Viikkkoja on päässyt hakkerit tileille ,,
summat katoaa,
tileille ei pääse eiI maksamaan laskujaan
ihmeellisiä viestejä esim palkkatiedoissa
OLKAA IHMISET VAROVAISIA KUN KÄYTÄTTE TILEJÄNNE
VARATKAA RAHAA KOTIIN
nordea on ihan kusessa jamenettänyt hallinnan tietokonejärjestelmiinsä mitkään turvat ei toimi
tavalliset pulliaiset menettäneet rahojaan
LUOTTAMUS NORDEAAN KYSEENALAISTA
Anonyymi-ap
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Miten ihmeessä ihmiset ei vaihda toiseen pankkiin? Onko suomalaiset LAMPAITA
- Anonyymi
Mä voihdoin ja nyt ollu toista päivää popin pankkikortti ja pelaaaaaaaaaaaaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voihdoin ja nyt ollu toista päivää popin pankkikortti ja pelaaaaaaaaaaaaa !
Poppi on hyvä oikein toimittu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138