Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

Anonyymi-ap

Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko hyvä olla, vai ahdistaako?

Meillä on voimakas henkinen yhteys, vaikka ei sillekään ole selittävää tekijää ei olosuhteet tai tilanne sitä tue. Olet rakas ja tärkeä, tunnen tarpeen rakastaa juuri sinua.

53

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Wow..

    • Anonyymi

      Kunpa tuntisinkin...

    • Anonyymi

      Tunnen. Rakastan sua ja olen kertonut, että olen rakastunut. ❤️

    • Anonyymi

      Tunnen sen. Olen nähnyt sen silmistään. Tiedän että on yhteys ja tiedän miksi.
      Kauan olimme toisistamme erossa, tuntien että hän on jossain, mutta nyt olemme lähempänä kuin koskaan.
      Me kuulumme yhteen 💞

    • Anonyymi

      Muistan perhepiiristä kun isä, äiti, mummo, isomummo oli aina jankuttamassa et "ajattelen sua, oot tärkeä" sit siitä vielä paremmat "kyllä se sua rakastaa, vaikkei ikinä sitä sanokkaan". Isä oli laivalla töissä ja kirjotti imeliä pitkiä kirjeitä. Myöhemmin tajusin, et tietysti oli kirjottanut ne kännissä omissa isyysfantasioissaan. Mummo oli kuvottava narsisti joka imi energiat tunteisiinsa kaikilta vastaantulijoilta.

      Haistakoot paskat, yksin oon saanut olla ilman mitään aitoa läheisyyttä ja tukea.

      Ihmisillä noita narsistisia fantasioita joilla tyydyttää vaan itseään eikä se ole mitään oikeaa rakkautta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko sinun helpompi käydä mies näitä fiiliksiä läpi naisena esiintyen? Ilmeisesti


    • Anonyymi

      Tunnen toisinaan. Silloin ajattelen, että hän mies miettii minua sillä hetkellä. Tai on jossain lähellä fyysisesti tietämättäni.

      • Anonyymi

        Mihin aikaan vuorokautta tunnet hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan vuorokautta tunnet hänet?

        Päivällä kello 12.00 kun katson kristallipalloon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan vuorokautta tunnet hänet?

        Se vaihtelee. Hereilläollessa usein. Kristallipallo on sivukiusaajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan vuorokautta tunnet hänet?

        Tunnet hengen läsnäolon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet hengen läsnäolon?

        En vaan tunnen telepaattista yhteyttä häneen. Tuntuu että ajatelaan toisiamme yhtäaikaa. En ole uskovainen, en usko henkiin. Tämä tuon naisen vastaus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan tunnen telepaattista yhteyttä häneen. Tuntuu että ajatelaan toisiamme yhtäaikaa. En ole uskovainen, en usko henkiin. Tämä tuon naisen vastaus.

        Sinun monologi alkaa taas heittää gubbe häränpyllyä ns


    • Anonyymi

      Joskus toivon, että olisin vähemmän rationaalinen ja voisin uskoa johonkin "telepaattisiin tunneyhteyksiin". Elämä taitaa olla teillä siihen uskovilla mukavaa, kun rakkautta tuntuu ympärillä vähän väliä.

      • Anonyymi

        Telepatialla on ihan omatbtarkoituksensa, mut tuskin oikeabtarkoitus on runkutella vuosia ilmqn mitään todellista vaan siksi ettei uskalla tai on liian ylpeä lähestymään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatialla on ihan omatbtarkoituksensa, mut tuskin oikeabtarkoitus on runkutella vuosia ilmqn mitään todellista vaan siksi ettei uskalla tai on liian ylpeä lähestymään.

        Kaikki suhteeni naisiin on käsitelty, mitään ei ole jäänyt kesken. Joten se on vain runkuteltava yksin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatialla on ihan omatbtarkoituksensa, mut tuskin oikeabtarkoitus on runkutella vuosia ilmqn mitään todellista vaan siksi ettei uskalla tai on liian ylpeä lähestymään.

