Mitäs nykyään on taksien hinnasto kankaanpäässä, esim 15 km matkalle?
Taksien hinnat
12
501
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Sen verran paljon että porukka ajaa mieluimmin pienissä ja vähän isommissakin pieruissaan..
- Anonyymi
Täällä nyt ei ole takseja olemassakaan
- Anonyymi
Torilta tehtaankadulle 16.50..ei pitkä matka
- Anonyymi
Itse ajan polkupyörällä. Ei maksa euroakaan.
- Anonyymi
ja jälleen kerran huomataan kankaanpääläisen köyhän ihmisen elämää kun ei oo varaa autoon. tässä sulle hemmetin yksinkertane vastaus mene töihin, osta auto ja lopeta itkemine.
- Anonyymi
No mitäs jos on juonut? Rattiin vaan vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs jos on juonut? Rattiin vaan vai?
Rattiin vaa, ei täällä poliiseja paljo kiinnosta jos ajaa 10 promillen humalas.
- Anonyymi
BMW taxi kuski on ainaki ihan kus......
- Anonyymi
Juu niin on.umpivammanen
- Anonyymi
Jos täällä täytyy kysellä taksin hintoja niin se kertoo että kyseessä perseaukinen, jolla ei ole koskaan varaa ajaa taksilla.
Ne joilla on rahaa käyttää, ei kysele. Kyseessä joku elämästä vieraantunut nettiriippuvainen teini, jolla ei muuta ole elämässä kuin nettiä 24/7.- Anonyymi
Vähän sama ongelma mulla, mutta tämä aloitus ei oo mun enkä tarvitse taksikyytiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124279- 132142
- 1861981
- 1041413
- 701268
- 73927
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57912IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2859Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119787Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59697