oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
Koetko koskaan kohdanneesi
41
986
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Kyllä ja äärimmäistä ollut välillä.
- Anonyymi
En
Mutta hoivata täytyy
Kaikki menee lopulta hyvin
- Anonyymi
Kyllä ❤️
- Anonyymi
Kyllä vain joka harmittaa😬🙄
- Anonyymi
Juuri noin se on aina mennyt, siksi sinkku.
- Anonyymi
En. Mun tunteet ei tunne aikaa tai paikkaa. Rakastuin koska hän on oikea ja ihan oikeassa paikassa. Se on eri asia onko sillä merkitystä ja olenko loppujen lopuksi yksin tunteitteni kanssa.
- Anonyymi
Väärässä ajassa kyllä.
- Anonyymi
Väärässä paikassa.
- Anonyymi
Miks ja mikä se sellanen paikka? 🤔
- Anonyymi
Jatkuvasti.
- Anonyymi
Se on ikävää se
- Anonyymi
Se on ikävää se.
- Anonyymi
Koen että olen itse vain jotenkin hajallinen. On hankaluuksia tuntea yhteyttä muiden ihmisten kanssa. Siksi on vaikea muodostaa suhteita toisiin. Samalla kaipaan tosi paljon elämääni sitä että nainen rakastaisi minua ja olisi hyvä minulle. Mutta se ei onnistu.
- Anonyymi
Koen että asioilla jotka tapahtuvat on jonkinlainen merkitys, aika on aina oikea, ihmiset ja heidän sydämensä päättävät kuinka ajassa toimitaan tai jätetään toimimatta-
- Anonyymi
Kyllä, väärään aikaan. Tai huonoon. Enemmin näen sen kuitenkin hidasteena.
- Anonyymi
Ehkä en vain ole osannut toimia oikeassa paikassa oikeaan aikaan, enkä osaa vieläkään.
- n - Anonyymi
Mikä on oikea? Oikea voi olla aivan väärä,oppiaksesi. Oppimaan tänne ollaan tultu. Ei kohtaamaan mitään oikeita,vaan juurikin niitä vääriä. Ilman vääriä ei mitään opittaisi. Eikö?🤷♀️
- Anonyymi
Mistä helvetistä olette päähänne saaneet että tänne tultiin kohtaamaan joku 'oikeaonni' ? Siis mitä?? Tänne tultiin oppimaan juurikin niistä 'Vääristä' . Olkaamme onnellisia/kiitollisia niistä. Ja jos et saa parisuhdetta koskaan,on sekin oppikoulu. Ja mikä siitä parisuhteesta mukamas elämän tärkeimmän elementin tekee? Ei niin yhtikäs mikään. Se joka sellaiseen uskoo,on aika lapsenkengissä,mutta se hänelle suotakoon👎
- Anonyymi
Voi kyllä, väärään aikaan ja väärässä paikassa. Oon sillä lailla pätevä.
- Anonyymi
Hyvä sinä. Oot asian ytimessä✌😄🤷♀️
- Anonyymi
😂😂😍🤭
- Anonyymi
En mutta oon tavannut monta väärää oikeeseen aikaan.
- Anonyymi
Juurikin näin.hienoa!✌🤷♀️
- Anonyymi
Ketkä näillä palstoilla ruikuttaa? Naisetko? Miettikää sitä.🤷♀️😊
- Anonyymi
Juu. Hän jatkaa toisaalla muiden kaa ja itse täällä. Harmi kun ei oo mahdollista unohtaa, ois helpompaa kun ei ois tavannut ollenkaan.
- Anonyymi
Avaa silmäsi .maailmassa on naisia/miehiä pilvinpimein. On sääli jäädä johonkin yhteen jumittamaan ja siten kieltää itseltään onni tutustua /ihastua/rakastua/pettyä miljooniin muihin .😊🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa silmäsi .maailmassa on naisia/miehiä pilvinpimein. On sääli jäädä johonkin yhteen jumittamaan ja siten kieltää itseltään onni tutustua /ihastua/rakastua/pettyä miljooniin muihin .😊🤷♀️
En ikävä kyllä voi unohtaa häntä. Joka päivä ajattelen häntä paljon ja tätä on jatkunut jo vuosia. Tiedän että hänellä on samoin. Tämä ei lopu koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikävä kyllä voi unohtaa häntä. Joka päivä ajattelen häntä paljon ja tätä on jatkunut jo vuosia. Tiedän että hänellä on samoin. Tämä ei lopu koskaan.
