ns. varallisuuttaan, kun palstalla vaikutetaan nyt jo toinen päivä yhtäsoittoa, idioottimaisuudet päivittyvät sekunneissa, todellista eliittiä. kertoen syylistään yms. tärkeästä.
Milloin rakkaat keräävät sitä...
5
141
Vastaukset
Minulla on neljä syylää. Aimo on niistä suurin, sitten on alasyylä joka hengailee työttömänä kahden pikkuisen nahkapusseissa asuvan kaverinsa kanssa. Ne roikkuu aina vaan.
Aimo on aikamoinen naisten mies. Se oli yö kerhossa ja jammaili yksin kahden hengen pöydässä siemaillen joltakin siihen jäänyttä olutta jossa oli tumppeja ja mällityynyjä.
Siihen tuli todella hyvän näköinen nuori nainen juttelemaan aimolle ja kysyi aimolta että "Hei oletko sinkku?" Aimo innostui ja laittoi etuhampaat takaisin suuhun ja sanoi että "Kyllä olen, mikäs on pimun nimi?"
Pimu vastasi että "Mitä se sulle kuuluu vanha hinttiperse, mä vaan vien tästä tän tuolin kun et kerta sitä tarvi"- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Aimo on aikamoinen naisten mies. Se oli yö kerhossa ja jammaili yksin kahden hengen pöydässä siemaillen joltakin siihen jäänyttä olutta jossa oli tumppeja ja mällityynyjä.
Siihen tuli todella hyvän näköinen nuori nainen juttelemaan aimolle ja kysyi aimolta että "Hei oletko sinkku?" Aimo innostui ja laittoi etuhampaat takaisin suuhun ja sanoi että "Kyllä olen, mikäs on pimun nimi?"
Pimu vastasi että "Mitä se sulle kuuluu vanha hinttiperse, mä vaan vien tästä tän tuolin kun et kerta sitä tarvi"Tiesitkö että kyrvänvisvasyylä ottaa hanukkaan?
- Anonyymi
KHIAI ! ! !
... okoh, nyt tuli taas löysät pasaset pöksyihin, hyh hyh , ja hitsi sentään.
> By senssu < - Anonyymi
Et ansaitse kuin kiljui hyvin käyneen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3952188Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882090- 981802
- 4431742
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2161003
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72860Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832