Kiuruvedellä muuta venäläistä?

Anonyymi-ap

Onko Kiuruvedellä muita venäläisiä firmoja, kuin Lukoil Teboil?

13

583

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän ne omistajat ole kuitenkin suomalaisia, maksavat vain polttoaineiden myynnistä Venäjälle. Korvapuusti ja kahvi ovat kotimaista.

• Anonyymi

Käsittääksen korvapuustista ja kahvistakin menee kymmenykset venäjälle. Asemanpitäjä maksaa koko liikevaihdosta provisiot Kremliin.

• Anonyymi

Teboilin polttoaineet tulee valtaosa Nesteen porvoon jalostamolta ja pieni osa länsieuroopasta. Venäjältä ei tule Suomeen polttoaineita eikä myöskään raakaöljyä, joten Suomen Teboleilla ei myydä mitään venäläistä, että sen suhteen kannattaa rauhoittua eikä panikoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teboilin polttoaineet tulee valtaosa Nesteen porvoon jalostamolta ja pieni osa länsieuroopasta. Venäjältä ei tule Suomeen polttoaineita eikä myöskään raakaöljyä, joten Suomen Teboleilla ei myydä mitään venäläistä, että sen suhteen kannattaa rauhoittua eikä panikoida.

Lähden tsaijulle tebskalle, niin Kremli saa kymmenykset ja tuen näin erikoisoperaatiota.

• Anonyymi

Sun pitää varmaan hakea apua ongelmiisi?

• Anonyymi

Nyt putinistille tuli paha mieli. Juo tebskalla tsaijua ja rauhoitu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt putinistille tuli paha mieli. Juo tebskalla tsaijua ja rauhoitu.

Ei meille tule paha mieli. Lähinnä säälittää sun puolesta, kun sinulla ilmeisesti mielenterveyteen liittyvää ongelmaa tuon tebskan kanssa. *jaksuhali*

• Anonyymi

Miksi te putinistit olette aina, niin loukkaantuneita, kun puhutaan teidän tuestanne Kremlille, Lukoil Teboilin kautta? Olkaa suoraselkäisiä ja seisokaa herranne Putinin tukena reilusti.

• Anonyymi

Pahuuden valtakunnalla Teboilasemia vain Suomessa Venäjän lisäksi. Yksi näistä verirahoilla toimivista Lukoil, Teboil asemista toimii täällä rakkaalla paikkakunnalla.

• Anonyymi

Kyllä minä kannan roposeni Teboilin kautta Vladimir-ystävän laariin. Tarja Halonenkin niin kauniisti ystävästään puhui:

https://suomenkuvalehti.fi/kotimaa/presidentti-tarja-halonen-vladimir-putinista-olemme-ystavia/

Vladimir noudattaa siis Tarjan viisaita neuvoja ulkopolitiikassaan. Me Teboilin kanta-asiakkaat toivomme, että Tarja voitaisiin valita vielä kolmannen kerran presidentiksi ja sittenhän Suomi liittyisi Venäjään autonomisena alueena. Hospodi pomilui!

• Anonyymi

Minä toivon kanssa samaa. Putin on hieno mies ja loistava presidentti. Tarja Halonen tai Paavo Väyrynen ymmärtäisivät venäjänsuhteiden tärkeyden. Voisimme Valko Venäjän tavoin olla itänaapurin kavereita. Se olisi parasta ja turvallisinta meille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä toivon kanssa samaa. Putin on hieno mies ja loistava presidentti. Tarja Halonen tai Paavo Väyrynen ymmärtäisivät venäjänsuhteiden tärkeyden. Voisimme Valko Venäjän tavoin olla itänaapurin kavereita. Se olisi parasta ja turvallisinta meille.

Nykyiseen Venäjään suhteita tarvitaan niin kuin paisetta perseeseen.

• Anonyymi

Eikö Lukoil Teboil riitä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 76
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe