Tästä olisi pitänyt jo kertoa silloin kuin sen näin omin silmin ja onneksi puolisonikin näki. Muuten ei olisi uskonut. Oli toukokuun loppua, grillasimme ulkona. Illalla olin kävelemässä saunaan ja katselin kävellessä vähän kauemmas. Silmälasit olin jättänyt "tupaan". Huomasin vähän kauempana ison karhun pellolta raivatun kiviaidan luona. Se katseli pää kallellaan minua. Huusin miehelleni että tuolla on karhu. Puita saunaan lisäämässä ollut siippa tuli saunan rapuille ja kyseli mitä minä huutelen. Varovasti kävelin saunan portaille ja kehoitin katsomaan; tuolla on karhu. Tovin se siinä meitä katseli ja yhdessä silmänräpäyksessä se oli poissa. Oli hypännyt sen kiviröykkiön yli tien puolelle. Oli päräyttävä kokemus. Oli tosi iso otso. Seuraavana päivänä lähdin ajelemaan Joensuuhun päin ja ehkä 5-8 km olin ajanut kun tien yli juoksi karhu. Se oli selvästi erauspentu, karhu kumminkin. Se tuntui että karhuja on liikaa, jos niitä näkee päivittäin. Tästä on jo neljä vuotta, ei tullut ilmoitettua mihinkään vaikka varmasti olisi pitänyt. Ei ole tehnyt mieli mennä metsään marjastamaan. Siellä maalla käydessä, pihatöitäkin tehdessä vilkuilen joka suuntaan, pelkään karhuja. Parempi olisi jos en olisi nähnyt, en silloin niin paljon pelkäisi. Olisiko grillatun ruuan tuoksu tuonut sen ison karhun lähelle pihapiiriä? kAKSI KARHUA NÄHTY VUOROKAUDEN SISÄÄ, se on minulle liikaa.
Karhut pihapiirissä
7
383
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan karhuja ny lähipäivänä keskustassa näkynee
- Anonyymi
Taisi olla uroskarhu.
- Anonyymi
lunnon elukat ei huutele kulukujaa omin silimin se on nähtävä silimän siirtoja ei kerkii tekemään siinä vaiheessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lunnon elukat ei huutele kulukujaa omin silimin se on nähtävä silimän siirtoja ei kerkii tekemään siinä vaiheessa
uus-wärsilässä ol karhun pali mörkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö puoliso voinut tulla lähemmä kun nuin pelotti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mie näin aikonaan keltasen karhun van olkose tie höylä uhmajärvellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mie näin aikonaan keltasen karhun van olkose tie höylä uhmajärvellä
aukaskee kaivo n ovi se kyselöö kuulumiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877