Poliisi on tutkinut jälleen Janakkalan johtavan virkamiehen toimia: Takavarikko on jatkunut jo kuukausia
Hämeen Sanomat avasi pelin
34
532
Vastaukset
- Anonyymi
Omaisuus takavarikoitu ja 2 vuotta palkatonta virkavapaata.
Eikö mene viesti perille?
https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/7797703- Anonyymi
Wilpoloiden kotiin on myös poliisi tehnyt kotietsinnän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpoloiden kotiin on myös poliisi tehnyt kotietsinnän.
Hämeen Sanomien tiedossa on ainakin kolme henkilöä, jotka ovat kertoneet lainanneensa sivistystoiminnanjohtajan perheeltä rahaa. Heistä kaksi kertoo, että lainan yhteydessä on peritty korkeita kuukausikorkoja. Kellään henkilöistä ei ole ollut esittää kirjallisia todisteita lainoista tai koroista.Hämeen Sanomat ei ole julkaissut valeuutisia eikä julkaissut tässäkään tapauksessa.Niin ne asiat vaan tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeen Sanomien tiedossa on ainakin kolme henkilöä, jotka ovat kertoneet lainanneensa sivistystoiminnanjohtajan perheeltä rahaa. Heistä kaksi kertoo, että lainan yhteydessä on peritty korkeita kuukausikorkoja. Kellään henkilöistä ei ole ollut esittää kirjallisia todisteita lainoista tai koroista.Hämeen Sanomat ei ole julkaissut valeuutisia eikä julkaissut tässäkään tapauksessa.Niin ne asiat vaan tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.
Hämeen Sanomien tiedossa on ainakin kolme henkilöä, jotka ovat kertoneet lainanneensa Wilpoloilta rahaa. Heistä kaksi kertoo, että lainan yhteydessä on peritty korkeita kuukausikorkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeen Sanomien tiedossa on ainakin kolme henkilöä, jotka ovat kertoneet lainanneensa Wilpoloilta rahaa. Heistä kaksi kertoo, että lainan yhteydessä on peritty korkeita kuukausikorkoja
Virkamiehen vyyhti purkautuu pikkuhiljaa kuin muutkin rikosvyyhdit.Poliisi ja Hämeen Sanomat siihen tarvittiin että saadaan oikeaa Wilpoloiden medialle antamat haastattelut olivat valheellisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkamiehen vyyhti purkautuu pikkuhiljaa kuin muutkin rikosvyyhdit.Poliisi ja Hämeen Sanomat siihen tarvittiin että saadaan oikeaa Wilpoloiden medialle antamat haastattelut olivat valheellisia.
Koronkiskojien pulleat lompakot 🤣 😁 🤣 https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5292426
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronkiskojien pulleat lompakot 🤣 😁 🤣 https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5292426
Jälkeenpäin ajateltuna Wilpoloita ei olekaan mustamaalattu laisinkaan vaikka he ovat niin väittäneet.
He ovat itse mustamaalanneet näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän liiketoiminnan julkisuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkeenpäin ajateltuna Wilpoloita ei olekaan mustamaalattu laisinkaan vaikka he ovat niin väittäneet.
He ovat itse mustamaalanneet näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän liiketoiminnan julkisuuteen.Jälkeenpäin ajateltuna Wilpoloita ei olekaan mustamaalattu laisinkaan vaikka he ovat niin väittäneet.
He ovat itse mustamaalanneet valehtelijoiksi näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän koronkiskonta ym.liiketoiminnan julkisuuteen. - Anonyymi
Sivistystoimenjohtaja käytti virka-asemaa ja varallisuuttaan väärin.
He ovat itse mustamaalanneet valehtelijoiksi näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän koronkiskonta ym.liiketoiminnan julkisuuteen. - Anonyymi
Wilpola Jouni
"Olemme joutuneet puolisoni kanssa todella koville" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpola Jouni
"Olemme joutuneet puolisoni kanssa todella koville"Niin varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti
Kotietsintä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotietsintä
Omaisuuden takavarikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaisuuden takavarikko
Thaihieronta liikkeen pitäjien haastattelut YouTube
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaihieronta liikkeen pitäjien haastattelut YouTube
HIVnainen asiakkaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HIVnainen asiakkaana
Oman thairouvan thaihieronta työ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman thairouvan thaihieronta työ
2 vuoden palkaton virkavapaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 vuoden palkaton virkavapaa
Toista kertaa esitutkinnan kohteena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toista kertaa esitutkinnan kohteena
Hämeen Sanomien uutiset
Ainakin 3henkilöä kertoo lainanneensa Wilpoloilta rahaa korkeilla kuukausi koroilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpola Jouni
"Olemme joutuneet puolisoni kanssa todella koville"Teemu Puurunen
- Anonyymi
Eikö tämä teidän Idoli älyä jo lopettaa?
- Anonyymi
Lisäksi tämä
Wilpolat ovat itse mustamaalanneet valehtelijoiksi näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän koronkiskonta ym.liiketoiminnan julkisuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi tämä
Wilpolat ovat itse mustamaalanneet valehtelijoiksi näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän koronkiskonta ym.liiketoiminnan julkisuuteen.Rehelliset ihmiset ovat joutuneet mustamaalauksen kohteeksi.
Olet Jouni aika Kelmi!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehelliset ihmiset ovat joutuneet mustamaalauksen kohteeksi.
Olet Jouni aika Kelmi!!Rosvo on rosvo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rosvo on rosvo
Tonnin saat Sivistystoimenjohtaja kun menet rikoskomisario Vihtilälle tekemään rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
- Anonyymi
Wilpoloiden bisneksestä kiinnostui poliisi
- Anonyymi
Miksi ihmeessä Janakkalan palsta näkyy etusivulla?
Ei meitä muualla kiinnosta enää- Anonyymi
Minua kiinnostaa täällä Turussa
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiinnostaa täällä Turussa
He ovat itse mustamaalanneet valehtelijoiksi näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän koronkiskonta ym.liiketoiminnan julkisuuteen.Nyt virkavallan kiinnostus heräsi ja tulokset ovat takavarikko oikeuden käyntiä myöten julkisuuteen tulleet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt virkavallan kiinnostus heräsi ja tulokset ovat takavarikko oikeuden käyntiä myöten julkisuuteen tulleet
Wilpoloiden pariskunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpoloiden pariskunta
Sutenööri on Sutenööri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sutenööri on Sutenööri
Wilpoloiden asiakkaan mielipide https://youtu.be/bIwlcOXdd7I?si=xKKs9_Ev8SdvWVkn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpoloiden asiakkaan mielipide https://youtu.be/bIwlcOXdd7I?si=xKKs9_Ev8SdvWVkn
Wilpolan pariskunnan bisneksestä juttua riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpolan pariskunnan bisneksestä juttua riittää
Ja hyvä että tuli julki
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812