Olen hieman iäkkäämpi, yksin asuva, terve ja hyväkuntoinen mies. En ole tuntenut toisen ihmisen kosketusta vuosiin. Minua se häiritsee, tiedän että kaikki eivät kosketusta kaipaa. Ei kannata neuvoa, että mene hierontaan tai maksullisiin. Kyllähän siellä joku koskettaa, mutta tunnetta ei tapahtumassa ole läsnä. Yritän löytää itselleni vielä kumppania, mutta on lähes mahdoton tehtävä. Vuosiin ei ole mitään tapahtunut. Tämä kaikki masentaa ja turhauttaa. Näinkö kuolen aikanani ikuisesti vain haaveillen kosketuksen tuomista positiivisista vaikutuksista. Hammasta iltaisin purren!
Toisen ihmisen kosketus
Anonyymi-ap
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13978Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2491197- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719