Vaikka tarjolla olisi yliopistojen professoreja. Ei liene vaikea arvata mitä minä ajattelen teistä.
Miksi äänestätte jotain hakkaraisia vornasia ja ordotoksipappeja?
5
239
Vastaukset
- Anonyymi
Buahhhaahhaa! Parempi äänestää itseään tyhmempiä, eli tehdä juuri päinvastoin, kuin sinä, joka olet älyllisesti apinan tasolla.
- Anonyymi
Ne professoritko muka ajavat äänestäjien etuja. Kyllä kun kuuntelee kaikenmaailman professoreja, niin enemmin äänestän kyllä tavallista tallaajaa, joka osaa ajatella maalaismaisesti asioista.
- Anonyymi
Eduskunta on eräällä tavalla kansa pienoiskoossa. Siellä tarvitaan kaikenlaisia ihmisiä, ei pelkkää älymystöä.
- Anonyymi
Amerikkalaisen woke aivosyövän saastuttamien yliopistojenko lakeijat on sitten sen kummempia? Sekoilun määrä on vakio, aiheet vaan vaihtuu.
- Anonyymi
Kyllä Feministi ymmärtää, papit siunaa ja siementää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416