Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko hyvä olla, vai ahdistaako?
Meillä on voimakas henkinen yhteys, vaikka ei sillekään ole selittävää tekijää ei olosuhteet tai tilanne sitä tue. Olet rakas ja tärkeä, tunnen tarpeen rakastaa juuri sinua.
Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden
68
1181
Vastaukset
- Anonyymi
Wow..
- Anonyymi
Kunpa tuntisinkin...
- Anonyymi
Tunnen. Rakastan sua ja olen kertonut, että olen rakastunut. ❤️
- Anonyymi
Tunnen sen. Olen nähnyt sen silmistään. Tiedän että on yhteys ja tiedän miksi.
Kauan olimme toisistamme erossa, tuntien että hän on jossain, mutta nyt olemme lähempänä kuin koskaan.
Me kuulumme yhteen 💞 - Anonyymi
Muistan perhepiiristä kun isä, äiti, mummo, isomummo oli aina jankuttamassa et "ajattelen sua, oot tärkeä" sit siitä vielä paremmat "kyllä se sua rakastaa, vaikkei ikinä sitä sanokkaan". Isä oli laivalla töissä ja kirjotti imeliä pitkiä kirjeitä. Myöhemmin tajusin, et tietysti oli kirjottanut ne kännissä omissa isyysfantasioissaan. Mummo oli kuvottava narsisti joka imi energiat tunteisiinsa kaikilta vastaantulijoilta.
Haistakoot paskat, yksin oon saanut olla ilman mitään aitoa läheisyyttä ja tukea.
Ihmisillä noita narsistisia fantasioita joilla tyydyttää vaan itseään eikä se ole mitään oikeaa rakkautta.- Anonyymi
Onko sinun helpompi käydä mies näitä fiiliksiä läpi naisena esiintyen? Ilmeisesti
- Anonyymi
Tunnen toisinaan. Silloin ajattelen, että hän mies miettii minua sillä hetkellä. Tai on jossain lähellä fyysisesti tietämättäni.
- Anonyymi
Mihin aikaan vuorokautta tunnet hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivällä kello 12.00 kun katson kristallipalloon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaihtelee. Hereilläollessa usein. Kristallipallo on sivukiusaajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet hengen läsnäolon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet hengen läsnäolon?
En vaan tunnen telepaattista yhteyttä häneen. Tuntuu että ajatelaan toisiamme yhtäaikaa. En ole uskovainen, en usko henkiin. Tämä tuon naisen vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan tunnen telepaattista yhteyttä häneen. Tuntuu että ajatelaan toisiamme yhtäaikaa. En ole uskovainen, en usko henkiin. Tämä tuon naisen vastaus.
Sinun monologi alkaa taas heittää gubbe häränpyllyä ns
- Anonyymi
Joskus toivon, että olisin vähemmän rationaalinen ja voisin uskoa johonkin "telepaattisiin tunneyhteyksiin". Elämä taitaa olla teillä siihen uskovilla mukavaa, kun rakkautta tuntuu ympärillä vähän väliä.
- Anonyymi
Telepatialla on ihan omatbtarkoituksensa, mut tuskin oikeabtarkoitus on runkutella vuosia ilmqn mitään todellista vaan siksi ettei uskalla tai on liian ylpeä lähestymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telepatialla on ihan omatbtarkoituksensa, mut tuskin oikeabtarkoitus on runkutella vuosia ilmqn mitään todellista vaan siksi ettei uskalla tai on liian ylpeä lähestymään.
Kaikki suhteeni naisiin on käsitelty, mitään ei ole jäänyt kesken. Joten se on vain runkuteltava yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telepatiaa ei ole oikeasti olemassa. Sitä on tutkittu ja todettu, että ajatuksensiirto ei ole todellinen ilmiö.
- Anonyymi
Ajatelepa sitä "rationalisuutta" siinä valossa, että maailmankaikkeudesta jotenkin tunnetaan vain alle kymmenen prosenttia. Ja kun ajattelee kaikkea elävää täällä, miten miten kaikki toimii, eläinten ja ihmisten syntymää jne. Mihin se ratio, eli äly riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelepa sitä "rationalisuutta" siinä valossa, että maailmankaikkeudesta jotenkin tunnetaan vain alle kymmenen prosenttia. Ja kun ajattelee kaikkea elävää täällä, miten miten kaikki toimii, eläinten ja ihmisten syntymää jne. Mihin se ratio, eli äly riittää.
Uskon ajatuksen- ja tunteensiirtoon sitten kun ne tieteellisesti todistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telepatiaa ei ole oikeasti olemassa. Sitä on tutkittu ja todettu, että ajatuksensiirto ei ole todellinen ilmiö.
