Suomalaiset viettävät arkena keskimäärin 16 tuntia vuorokaudesta kotona, selviää Asuntosäätiön Kotionnellisuus-tutkimuksesta. Viikonloppuisin kotona vietetty aika kasvaa peräti 18 tuntiin.
Suomalaiset viettävät kotona yli 16 tuntia vuorokaudessa
15
243
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ainakaan… juoruujat ne siellä on.
- Anonyymi
Enpä ihmettele yhtään.Naapurin naikkonen viettää äijänsä kanssa 24/7 sisällä.Missähän välissä ne työt ja opinnot onnistuu..Vielä saattaa tulla hätä käteen kun makaavat päivät..
- Anonyymi
Sehän nyt onkin nuorten tapa nykyisin. Kivahan se on maata kelan ja sossun ilmaisissa kämpissä kun ei tartte opisikella eikä ainaskaan töihin mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän nyt onkin nuorten tapa nykyisin. Kivahan se on maata kelan ja sossun ilmaisissa kämpissä kun ei tartte opisikella eikä ainaskaan töihin mennä.
Kryptot, TikTok, Chaturbate ja paljon muuta, missä voi tienata. Eikä ulos tarvitse mennä, näkemään sinun kaltaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Jonkun täytyy seurata noita naapureita 24/7 kun tietää asiasta. Kukakohan...?
- Anonyymi
Kävellä ei juuri tarvitse, koska sähkölaudalla pääsee nopeasti kaikkialle ovien eteen.
Sähkölaudan voi sitten pysäköidä vaikka oven eteen tai jalkakäytävälle miten sattuuu. - Anonyymi
Hyvä!!!
- Anonyymi
24h - 8h (työpäivä) - työmatkat - kaupassa käynti ja muut asiat....
Työttömiä ovat.- Anonyymi
Helppoja ja rentoja etätöitä taitaa monet nykyisin tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoja ja rentoja etätöitä taitaa monet nykyisin tehdä.
Ymmärrän Saksaa: neljä työpäivää voi olla tuottavampaa kuin viisi päivää viikossa kahdeksan tuntia, varsinkin jos työ ei ole mieluisaa. Muistan koulupäivät, kun viikon keskellä oli vapaapäiviä. Olin niin iloinen, että opiskelu oli hauskempaa, kun tiesi, että pian saisi taas levätä. Viisi päivää peräkkäin, kahdeksan tuntia päivässä alkaen klo 8–9 aamulla, masensi minua ja motivaatio katosi.
- Anonyymi
Mitä hittoa niitä kalliita kämppiä sitten hommaa jos ei ehdi niissä olemaan ja ei edes viihdy kotona? Kyllä jokainen tarvitsee oman yksityisen tilan jossa voi olla kuin kotonaan, ilman pönötystä ja rennosti. Ihmettelen eräitä jotka kotonaankin ovat paskajäykkänä kauluspaita päällä.
- Anonyymi
Niinpä. Hommataan velaksi satojen tuhansien talo, jonka velkaa maksaessa sitten painetaan töissä niin ettei siinä talossa ehditä elää ja siitä nauttia.
Kun sitten työura on ohi ja talo maksettu ja olisi aikaa rauhoittua ja vain olla, niin talo on jo vanha ja lapset lähteneet pesästä.
Koko elämä on mennyt töissä hosuessa, jäljellä on vain vanhuus ja vanhuuden vitsaukset ja remontoitava talo.
- Anonyymi
Se on mukava kölliä fällyn alla.Voltti tuo ruuan maksu korttivelalla ja alkaa helpottaa kun kaljatkin tuovat ovelle.Paras kun veronmaksajat loppulaskun hoitavat ja maksavat kämpän vuokrankin.Yhteiskunta huolen pitää ahkerista makaajista🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877