Vuosikausia oikeuslaitos on antanut huomautuksia ja uhkasakkoja Maskun huonekaluliikkeen harhaanjohtavasta mainonnasta.
Nyt tuli maksuun 300 000 euron sakot. Kyseiset teot ovat tapahtuneet vuosina -21 - 22.
Ei kuulemma harmita yhtään. Sukari kommentoi lehdessä asiaa aivankuin lapsi ja tietämätön höpötellen, kuinka ajat ovat muuttuneet...jaa-a, ihanko hänen tietämättään..
Ihme mies tuo Sukari
6
269
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhalla, sydänvikasella äijällä, ei ole muuta pullisteltavaa kun aika karseahko eukko, mutta yrittää vielä kehuskella mieskunnolla, vaikka pumppu brakaa. Oikeasti, säälittävä äijä, joka yrittää epätoivosesti olla puolta nuorempi.
- Anonyymi
Aika valaiseva on myös hänestä tehty, juuri painosta tullut kirja..jonkinlainen tähänastine elämäkerta.
Hän oli mukana myös Maakuntien Suomi - nimisessä vaalirahoituskomppaniassa Suomi- Soffansa kanssa,
Yhdessä Kyösti Kakkosen eli Tokmannin , Makasiini- ketjun yrittäjän ym. kanssa.
Tarkoitus oli kerätä iso potti vaalirahaa Keskustapuolueen yritysmyönteisille edustajille ja torpedoida pelättyjä demareita .Siinä onnistuttiinkin, kunnes Merisalo ja Yli- Saunamäki pääsivät perusteleman toimiaan .... jne..
Kirjan mukaan pääministeri Vanhanen ehti kuitenkin tarjoilla kiitoskestityksiä pääministerin virka- asunnolla Kesärannassa.- Anonyymi
Kannattaa lukea itse tuo kirja Topin ihmeellisestä elämästä, ettei kellekään tule väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lukea itse tuo kirja Topin ihmeellisestä elämästä, ettei kellekään tule väärinkäsityksiä.
Aviossa ollessaan pyöritti samanaikaisesti 3- 4 morsmaikkua, jotka jokainen luulivat olevansa ainoita ja suuresti rakastettuja.
Kaiken tämän haluaa kertoa. Miksi?
Kylpyamme- draamakin kerrataan yksityiskohtaisesti, elleivät kaikki sattuisi sitä tietämään. - Anonyymi
Sääntöjen vastaisten avausten viestiketjusta kadotessa sekunneissa viestit joissa niiden sääntöjen vastaisuus esille tuodaan sinä ap todistat kerta toisensa jälkeen kuinka niiden takana on luotsi. Joka keskittyy lähinnä trollaamiseen luotsinpestin suojista sen sijaan että sinä ylläpidon edustajana valvoisit sääntöjen noudattamista sinun lähinnä keskittyessä rikkomaan niitä.
Nakkikioskivaras on sitä mieltä linnaan joutuessaan, että kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta jotkut tasa-arvoisempia kuin muut.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887