On olemassa ja on tutkittu mm. Identtisten kaksosten välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa ja on tutkittu mm. Identtisten kaksosten välillä.
On tutkittu joo, mutta ei todistettu.
- Anonyymi
Tunnen ja tiedät sen hyvin. Lämpö säteilee tänne.
- Anonyymi
Tuntispa lämpöä, mutta tunnen lähinnä vain vihaa. Mieheltä.
- Anonyymi
On hyvä olla
- Anonyymi
En tunne. Aika huttua on tämän palstan keskellä.
Hyviä unia niille jotka jotain "täällä kokevat". - Anonyymi
Tunsin sut tänään tossa oisko 15 tai 15.30 aika sillai rajusti
- Anonyymi
Henkenä vai fyysisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkenä vai fyysisesti?
En voi enempää täällä puhua kun se seko on täällä matkimassa. Haistan sen käärmeen kilometrien päähän. Soita mulle muru niin kerron mitä koin taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi enempää täällä puhua kun se seko on täällä matkimassa. Haistan sen käärmeen kilometrien päähän. Soita mulle muru niin kerron mitä koin taas
Et sinä naisena esiintyvä pölö ole kyllä tässä maailmassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä naisena esiintyvä pölö ole kyllä tässä maailmassa
Otan osaa että sinulla ei toi mies maailma suju niin kuin mulla😁 ja ps. Syytön mä siihen olen ettei sua kukaan ikävöi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa että sinulla ei toi mies maailma suju niin kuin mulla😁 ja ps. Syytön mä siihen olen ettei sua kukaan ikävöi.
Nyt sorruit misogyyninen ja kompleksinen kaveri vain ärryyttämään elämänkoulutasolle jääneitä ämmiä tai ainakin yhtä sellaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sinun miehen sikkiä ajattelua saattaa joku muukin kukkuu jopa noudattaa ns
- Anonyymi
Tuntenut ties kuinka kauan. Eikä ole yhtään ahdis tanut. Päinvastoin saanut lämpöaaltoja, jotka lyhentävät kaipuuta toiseen.
- Anonyymi
Kauniisti sanottu ❤️
- Anonyymi
Tunnen niin jatkuvasti, se tunne ei katoa
- Anonyymi
Olen tavallaan joutunut lopettamaan yhden "harrastuksen", kun joskus koin. Ei se rakkaudelta tai lämmöltä kuitenkaan tuntunut, mutta joltain.
Nyt aikaa on kulunut niin paljon, etten uskoisi sitä kokevani, jos jatkaisin. - Anonyymi
en tunne, ole tuntenut pitkään aikaan. elin niin karsea ajat että ei kiitos kaikille jotka noihin aikoihin liittyy. eli jo niin karsest vuodet jossa veitte niinnsaatsnasri, että en keskity muuhun kuin tuomaan takaisin kaikkea mitä veitte ja pitämään teidän vaikutukset pois. tiedä toki joskus rakkaus löytyy nyt ei ole oikea hetki, ensin muu ja varustus ettei ole teidln tyyppinen tai ajattele kuten te tai ettei vie hyvää muille täältä.
- Anonyymi
ja joskus suhde mihin se emakko porukoineen ei pääse käsiksi. tai ettei tarvii niiden muiden luomaan elämään, pysyy elämässä hyvä itsellä ja kaikki on mahdollista. niiden toiminta on varastavaa, sulkevaa, ahdistavaa ja rajoittaa ei tuo mitään hyvää. ei kiitos. odotan omia juttuja, päästään kunnolla aloittamaan jatyönnön koko ajan teitä pois. ei mitään hyvää sanottavaa, ei miehistäköön koko aikuisiällä. rakkautta ja hyvää elämää, hyviä on ihmisiä tulossa, se on väistämätöntä kun teistä pääsee eroo.
- Anonyymi
Aivan, tämä karismaattinen puheenpartesi on ollut mies ilmeisesti esim sinulle kovin merkityksellinen, tämän vuoksi vehkeet on hyvä sammuttaa jos ja kun mitään konkreettista ei ole ollut ikinä, ehkä homman naurettavuus kulminoitui jo
- Anonyymi
ja en halua ihmisiä ympärille, jotka ajattelee tuosta kuin minä, ja alkaa se epätoivoinen kilpailu, hakkaaminen ja varastaminen. ihmiset teidän toiminnan ulkopuolella ovat tervejärkisempiä, eivät koko ajan etsi hyötyä ja hakkaa ja varasta. ei se tarkoita etteivät kojtuudella elisi, tuhlaisi tai pihistelusi, mutta kaikki on avointa ja voi tehdä jos haluaa. ja ovat tyytyväisiä ja tasapainoisia. en kuulu heihinkään, minulla on omat jutut. hetken aikaa etsin omaa paikkaa, kyllä se elämän ihmiset vielä elämää täydentää. mutta tiedän teistä, ei enää koskaan.