Ei lopukkaan jollet sitä lopeta. Ellet mene eteenpäin ellet tahdo itsellesi mitään parempaa. Vai tuoko on parasta itsellesi,tuolle toiselle? 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lopukkaan jollet sitä lopeta. Ellet mene eteenpäin ellet tahdo itsellesi mitään parempaa. Vai tuoko on parasta itsellesi,tuolle toiselle? 🤷♀️
Hyvää yötä ja voimia🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jatka tätä väittelyä enempää kanssasi kun et voi ymmärtää, että on olemassa rakkautta, joka räjäyttää tajunnan ja saa kokemaan asioita, joita ei pitänyt olla olemassa. Sitä ei voi unohtaa ja haluaisi olla vain toisen kanssa. En tiedä miksi tämän pitää olla näin vaikeaa tai miksi hänet kohtasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jatka tätä väittelyä enempää kanssasi kun et voi ymmärtää, että on olemassa rakkautta, joka räjäyttää tajunnan ja saa kokemaan asioita, joita ei pitänyt olla olemassa. Sitä ei voi unohtaa ja haluaisi olla vain toisen kanssa. En tiedä miksi tämän pitää olla näin vaikeaa tai miksi hänet kohtasin.
Tiedän tuon tunteen. Toinen ei häviä mielestä, vaikka aikaa kuluu. Toisinaan tunne vaipuu jonnekin taustalle, kunnes se sitte repivänä ja riepottelevana palaa. Sitä mietin, että molemmat kokevat samoin. Omalla kohdallani myös uskon näin. - sivusta
- Anonyymi
Olen pelkkä ahdistelija ja koen vääriä asioita ehkä oikeaan aikaan. Mutta nyt tämä alkanut, talviaika on, se oikea ihmisen aika! Sekä että jäisi näin.
- Anonyymi
Just tuo fiilis 👩🏻🦳Lisänä vielä pelko, että sattuu ja sydän hajoaa, ettei voi olla enää ehjä💔mutta te ihanat palstailijat luotte toivoa kaikille kommenteillanne. Tuntuu ettei oo yksin näitten tunteitten kaa kun irl:ssa ei voi kaikkea aina puhua
- Anonyymi
Itsekin tykkään täällä välillä olla siitä syystä sen lisäksi, että yritän selvittää mistä kaikesta tässä on kyse, sillä jotkut viestit puhuttelevat minuakin, vaikkei kaivattu niitä olisikaan kirjoittanut. Kaiken negatiivisen ignooraan automaattisesti.
- Anonyymi
Oi kyllä.
- Anonyymi
Tänä vuonna joo.
Ihan ku keskellä tornadoa olis yrittäny rennosti jutustella. - Anonyymi
Todella😂
- Anonyymi
En ole koskaan kokenut niin!
- Anonyymi
Kyllä. Yritän parhaillani voimieni rippeillä päästä tällaisesta tilanteesta yli. Takana on suhde ihmisen kanssa, joka oli vielä niin kesken oman itsensä löytämisen kanssa ja keskellä todella riitaisaa eroa. Veti mut mukaan siihen paskaansa ja mä annoin sen tapahtua koska kuvittelin että hän on jo irti entisestä. No ei ollutkaan. Meillä oli upeita hetkiä yhdessä ja kiroan koko universumia että miksi meidän piti kohdata nyt, eikä vasta myöhemmin? Onko tämä joku oppimiskokemus ja jos, niin millainen?
Vinkki kaikille jotka ette kestä eronne tuomaa tuskaa ja otatte siihen laastarin! Älkää! Don't bleed on someone who didn't cut you! - Anonyymi
En koskaan, olen aina kohdannut oikean ihmisen oikeaan aikaan, ja kulkenut hänen kansaan yhteisen, pitkänkin matkan aina jotakin merkitystä tai tarkoitusta varten, ja joutunut haikeana sitten eromaan, mutta merkitys ja tarkoitus täyttyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe516878Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu162681Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?192293- 1131619
- 911363
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.721052Et taida nainen uskoa kuinka hulluna olen sinuun
Ethän uskonut sitä, kun sanoin sinua kauniiksi. Tiedätkö ollenkaan mistä pidän? Olet unelma silmissäni ja sydämessäni ja371017- 65959
Säästöjä syntyy
Ähtärin kaupungilla on turhia virkoja, nimityksiä ainakin 10. Karjalan sijalle ei tarvii ketään, ainoastaan peritään kau18879- 20821