Kerro mulle miten saan sut. Haluatko mut? miksi torkut mut koko ajan
Rakkaus sulle kulta
45
962
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei ole rakkautta kirjoittaa palstalla vaan asian pilkkaamista. Päästään terve ei rakkautta hoe huvikseen
- Anonyymi
Jostain syystä nämä miehen lurittelut on kuitenkin menneet sinun paksun kallon alle, et taida olla kovin tasapainoinen.
- Anonyymi
Haluan sinut, mutta lopeta turha lätinä täällä ja pistä viestiä. Näytä, että olet tosissasi.
- Anonyymi
No vittu oon tosissaan oot auttanut mua niin paljon jäille en mee mä lupaan mä lähen koht kotiin tuu hakee mut
- Anonyymi
Ei ole ketään, jolle viestiä irl. Siksi kai täällä kaksisormijärjestelmä käytössä ja kirjoitetaan kaipaavia rakkaudentunnustuksia palstalle. Yksi pitkä ja komea mies itsellä ainakin mielessä ja olisi kyllä ihanaa, jos voisi ihan kasvokkain kertoa ja näyttää rakkautensa.
- Anonyymi
Ei yksikää raskas moukka joka käy vinkumassa palstamiehen juttuihin ole ansainnut mitään viestintää, lähinnä red flagit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ketään, jolle viestiä irl. Siksi kai täällä kaksisormijärjestelmä käytössä ja kirjoitetaan kaipaavia rakkaudentunnustuksia palstalle. Yksi pitkä ja komea mies itsellä ainakin mielessä ja olisi kyllä ihanaa, jos voisi ihan kasvokkain kertoa ja näyttää rakkautensa.
Rakas
- Anonyymi
Torkkujat ovat väsyneitä ihmisiä, eivät silloin huomaa heitä, joita ehkä toivoisivat näkevän?
- Anonyymi
Kirjoita kommentti mulle J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko mä noin kujalla et luulen et hän haluaa mut vaikka kieltää ettei halua vittu en tiedä vastaa Murunen mulle oot ihana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
- Anonyymi
Mä en ole sillai saatavilla jonkin asteinen luottamuspula naisia kohtaan näi alkuun ainakin suurinosa naisista joita kohdalleni on sattunu ole juurikaan osannu tehdä muuta kun esittää vaatimuksia pystymättä itse yhteenkään vaatimukseensa ulkonäkö vaatimuksia mä en edes noteeraa tai sitä että pitäisi olla joku tietty tulotaso mä en tarvitse enkä halua sellaisia naisia elämääni joidenka arvomaailma keskittyy rahaan tai ulkonäköön kumpakin on vähintäänkin yhtä helppo menettä rahat menee yksinkertaisesti tarvi tehdä kun yksi väärä sijoitus ulkonäkö taas menee helposti siksikin että ei tarvitse joutua kuin onnettomuuteen
- Anonyymi
Olet törmännyt sellaisiin naisiin, joille materia on tainnut merkitä paljon enemmän kuin ihmissuhde. Minulle ihan vieras tapa ajatella.
- Anonyymi
Mä en välitä rahasta. Haluan sut enkä mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en välitä rahasta. Haluan sut enkä mitään muuta.
Mikä sun ongelma on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Onkohan sulla silmät päässä? Vuosisadan ohiluku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet törmännyt sellaisiin naisiin, joille materia on tainnut merkitä paljon enemmän kuin ihmissuhde. Minulle ihan vieras tapa ajatella.
En välitä materiasta enkä vittu rahasta haluan sut enkä mitään rahaa
- Anonyymi
Kerro mulle mä haluan sut kulta
- Anonyymi
Haluut mut
Ja pitää huumeet
Se ei onnaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluut mut
Ja pitää huumeet
Se ei onnaaEn halua huumeita usko mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluut mut
Ja pitää huumeet
Se ei onnaaVastaa mulle niin et tiedän kuka oot. Suojeletko mua vielä jonne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluut mut
Ja pitää huumeet
Se ei onnaaJätän kulta huumeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluut mut
Ja pitää huumeet
Se ei onnaaMinna menee nukkuu koska me voidaan viettää aikaa yhdessä
- Anonyymi
olet ihanan auki, jotenkin vapaa ja rento.. olet hetkessä läsnä ja olet oma itsesi.. tunnen sinua kohtaan paljon.. äänesi on uskomaton ja nautin kun voin kuunnella sinua,onneksi mahdollistat sen minulle,, haluaisin oppia sinulta niin paljon ja vaan ihailla sinua❤️ sitä millainen olet
- Anonyymi
Olet, tärkein ja se riittää, aina ja aina, vain, 😍😍🥰🥰 N
- Anonyymi
En näe sinua! Palsta ei ole näkemistä.
- Anonyymi
Onhan tämä jo klisee, mut omaksi saa vain rohkesti tulemalla kohti ja sanomalla kuuloetäisyydellä: Haluan sut!
- Anonyymi
…kysyä? - Vastaisi hän 🤔😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat mut ?
Haluun sut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tahtoisitko kanssani puhua vai ai jaa. Katso mua silmiin et oot tosissasi. Nyt on kriittistä EI saa erehtyä miehestä ❣"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tahtoisitko kanssani puhua vai ai jaa. Katso mua silmiin et oot tosissasi. Nyt on kriittistä EI saa erehtyä miehestä ❣"
... tämä oli siis mieheltä naiselle 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat mut ?
Haluun sut👏👏👏
Muttei… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat mut ?
Haluun sutNiin juuri rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri rakas
Ilmoita itsestäsi et näät tän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat mut ?
Haluun sutMä haluan sut
- Anonyymi
Kerro jos haluat mut ihan rohkeasti
- Anonyymi
Kerro jos haluat mut en voi muuta sanoa mä olen sitoutunut dijun ja en ikinämprtä sua jneå anna mahis mä näytän
- Anonyymi
haluun sut.
- Anonyymi
Kenet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet?
Sinut rakas </3
- Anonyymi
Olet sekaisin, lopeta jo hårå.
- Anonyymi
Näinkö pahasti taas sekosit tästä miehen aloituksesta, haluasisitko kertoa vielä siitä vårätystä miehestä, että ei jää mitään tulikaan varaan
- Anonyymi
En en halua mies teki selväksi että ei en halua pakko jhyvksy ja antaa olla m en jaksa roikkua mä löydän uuden miehen kuka haluaa mut
- Anonyymi
No sehän on posetiivista gubbe
- Anonyymi
Juu.u. Rumimpia täytyy heitellä kolikoilla, että tajuaa pysyä poissa. Sinunlaisia tavis pulliaisia mahtuu 13 tusinaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029