Voisitko nainen vastustaa kiusausta...

Anonyymi-ap

Tulette miehen asunnolle. Ulkona satoi rankasti, mutta sinulla ei ollut sateenvarjoa. Herrasmiehenä mies tietysti antoi omansa sinulle, kastuen itse läpimäräksi. Miehellä on tapana jättää avaimet, lompakko ja puhelin eteisen pöydälle. Niin hän tekee nytkin ja menee vaihtamaan kuivaa ylle. Huomaat vielä, että puhelimen näyttö on päällä. Niin, voisitko vastustaa kiusausta?

14

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta toisen luuri :D

• Anonyymi

Ensin katson lompakkoon onko siellä paljon seteleitä, jos on otan sieltä muutaman korkeintaan sata euroa? Puhelimeen en välttis kajoa. Miksi katsoisin, jollet ole sillai edes kiinnostava muuta kuin juttukaverina? Olisin kiitollinen sateenvarjon lainaamisesta.

• Anonyymi

Mua ei kiinnosta sun puhelin

Tiedän sulla olevan niitä monia

Teet mitä mielit

Toivon ettet rikoksia

Niistä ilmoitan poliisille

• Anonyymi

En haluaisi tuollaista naista itselleni.

• Anonyymi

Suurin piirtein samoin kuin edellinen kirjoittaja kirjoitti.
        Minua ei kiinnosta sinun puhelimesi eikä lompakkosi vaikka ne jäisivätkin pöydälle.
        Sinä ja minä olemme erilaisia. Sinä et ole rehellinen mies ehkä ajattelet näin, että sinulla on oikeus tehdä mitä haluat täällä?
        Mutta ei sinulla ole oikeus aivan mihin vain!
        Totuuden tiedät vain sinä itse.
        Jäät harvoin kiinni jos kuitenkin jäät, sinua ei sapeta kenties seuraukset laisinkaan?
        En pysty ehkä rankaisemaan pahuudestasi sinua koskaan ansaitsemallasi tavalla eikä se oikeastaan ole minun tehtäväkään.
        Jos siis olet niin paha kuin mistä olen saanut tietoa?
        Jos siis olet niin paha, silloin on syytä tarkastella omia toimia ja yrittää korjata omia tekemisiään täällä maallisessa elämässä, sillä mikään ei ole ikuista kenellekään.
        Mutta yksi asia on varma asia sinun ei tarvitse koskaan / tulevaisuudessakaan haaveilla mistään yhteisestä minun kanssani.
        Koska minulla ja sinulla ei ole mitään yhteistä ollut koskaan eikä tule olemaan.
        Pieni vinkki loppuun sinulle, jos siis olet eräs mies?
        Pieni vinkki sinulle vuosien takaa:
        Ilmainen kyyti satojen kilometrien taakse minun kustannuksellani ja minun selkäni takana!
        Jos näin tapahtui, oliko mielestäsi oikein tehty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin piirtein samoin kuin edellinen kirjoittaja kirjoitti.
        Minua ei kiinnosta sinun puhelimesi eikä lompakkosi vaikka ne jäisivätkin pöydälle.
        Sinä ja minä olemme erilaisia. Sinä et ole rehellinen mies ehkä ajattelet näin, että sinulla on oikeus tehdä mitä haluat täällä?
        Mutta ei sinulla ole oikeus aivan mihin vain!
        Totuuden tiedät vain sinä itse.
        Jäät harvoin kiinni jos kuitenkin jäät, sinua ei sapeta kenties seuraukset laisinkaan?
        En pysty ehkä rankaisemaan pahuudestasi sinua koskaan ansaitsemallasi tavalla eikä se oikeastaan ole minun tehtäväkään.
        Jos siis olet niin paha kuin mistä olen saanut tietoa?
        Jos siis olet niin paha, silloin on syytä tarkastella omia toimia ja yrittää korjata omia tekemisiään täällä maallisessa elämässä, sillä mikään ei ole ikuista kenellekään.
        Mutta yksi asia on varma asia sinun ei tarvitse koskaan / tulevaisuudessakaan haaveilla mistään yhteisestä minun kanssani.
        Koska minulla ja sinulla ei ole mitään yhteistä ollut koskaan eikä tule olemaan.
        Pieni vinkki loppuun sinulle, jos siis olet eräs mies?
        Pieni vinkki sinulle vuosien takaa:
        Ilmainen kyyti satojen kilometrien taakse minun kustannuksellani ja minun selkäni takana!
        Jos näin tapahtui, oliko mielestäsi oikein tehty?

Ohi meni, mutta sivusta kommentoin. Mitä Jeesusta sä leikit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi tuollaista naista itselleni.

Vasikka himassa joo ei hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi meni, mutta sivusta kommentoin. Mitä Jeesusta sä leikit?

Mitä kertojaa sä leikit kun johdattelet tätä palstagubbea kummallisella semantiikalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kertojaa sä leikit kun johdattelet tätä palstagubbea kummallisella semantiikalla?

Psykopaatti ihan psykoosissa

• Anonyymi

Ei tuollainen ole mulle edes kiusaus. En ole kiinnostunut tuollaisesta. Mulle on ollut ihan normaalia, että puhelimet ovat pöydällä ja tietokoneet auki ja tiedän toisen salasanatkin, mutta ei mulla ole ikinä ollut tarvetta niitä käyttää. Ei vaan kiinnosta.

• Anonyymi

En voisi vastustaa, jos olisi oma mies. Menisin perään ja yrittäisin ottaa lähikontaktia.
      Se voisi olla haaste, kun kerran ei voinut tulla edes saman sateenvarjon alle.

• Anonyymi

Yllättäisit miehen vaihtamassa märkiä boksereita kuiviin...

• Anonyymi

Vaikea sanoa, potkisin hyvin äkkiä vttuun tyypin joka kollaa toisten puhelinta

• Anonyymi

Ei mulla ole mitäön miekenkiintoa miehen puhelimeen tai lompakkoon. Eli ei tulisi kiusausta. Tosin en mä olisi alunperin huolinut sitä miehen sateenvarjoakaan itselleni, että sinällään tuollaista ei pääsisi tapahtumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe