Toyotissa ovat kaikkein luotettavimmat moottorit

Anonyymi-ap

16

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta mitä rahalla saa.

• Anonyymi

Sellainen oli se kuuluisa D-4D dieselmoottori. Nehän kestivät melkein 200tkm. Sen jälkeen uusi moottori, kolla pääsi saman verran.

• Anonyymi

Edes Ferrari tai Lotus tai muu sellainen ei kykene samaan kuin tuo vinosilmien itäinen Toyota? Eka kokemukseni Toyotasta oli kaverini Corolla vm. 1967 kun -70 luvulla kun veimme sitä Hakuninmaalle katsastukseen. Sinne jäi Kartsan Toyota konttorin pihalle ilman kilpiä, jossa siihen murtauduttiin mutta koska otin siitä oman pienen taskuradioni mukaan joka oli Kartsalla lainassa eivät varkaat kostuneet siitä mitään. Kartsa myi sen Tojonsa romikseen ja sai siitä jotakin takainkin koska olimme käyneet ostamassa siihen uudet renkaat Kaarto-renkaasta Malmin Sepänmäestä. Että tämmöisiä teille amisviiksisille toyotisteille.

• Anonyymi

Toyotan koneiden maine kestävinä johtui puhtaasti siitä, että kori mätäni paljon nopeammin, kuin moottori luovutti. Nykymittapuun mukaan kertakaäyttöauto.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kiinalaiset ja muut aasialaiset valtaavat Euroopan, koska mm. Suomalaiset ja muitten maitten typerät ihmiset eivät ymmärrä aasialaisten valtaavan meidät sotimatta laukaustakaan. Joka ainoa euro jonka ostat Aasiassa valmistetun tai omistetun tuotteen hyödystä meneen Euroopan, eli meidän sijasta Aasiaan. Sitäkö toyotistit ja muut aasialaisten ostajat toivotte? Älkääkä länkyttäkö sitä että tämä minunkin tablettinikin on aasialainen. Ei olisi jos olisi länsimaalainen saatavilla minun 1300 euron eläkeläisen tuloillani.

• Anonyymi

Mutta kun Toyyyyyyyooooota on niiiiiiin luotettava!

• Anonyymi

Tiesitkö, että Toyotaa valmistetaan muuallakin kuin Aasiassa?
        EU:ssa esim. Englannissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö että Toyota on aasialainen firma joka tekee voittoa missä tekeekin ja voitot menevät Aasiaan? Tiesitkö että ostamalla Euroopassa tuotettuja tuotteita tuet sinäkin meitä eurooppalaisia, etkä aasialaisia? Koska olet sokea toyotisti, niin sinulle on aivan turha kertoa maittemme kauppavajeesta ja sen vaikutuksesta sinunkin elintasoosi. Mutta!: sinähän oletkin se ammattikoulua käyvä hupparipäinen luuseri joka vetää röökiä välitunneilla, koska MÄ oon silleeeeee Cool, niinku muutkin pienet lapset kanssani vailla omaa suuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö että Toyota on aasialainen firma joka tekee voittoa missä tekeekin ja voitot menevät Aasiaan? Tiesitkö että ostamalla Euroopassa tuotettuja tuotteita tuet sinäkin meitä eurooppalaisia, etkä aasialaisia? Koska olet sokea toyotisti, niin sinulle on aivan turha kertoa maittemme kauppavajeesta ja sen vaikutuksesta sinunkin elintasoosi. Mutta!: sinähän oletkin se ammattikoulua käyvä hupparipäinen luuseri joka vetää röökiä välitunneilla, koska MÄ oon silleeeeee Cool, niinku muutkin pienet lapset kanssani vailla omaa suuntaa.

Toyotalla on Euroopassa kuusi tehdasta ja Toyota työllistää nykyään Euroopassa noin 56. 000 henkilöä.

Toyota on invertoinut Eurooppaam 11 miljardia euroa. Mietipä tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne voitot, mitä ei investoida tehtaisiin, tuotekehitykseen ja veroihin, menevät osinkoina Toyotan omistaville osakkaille. Joko sinulla on edes yksi osake Toyotasta? Sen hinta oli tänään 174,04 USD. Jokainen voi ostaa osan Toyotaa tuolla hinnalla aivan vapaasti, ja saada osan tuotoista itselleen. Viimeksi firma maksoi 2,0025 USD/osake osinkoa.
        Sijoita sinäkin osakkeisiin, ettei tarvitse kadehtia muita rikastumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Turkissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Englanti ei ole kuulunut EU:n vuosiin, olet melkoisen hyvin asioista perillä.

• Anonyymi

Mitä Tojon polttiksilla tekee sähköautoissa?

• Anonyymi

Yksikään Toyota ei ole antanut ajonautintoa.

• Anonyymi

Google kertoo aika karua tarinaa Toyotan moottorien ongelmista, määrää ja kuraa löytyy ja paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2308
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2212
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      14
      1717
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1532
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      51
      1493
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      905
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      95
      799
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      767
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      748
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      703
    Aihe