SDP tekee ulkopolitiikassa kärpäsestä härkäsen ja häpäisee Suomen maakuvan.

Anonyymi-ap

Mitä vittua, SDP jatkaa jauhamista Eduskunnassa ulkopolitiikan linjasta. Se on selvä kaikille, mutta viitsitään maalittaa persuja. Eikö pitänyt pidättäytyä yksityiskohtien kaivelusta??? Eikö mennyt jakeluun??? Paskapolitiikkaa.

Demareiden kakofoniasta on ollut haittaa Suomen maakuvalle enemmän kuin mistään pitkiin aikoihin. Kaksi vuotta on haukuttu Suomen rasismia kovaan ääneen. Itse SDP ei osallistu hallituksen tasa-arvoa edistävään monikohtaiseen ohjelmaan. Pitäisikö siitä nostaa luottamusäänestys SDP:tä vastaan? Tulos tai ulos! SDP ulos Eduskunnasta!

Suurin paskapolitiikka oli poliittiset lakot ja ulosmarssit. Ne vasta vahingoittivatkin Suomen mainetta tavaran toimittajana. Perkele. Tuollainen sosialistien poliittinen peli on naurettavaa.

Ajatelkaa, että SAK-laiset ammattiliitot, sen sijaan, että olisivat menneet neuvottelupöytään, hyökkäsivät poliittisilla lakoilla (sd,) tahallaan aivan kiistan ulkopuolista, yrityksiä vastaan ja tekivät näille miljoonien vahingot. Lakoista kärsi myös tavallinen kansa, kun ihmiset eivät päässeet perhejuhliin ja lomamatkoille. Poliittisten lakkojen takia tuli moniin yrityksiin miljoonavahingot ja sitä kautta yt:t, bruttokansantuotteesta katosi 2 miljardia ja lisää työttömiä yli 20 000. Mitä siitä seurasi pahantekijöille? Joutuivatko esimerkiksi lakkokenraalit Teollisuusliiton Aalto ja AKT:n Kokko syytteeseen ja toteutuuko vahingonkorvausvelvollisuus? Häh?

Elokapinan 15 000 euron lasku on pientä SAK:n liittojen vastuuttomuuksien rinnalla. Elokapinaa on esitetty lakkautettavaksi. Entä SAK?

Ammattiliittojen osingot verolle. Ammattiliittojen jäsenmaksun epäoikeudenmukainen verovähennysoikeus pois. Ei ole kansalaisten asia tukea tuollaisia vahingontekijöitä!

SAK:n poliittiset lakot olivat ay-demareiden hyökkäys persuja vastaan. Säälittävää. Ei jatkoon.

8

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa sekavaa horinaa.

Persun ahdistus on päässyt pahaksi.

• Anonyymi

Niin on. Voiko ihminen mennä noin sekaisin? Ei taida pystyä parantamaan ..

• Anonyymi

Pitkä aloitus, joka paljastaa, kuinka pahasti hallituksen ulkopolitiikka on sekaisin.

• Anonyymi

SDP meluaa eduskunnassa oikein kuorossa. Itse ovat aiheuttaneet suomen talouden kuralle. Toivottavasti kukaan ei niitä äänestä ikinä.

• Anonyymi

Persuille alkaa valjeta seuraavien vaalien katastrofi, pelko hiipii jo pöksyihin.

• Anonyymi

Noo, normimenoa. Oppositiopuolue aina haukkuu vallassa olevaa. Ihan sama mitä päätöksiä tekee.

• Anonyymi

No, ainakin Tytin kiihkoilu oli järkyttävää katseltavaa eilisessä tv:n iltalähetyksessä.
      Onko muijan tarkoitus vain tyrmätä jokainen hallituksen päätös?

• Anonyymi

Suomen politiikan teko on aivan jumissa. Vihervasemmisto ei ole enää kykynevä tunnistamaan Suomen hankalaa tilannetta ja käydä edes jossakin määrin rakentavaa keskustelua. Generoi koko ajan kohinaa, ei merkittävistä asioista.

Lindtman ja vielä enemmän Tuppurainen on todella haastava ihminen. Ei kateeksi käy niitä, jotka ovat hänen kanssa neuvottelemassa. Ei kuuntele muita. Huutaa koko ajan samoja asioita. Eikä tuo keskusteluun mitään uutta.

Esimerkkinä rakentaminen. Elvytysvara on vähäinen. Myymättä 6 000 asuntoa. Pitäisikö nyt velkarahalla tukea ei suomalaisia rakennusfirmoja? Rakentamisessa perinteisesti on paljon ulkomaalaisia työntekijöitä. Suomi on vuosikymmenten saatossa investoinut liikaa seiniin, olisiko aika oppia siitä virheestä.

Suomen työttömyys ei poistu yhteen toimialaan panostamalla tai subventoimalla asumista velkarahalla.

Toki rakennustyömaalla on paljon demareita ja vaalit lähestyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe