Olen kärsinyt työhäpeää kuntouttavalla työtoiminnalla 9 euron palkalla olin 10 vuotta ilman työsopimuksia ystäviä ei ole nautin kansaneläkettä + muut tukiaiset minua pidetään toisten silmien edessä pilkkana ja nauretaan pilkallisesti naamaan parempi on kotona pysyä ihmisten ilmoilta. ihmiset sanovat työsopimus pitää olla että työeläkettä kertyy eikä Kelan sosiaaliturva antimet
Oletko kokenut työhäpeää minä olen
24
306
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä hävetä. Työtön on aina voittaja🏆
- Anonyymi
Kuinka selvisit järjissäsi kaikki nämä vuodet?
- Anonyymi
Olin yli 40 vuotta työnhakijana eli pakko oli selvitä korkea ikä vähäinen työkokemus vanhentunut koulutus esti työsuhteiseen työhön eli kuntouttava työtoiminta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin yli 40 vuotta työnhakijana eli pakko oli selvitä korkea ikä vähäinen työkokemus vanhentunut koulutus esti työsuhteiseen työhön eli kuntouttava työtoiminta
Aloittaja on hyvällä asialla työpaikallaan, sillä jokaisella työpaikalla on oltava se huono ihminen joka voi toimia tavallaan roskiksena ja likasankkona, johon toiset voi pahan mielen purkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on pahempi,40 vuotta työnhakijana vai,30 vuotta maatalouslomittajana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on hyvällä asialla työpaikallaan, sillä jokaisella työpaikalla on oltava se huono ihminen joka voi toimia tavallaan roskiksena ja likasankkona, johon toiset voi pahan mielen purkaa.
Ylin 40 vuoden ajan olin ihmisroskana te toimistossa työnhakijana . 70 luvulla yritettiin laittaa sosiaalitoimistoon holhottavaksi vaan ei onnistunut vaan piti olla pikatyössä/kotiapulaisena ja sitä kuntouttavaan työtoiminta työtä riitti vuosiksi eläkettä ei kertynyt vaikka kuin teki työtä
- Anonyymi
Työttömyyden syy on hyvin yksinkertainen ja se näkyy peilistä.
Kenenkään muun syytä se ei ole. - Anonyymi
EIHÄN HALLITUKSEN MINISTEREILLÄKÄÄN MITÄÄN KOULUTUSTA OLE MUTTA PASKAHOUSUT KUITTAA 10 - 30 TUHATTA VALEHTELEVAT, HUIJAAVAT, PUHUVAT PASKAA EI MITÄÄN AMMATTIIN KOULUTUSTA. EIKÄ MINISTERIN VIRKA OLE AMMATTI VAIN VÄHÄPÄTÖNEN NIMIKE JOKA JAETAAN HYVÄSTÄ ROSVOILUSTA.
- Anonyymi
NO RUPEAPA PÖLJÄ SITTEN MINISTERIKSI SINNE HALLITUKSEEN NIIN PÄÄSET PALKOILLE. EI PITÄS OLLA VAIKEETA JOS KERRAN TYHMÄTKIN SINNE PÄÄSEE:
- Anonyymi
Kyllä kokemusta on 9 euron kuntoutuja saa kokea työhäpeää lieksalaisissa yrityksissä kuntoutujaa kiusataan, halveksitaan ja käytetään hyväksi
- Anonyymi
Häpeän ja hyväksikäytön kokemus ei auta työtöntä edespäin uralla se vain lannistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeän ja hyväksikäytön kokemus ei auta työtöntä edespäin uralla se vain lannistaa
Vuosia jatkuvaa kuntouttavaa työtoimintaa ja työkokeiluja ihmiseen oikein iskostetaan ajatus että olet B luokan kansalainen joka ei ansaitse työstään palkkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia jatkuvaa kuntouttavaa työtoimintaa ja työkokeiluja ihmiseen oikein iskostetaan ajatus että olet B luokan kansalainen joka ei ansaitse työstään palkkaa
Niinhän ne käyttää henkisesti jälkeenjääneitä hyväkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne käyttää henkisesti jälkeenjääneitä hyväkseen.
Henkisesti jälkeen jääneet uskoo kun te toimiston kurssilla käsketään tehdä reippaasti ilmaista työtä ja on oma vika jos ei erotu muiden hakijoiden joukossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkisesti jälkeen jääneet uskoo kun te toimiston kurssilla käsketään tehdä reippaasti ilmaista työtä ja on oma vika jos ei erotu muiden hakijoiden joukossa.
Pankakosken tehtaalle jaki yli sata ja kahdeksan kutsuttiin haastatteluun on 90n oma vika että matematiikka on heitä vastaan ja heitä ei valittu olisi pitänyt erottua joukosta positiivisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankakosken tehtaalle jaki yli sata ja kahdeksan kutsuttiin haastatteluun on 90n oma vika että matematiikka on heitä vastaan ja heitä ei valittu olisi pitänyt erottua joukosta positiivisesti
Ei kun uutta matoa koukkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan myös sukulaissuhteet pitäisi olla kunnossa, koska ei muuten työpaikka periydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan myös sukulaissuhteet pitäisi olla kunnossa, koska ei muuten työpaikka periydy.
Sinä olet pitänyt sukulaissuhteet kunnossa. Hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet pitänyt sukulaissuhteet kunnossa. Hyvä!
Joo, asun pankakoskella ja meiltä on jo neljäs sukupolvi perinyt tehtaalata työpaikan. Hyvähän se!😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun uutta matoa koukkuun.
Nimenomaan uutta matoa koukkuun eikä pidä kuunnella mitään mitä te toimistossa yrittävät sanoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntouttava työtoiminta on suurin osa yksinäisten päivähoitoa yksinäiset ovat ala-arvoisesti alistettuna. onhan se jotakin yksinäiselle ja käsillään saa tehdä jotakin työtä vaikka siivota ja kerätä roskia
- Anonyymi
EI TYÖTTÖMYYTTÄ TARVII HÄVETÄ SEN KUN LÖHÖÖ JA LAHOO KELA MAKSAA KAIKEN ITELLE JÄÄ VAIN PIRKAN JUONTI MAKSAMISTA EI LAINKAAN. SATAMAN PULIPENKIT TÄYTTYY SYYSKAUDEN LOPETUS JA TALVIKAUDEN ALOTUS JA YRJÖKIN TULEE KÄYMÄÄN .
- Anonyymi
Kyllä koen työhäpeää hävettäisi tunnustaa käyvänsä töissä siksi olen työtön voittaja 🏅
- Anonyymi
Kyllä 9 euron ihmisiä pitääkin nöyryyttää ja häpäistä. Ihan selvä asia. Köyhiä pitää kepillä hakaten pitää liikkeessä, että eivät pääse laiskistumaan. Itse nöyryytän köyhiä aina, kun tilaisuus tulee. Köyhät on minulle kuin ihmisroskia. Mieluusti pyyhin kenkäni köyhän selkään ja käytän kynnysmattona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177