        Telepatiaa ei ole oikeasti olemassa. Sitä on tutkittu ja todettu, että ajatuksensiirto ei ole todellinen ilmiö.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ajatelepa sitä "rationalisuutta" siinä valossa, että maailmankaikkeudesta jotenkin tunnetaan vain alle kymmenen prosenttia. Ja kun ajattelee kaikkea elävää täällä, miten miten kaikki toimii, eläinten ja ihmisten syntymää jne. Mihin se ratio, eli äly riittää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatelepa sitä "rationalisuutta" siinä valossa, että maailmankaikkeudesta jotenkin tunnetaan vain alle kymmenen prosenttia. Ja kun ajattelee kaikkea elävää täällä, miten miten kaikki toimii, eläinten ja ihmisten syntymää jne. Mihin se ratio, eli äly riittää.

        Uskon ajatuksen- ja tunteensiirtoon sitten kun ne tieteellisesti todistetaan.


    • Anonyymi

      Tunnen ja tiedät sen hyvin. Lämpö säteilee tänne.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuntispa lämpöä, mutta tunnen lähinnä vain vihaa. Mieheltä.


    • Anonyymi

      On hyvä olla

    • Anonyymi

      En tunne. Aika huttua on tämän palstan keskellä.
      Hyviä unia niille jotka jotain "täällä kokevat".

    • Anonyymi

      Tunsin sut tänään tossa oisko 15 tai 15.30 aika sillai rajusti

      • Anonyymi

        Henkenä vai fyysisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkenä vai fyysisesti?

        En voi enempää täällä puhua kun se seko on täällä matkimassa. Haistan sen käärmeen kilometrien päähän. Soita mulle muru niin kerron mitä koin taas


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi enempää täällä puhua kun se seko on täällä matkimassa. Haistan sen käärmeen kilometrien päähän. Soita mulle muru niin kerron mitä koin taas

        Et sinä naisena esiintyvä pölö ole kyllä tässä maailmassa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä naisena esiintyvä pölö ole kyllä tässä maailmassa

        Otan osaa että sinulla ei toi mies maailma suju niin kuin mulla😁 ja ps. Syytön mä siihen olen ettei sua kukaan ikävöi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa että sinulla ei toi mies maailma suju niin kuin mulla😁 ja ps. Syytön mä siihen olen ettei sua kukaan ikävöi.

        Nyt sorruit misogyyninen ja kompleksinen kaveri vain ärryyttämään elämänkoulutasolle jääneitä ämmiä tai ainakin yhtä sellaista


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa että sinulla ei toi mies maailma suju niin kuin mulla😁 ja ps. Syytön mä siihen olen ettei sua kukaan ikävöi.

        Juu sinun miehen sikkiä ajattelua saattaa joku muukin kukkuu jopa noudattaa ns


    • Anonyymi

      Tuntenut ties kuinka kauan. Eikä ole yhtään ahdis tanut. Päinvastoin saanut lämpöaaltoja, jotka lyhentävät kaipuuta toiseen.

    • Anonyymi

      Kauniisti sanottu ❤️

    • Anonyymi
      UUSI

      Tunnen niin jatkuvasti, se tunne ei katoa

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen tavallaan joutunut lopettamaan yhden "harrastuksen", kun joskus koin. Ei se rakkaudelta tai lämmöltä kuitenkaan tuntunut, mutta joltain.
      Nyt aikaa on kulunut niin paljon, etten uskoisi sitä kokevani, jos jatkaisin.

    • Anonyymi
      UUSI

      en tunne, ole tuntenut pitkään aikaan. elin niin karsea ajat että ei kiitos kaikille jotka noihin aikoihin liittyy. eli jo niin karsest vuodet jossa veitte niinnsaatsnasri, että en keskity muuhun kuin tuomaan takaisin kaikkea mitä veitte ja pitämään teidän vaikutukset pois. tiedä toki joskus rakkaus löytyy nyt ei ole oikea hetki, ensin muu ja varustus ettei ole teidln tyyppinen tai ajattele kuten te tai ettei vie hyvää muille täältä.

