennyt Tuusniemestä en tiennyt mitään ennen kuin katsoin videoitasi. Täytyy tulla käymään Tuusniemellä!
Terveiset MetsaManille Heinolasta
28
437
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva kirjoitus Mestarille.
- Anonyymi
Pyörii tontillaan ja on jottain tekevinnään,sekö on ihan "mukavoo"?
- Anonyymi
Ai miten niin jotain tekevinään
- Anonyymi
Sinulta ei käsittääkseni,ole kysytty mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten niin jotain tekevinään
No kyllä tuon tekemiset on hipistelyä!tavon ihminen ei kameroita töissäsä tarvii!
- Anonyymi
Mestarihan on huippu, maatilan isäntä pelle. https://www.youtube.com/watch?v=p5JlWDbdCQc
- Anonyymi
Katselkaa poikeluspiÄt, niin näette mitä on koko touhuun MM matkinut ilman copy...jne. Kohta tämä poistetaan kolmannen kerran, kaikkihan silti tietää.
- Anonyymi
Noo, ei nyt sentään Valtoa sotketa metsämaniin, Valto oli jo nuorena miehenä isäntä eikä sängyllä hyppijä.
- Anonyymi
Kuka nyt kuuskymppisenä kokee edelleen jonkun pikkupoika ajan koulukiusaamisen niin raskaana kun jo aikuisen oikeat murheetkin jo monellakin.
Myös 10 vuotta vanhempia miehiä joilla edelleen nuorekas meno sitten edelleen sitten elämään.- Anonyymi
Viesti ei ollut tarkoitettu sinulle, urvelo
- Anonyymi
Lahomäki kommentoi samaa paskaa videon alle.
- Anonyymi
Arvoisa Heinolan herra tai rouva. Kierrä Pohjois-Savo kaukaa!
- Anonyymi
Spuge hiljaa.
- Anonyymi
Pohjois-Savossa asuu paljon ihmisiä jotka ovat hyvin ilkeitä ja kateellisia. Yksikin lauloi kylän tienhoitajalle hyvin ilkeämielistä lauluaaan. Sanoja en voi tähän toistaa.
- Anonyymi
Ilkeydestä kertoo hyvin tuo spugehiljaa-huuto. Siinä Pohjois-Savolan asukas keskustelee asiallisen kommentoijan kanssa. Näin.
- Anonyymi
Olisko ollu sellanen nöf nöf nöf-laulu? Jaaaa eiku se hv- laulu tietennii. Hoo vee hoooo veeeeee...
- Anonyymi
Minä Epsanjasta, ei tiedä tusniemi mitää, minä tulla käymään tusniemi 😃
- Anonyymi
Se on tussuniemi sinulle tumma poeka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tussuniemi sinulle tumma poeka.
¿Qué significa tussunemi en finlandés, cosa que no sé?
T. Tumma poekka
- Anonyymi
Hoo vee täältä Parikkalasta. Vieläkö kyrrrpa on reijjässä. Hoo vee. Hoo vee.
- Anonyymi
Onko aloittaja edes käynyt Heinolassa koskaan.... 🤔 🤣
- Anonyymi
Emppä usko 🤪
- Anonyymi
Hoo vee kamut. Kuin pitkä makta on Parikkalasta Heinolaan
Onko pitkä matka. Hoo vee.- Anonyymi
Hoo hoo ja tee hoo.
- Anonyymi
On, jos männöö Lusin kautta, perhele.
- Anonyymi
Eikö ne ossoo mapsilla kahtoo, häh
- Anonyymi
Vähän mietityttää että tuliko aita varmasti oikeaan kohtaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569