- Anonyymi
Onko sinulla mies valmiina tätä sälää vai kirjoitteletko pikana hurmoksessa? Ei mene läpi, että kukaan ehtii nakutella tätä muuten kuin copy pastella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla mies valmiina tätä sälää vai kirjoitteletko pikana hurmoksessa? Ei mene läpi, että kukaan ehtii nakutella tätä muuten kuin copy pastella
Max. minuutti per rivi tuossa näyttää menevän. Kuinka hitaasti sinä oikein kirjoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Max. minuutti per rivi tuossa näyttää menevän. Kuinka hitaasti sinä oikein kirjoitat?
Sinä siis kellotat mies tätä tekstiäsi?
- Anonyymi
Olen läsnä.
Kuljen sun mukana.
Tiedän, että tämä on hullua, mutta niin vain on.
En tätä itse valinnut eikä tämä tunnu pahalta.
Hyvää huomenta! - Anonyymi
Tunnen minä hänet.
- Anonyymi
Huomenta rakkaalle.
- Anonyymi
tunnen sen ja katseestasi sekoan..😍 mutta juuri simulle en uskalla laittaa mitään.. näin meistä unta <3
- Anonyymi
❤️❤️❤️
Kyllä tunnen ja olen aina se tuntenut. Päivästä 1 alkaen, kun ekaa kertaa kohdattiin, silloin kauan kauan aikaa sitten.
Huh, nyt mulla meni tunteisiin. Joudun hieman nieleskellä, että pystyn jatkaa tätä työpäivää. Paljon muistoja, jotka nyt tulvahti mieleeni.
Toivon mukaan se mun rakas ja tärkeää tuntee myös miten ajattelen häntä lämmöllä edelleen ❤️- Anonyymi
Tunnen sinut...tämä on syvää
- Anonyymi
Tunnen, ja on yhteys, ei ahdista, hän rakastaa.
- Anonyymi
💛💚💙❤️🔥
- Anonyymi
Hyvä. Näin teen.
- Anonyymi
Tunnen.. rakas
- Anonyymi
Sekä että.Ehkä se vähitellen katoaa.Netti ei ole oikea paikka käsitellä näitä..
- Anonyymi
Niin rakas ja tärkeä ettei haittaa onko olemassakaan enää.
- Anonyymi
höpöhöpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpöhöpö.
Sellasta se nyt vaan on miten mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpöhöpö.
Mietipä sitä kuinkas vtun höpöhöpöä olikaan.
- Anonyymi
Nyt kesän jälkeen tuntenut erittäin vahvasti jostain syystä.. 🥺 ei olla nähty moneen kuukauteen eikä juteltu.. yleensä jatkan eteenpäin muiden kohdalla kohti uutta mutta muut miehet eivät ole kolahtaneet samallailla.. 😪 no eipä siinä ihan hyvä olla yksin välillä 🙂 ois vaan kiva jos ei ois näin vahva kaipuu… kai me sit oltiin sielunkumppaneita ❤️
- Anonyymi
En tunne sellaista yhteyttä kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Kun katsoo toista aamulla, on kuin näkisi ensimmäisen kerran. Siinä samassa ihastuu uudestaan. Miten kaunis minun rakastettuni onkaan. Annan katseeni liikkua toisen piirteillä, hiuksilla, hahmolla, ja nautin siitä, miten kauneus sivelee minua. Kun katson suoraan silmiin, niin läheltä, muu maailma unohtuu <3
hulluna sinuun (naiselta)- Anonyymi
Minkä väriset hiukset naisellasi?
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
😍😍😍😍🫦
- Anonyymi
💚💚💚💚💚
Kyl kyl vaikka oon liian finaalissa keksimään mitään syvällistä. Sielujen sympatiaa. Tai samanlainen tunnistaa vähän samanlaisen. Hyvää yötä ja viikonkoppua - Anonyymi
Kyllä minä tunnen, se on ihanaa.
- Anonyymi
Ajattelen sua niin paljon nainen.. N-N💕 Haluisin aidosti et oisit minun kulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1023571Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3141922Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471727- 971592
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4151548Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21470Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4291443Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431200MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3581030