Hiihtäjät eivät osaa mediapeliä, Jasmi tosin osaa

Anonyymi-ap

Vain Jasmi osaa pitää hiihdon puolia lehdistössä. Muut voisivat kantaa kortensa kekoon, mutta kun ei niin ei.

Nukkuvat "justiinat" herätystä!!!

10

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitettavan moni osaa sanoa vaan sanan: Vuokatti tai Vuokatissa. Tämä maailmankuva, jossa vuokatti on maailman napa, tarvisi vaihtoehtoja. Norjan mallia suomeenkin, useampia keskittymiä.

• Anonyymi

Anne K. osaa ja on ahkera naamakirjan täyttäjä

• Anonyymi

Kuka kävi huoltokopilla raivoamassa ?

Minkälaiset välit on Kristalla ja Annella, näin kirjan Avoin julkistamisen jälkeen ?

• Anonyymi

Krista on hyvä jätkä. Reipas ja iloinen.

• Anonyymi

Kateus vie mitalitkin olympialaisissa. Vaan hyvähän se on, että kansan huomio keskitetään pois, ei orpopirujen vaan orpopurrien tekemisistä.

• Anonyymi

Hyvän kirjan on Krista sanellut, rehellisen.

Voi olla, että naishiihdon valtikka vaihtuu Kertulta Kristalle. Jasmi ei ole vielä oivaltanut, kuinka pääsee parhaaseensa. Hilla painaa niskaan kaikkia.

• Anonyymi

Hillassa on potentiaalia. Toivottavasti Krista huolehtii myös jälkikasvusta, Kyllösen lisäksi.

• Anonyymi00011
        Anonyymi kirjoitti:

Hillassa on potentiaalia. Toivottavasti Krista huolehtii myös jälkikasvusta, Kyllösen lisäksi.

Lähtikö Jasmi liian itsevarmana kisaamaan ruotsalaisia vastaan? Liika itsevarmuus söi asennetta ja taistelutahtoa. Lopputulos oli aikamoinen pettymys myös Jasmille. Sama oli varmaan Slovakia- Suomi pelissä (lätkä), tiedettiin, että olemme paperilla parempia ja asenne oli vääränlainen otteluun ja kävi huonosti?

Asiat eivät ole itsestään selviä, eikä riitä vain todeta, ettei niin olekaan vaan se vaatii myös asenteessa todettavaksi. Muuten voi käydä niin kuin kävi eilen kaikille muille suomalaisille, paitsi Eero Hirvoselle! Hyvä Eero olet kaiken asnainnut, erilaisten vastoinkäymisten jälkeen. Suomalaiset ovat menestys hullua kansaa!

• Anonyymi

Jaskat herätys housuissas

• Anonyymi00012

Joensuu pääsi sprintissä omalle tasolleen, tuon korkeammalle ei vaan kyvyt yksinkertaisesti riitä. Kun kaikki parhaat ovat viivalla niin kuin olympialaisissa yleensä on, niin siinä todellinen paremmuus selviää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      1997
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1691
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1180
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1162
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1120
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      987
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      936
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      907
    Aihe