    • Anonyymi
      UUSI

      ja joskus suhde mihin se emakko porukoineen ei pääse käsiksi. tai ettei tarvii niiden muiden luomaan elämään, pysyy elämässä hyvä itsellä ja kaikki on mahdollista. niiden toiminta on varastavaa, sulkevaa, ahdistavaa ja rajoittaa ei tuo mitään hyvää. ei kiitos. odotan omia juttuja, päästään kunnolla aloittamaan jatyönnön koko ajan teitä pois. ei mitään hyvää sanottavaa, ei miehistäköön koko aikuisiällä. rakkautta ja hyvää elämää, hyviä on ihmisiä tulossa, se on väistämätöntä kun teistä pääsee eroo.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aivan, tämä karismaattinen puheenpartesi on ollut mies ilmeisesti esim sinulle kovin merkityksellinen, tämän vuoksi vehkeet on hyvä sammuttaa jos ja kun mitään konkreettista ei ole ollut ikinä, ehkä homman naurettavuus kulminoitui jo


    • Anonyymi
      UUSI

      ja en halua ihmisiä ympärille, jotka ajattelee tuosta kuin minä, ja alkaa se epätoivoinen kilpailu, hakkaaminen ja varastaminen. ihmiset teidän toiminnan ulkopuolella ovat tervejärkisempiä, eivät koko ajan etsi hyötyä ja hakkaa ja varasta. ei se tarkoita etteivät kojtuudella elisi, tuhlaisi tai pihistelusi, mutta kaikki on avointa ja voi tehdä jos haluaa. ja ovat tyytyväisiä ja tasapainoisia. en kuulu heihinkään, minulla on omat jutut. hetken aikaa etsin omaa paikkaa, kyllä se elämän ihmiset vielä elämää täydentää. mutta tiedän teistä, ei enää koskaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko sinulla mies valmiina tätä sälää vai kirjoitteletko pikana hurmoksessa? Ei mene läpi, että kukaan ehtii nakutella tätä muuten kuin copy pastella


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mies valmiina tätä sälää vai kirjoitteletko pikana hurmoksessa? Ei mene läpi, että kukaan ehtii nakutella tätä muuten kuin copy pastella

        Max. minuutti per rivi tuossa näyttää menevän. Kuinka hitaasti sinä oikein kirjoitat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Max. minuutti per rivi tuossa näyttää menevän. Kuinka hitaasti sinä oikein kirjoitat?

        Sinä siis kellotat mies tätä tekstiäsi?


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen läsnä.
      Kuljen sun mukana.
      Tiedän, että tämä on hullua, mutta niin vain on.
      En tätä itse valinnut eikä tämä tunnu pahalta.

      Hyvää huomenta!

    • Anonyymi
      UUSI

      Tunnen minä hänet.

    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta rakkaalle.

    • Anonyymi
      UUSI

      tunnen sen ja katseestasi sekoan..😍 mutta juuri simulle en uskalla laittaa mitään.. näin meistä unta <3

    • Anonyymi
      UUSI

      ❤️❤️❤️

    • UUSI

      Kyllä tunnen ja olen aina se tuntenut. Päivästä 1 alkaen, kun ekaa kertaa kohdattiin, silloin kauan kauan aikaa sitten.

      Huh, nyt mulla meni tunteisiin. Joudun hieman nieleskellä, että pystyn jatkaa tätä työpäivää. Paljon muistoja, jotka nyt tulvahti mieleeni.

      Toivon mukaan se mun rakas ja tärkeää tuntee myös miten ajattelen häntä lämmöllä edelleen ❤️

    • Anonyymi
      UUSI

      Tunnen sinut...tämä on syvää

    • Anonyymi
      UUSI

      Tunnen, ja on yhteys, ei ahdista, hän rakastaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        💛💚💙❤️‍🔥


      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvä. Näin teen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tunnen.. rakas

    • Anonyymi
      UUSI

      Sekä että.Ehkä se vähitellen katoaa.Netti ei ole oikea paikka käsitellä näitä..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      167
      2114
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      360
      1686
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1182
    4. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      26
      1063
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      70
      982
    6. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      69
      849
    7. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      800
    8. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      755
    9. Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

      Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko
      Ikävä
      53
      735
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      20
      714
    Aihe