Rakkaus sulle kulta

Anonyymi-ap

Kerro mulle miten saan sut. Haluatko mut? miksi torkut mut koko ajan

42

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se ei ole rakkautta kirjoittaa palstalla vaan asian pilkkaamista. Päästään terve ei rakkautta hoe huvikseen

      • Anonyymi

        Jostain syystä nämä miehen lurittelut on kuitenkin menneet sinun paksun kallon alle, et taida olla kovin tasapainoinen.


    • Anonyymi

      Haluan sinut, mutta lopeta turha lätinä täällä ja pistä viestiä. Näytä, että olet tosissasi.

      • Anonyymi

        No vittu oon tosissaan oot auttanut mua niin paljon jäille en mee mä lupaan mä lähen koht kotiin tuu hakee mut


      • Anonyymi

        Ei ole ketään, jolle viestiä irl. Siksi kai täällä kaksisormijärjestelmä käytössä ja kirjoitetaan kaipaavia rakkaudentunnustuksia palstalle. Yksi pitkä ja komea mies itsellä ainakin mielessä ja olisi kyllä ihanaa, jos voisi ihan kasvokkain kertoa ja näyttää rakkautensa.


      • Anonyymi

        Ei yksikää raskas moukka joka käy vinkumassa palstamiehen juttuihin ole ansainnut mitään viestintää, lähinnä red flagit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ketään, jolle viestiä irl. Siksi kai täällä kaksisormijärjestelmä käytössä ja kirjoitetaan kaipaavia rakkaudentunnustuksia palstalle. Yksi pitkä ja komea mies itsellä ainakin mielessä ja olisi kyllä ihanaa, jos voisi ihan kasvokkain kertoa ja näyttää rakkautensa.

        Rakas


    • Anonyymi

      Torkkujat ovat väsyneitä ihmisiä, eivät silloin huomaa heitä, joita ehkä toivoisivat näkevän?

      • Anonyymi

        Kirjoita kommentti mulle J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita kommentti mulle J

        Olenko mä noin kujalla et luulen et hän haluaa mut vaikka kieltää ettei halua vittu en tiedä vastaa Murunen mulle oot ihana


    • Anonyymi

      Mä en ole sillai saatavilla jonkin asteinen luottamuspula naisia kohtaan näi alkuun ainakin suurinosa naisista joita kohdalleni on sattunu ole juurikaan osannu tehdä muuta kun esittää vaatimuksia pystymättä itse yhteenkään vaatimukseensa ulkonäkö vaatimuksia mä en edes noteeraa tai sitä että pitäisi olla joku tietty tulotaso mä en tarvitse enkä halua sellaisia naisia elämääni joidenka arvomaailma keskittyy rahaan tai ulkonäköön kumpakin on vähintäänkin yhtä helppo menettä rahat menee yksinkertaisesti tarvi tehdä kun yksi väärä sijoitus ulkonäkö taas menee helposti siksikin että ei tarvitse joutua kuin onnettomuuteen

      • Anonyymi

        Olet törmännyt sellaisiin naisiin, joille materia on tainnut merkitä paljon enemmän kuin ihmissuhde. Minulle ihan vieras tapa ajatella.


      • Anonyymi

        Mä en välitä rahasta. Haluan sut enkä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en välitä rahasta. Haluan sut enkä mitään muuta.

        Mikä sun ongelma on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun ongelma on?

        Onkohan sulla silmät päässä? Vuosisadan ohiluku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet törmännyt sellaisiin naisiin, joille materia on tainnut merkitä paljon enemmän kuin ihmissuhde. Minulle ihan vieras tapa ajatella.

        En välitä materiasta enkä vittu rahasta haluan sut enkä mitään rahaa


    • Anonyymi

      Kerro mulle mä haluan sut kulta

      • Anonyymi

        Haluut mut

        Ja pitää huumeet

        Se ei onnaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluut mut

        Ja pitää huumeet

        Se ei onnaa

        En halua huumeita usko mua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluut mut

        Ja pitää huumeet

        Se ei onnaa

        Vastaa mulle niin et tiedän kuka oot. Suojeletko mua vielä jonne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluut mut

        Ja pitää huumeet

        Se ei onnaa

        Jätän kulta huumeet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluut mut

        Ja pitää huumeet

        Se ei onnaa

        Minna menee nukkuu koska me voidaan viettää aikaa yhdessä


    • Anonyymi

      olet ihanan auki, jotenkin vapaa ja rento.. olet hetkessä läsnä ja olet oma itsesi.. tunnen sinua kohtaan paljon.. äänesi on uskomaton ja nautin kun voin kuunnella sinua,onneksi mahdollistat sen minulle,, haluaisin oppia sinulta niin paljon ja vaan ihailla sinua❤️ sitä millainen olet

    • Anonyymi

      Olet, tärkein ja se riittää, aina ja aina, vain, 😍😍🥰🥰 N

    • Anonyymi

      En näe sinua! Palsta ei ole näkemistä.

    • Anonyymi

      Onhan tämä jo klisee, mut omaksi saa vain rohkesti tulemalla kohti ja sanomalla kuuloetäisyydellä: Haluan sut!

      • Anonyymi

        …kysyä? - Vastaisi hän 🤔😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …kysyä? - Vastaisi hän 🤔😂

        Haluat mut ?

        Haluun sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …kysyä? - Vastaisi hän 🤔😂

        "Tahtoisitko kanssani puhua vai ai jaa. Katso mua silmiin et oot tosissasi. Nyt on kriittistä EI saa erehtyä miehestä ❣"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tahtoisitko kanssani puhua vai ai jaa. Katso mua silmiin et oot tosissasi. Nyt on kriittistä EI saa erehtyä miehestä ❣"

        ... tämä oli siis mieheltä naiselle 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat mut ?

        Haluun sut

        👏👏👏
        Muttei…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat mut ?

        Haluun sut

        Niin juuri rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri rakas

        Ilmoita itsestäsi et näät tän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat mut ?

        Haluun sut

        Mä haluan sut


    • Anonyymi

      Kerro jos haluat mut ihan rohkeasti

    • Anonyymi

      Kerro jos haluat mut en voi muuta sanoa mä olen sitoutunut dijun ja en ikinämprtä sua jneå anna mahis mä näytän

    • Anonyymi

      haluun sut.

      • Anonyymi

        Kenet?


    • Anonyymi

      Olet sekaisin, lopeta jo hårå.

      • Anonyymi

        Näinkö pahasti taas sekosit tästä miehen aloituksesta, haluasisitko kertoa vielä siitä vårätystä miehestä, että ei jää mitään tulikaan varaan


    • Anonyymi

      En en halua mies teki selväksi että ei en halua pakko jhyvksy ja antaa olla m en jaksa roikkua mä löydän uuden miehen kuka haluaa mut

      • Anonyymi

        No sehän on posetiivista gubbe


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe