Onko sulla nainen kaikki kunnossa

Anonyymi-ap

Olen huolestunut, on merkkejä että voisi olla syytä olla. Et kai vain ole kipeänä? Jos näin, niin parane pian ihana. Harvoin sinua näkee siellä, missä yleensä liikut. Et saa olla sairaana, sinun säteitäsi tarvitaan. Täällä yksi, joka haluaa nähdä sinua ja saada ilon pilkahdusta päivään, varsinkin pilvisinä hetkinä (joka päivä).

26

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole kotona nyt.

      • Anonyymi

        Hyvä!


    • Anonyymi

      Reilun viikon ollut sairaana. Luulin jo parantuneeni mutta ei se sittenkään ollut ohi mennyt :(

      • Anonyymi

        Parane pian! 😊Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parane pian! 😊Sivusta

        Kiitos 😊


    • Anonyymi

      Näette siis joka päivä yleensä?

      • Anonyymi

        Ilman muuta tämä nettiin avautuva mies saattaa nähdä tätä naista ns vaikka joka päivä, sillä kyse on luultavasti naapurista tai kiskan tädistä. Tyydyttikö tämä nyt harhaisen uteliaisuutta?


    • Anonyymi

      Kaikki hyvin. Olen vaan tehodieetilla että näkisit minut paremmin.

    • Anonyymi

      Pöpö yrittää iskeä,ihan kamalan väsynyt.

    • Anonyymi

      Ei ole. Sydän vuotaa verta ja nilkka kipeä. Muutenkin sairas ja hutera olo. 😔

    • Anonyymi

      Kulta olen täällä maailman toisella puolen,
      ja laulan pappadaduda pa duda dapa.

      Kulta älä pelkää kyllä pidän itsestä huolen,
      ja laulan pappadaduda pa duda dapa.

      Vaikkei tavattais koskaan
      kaikki kulkee mun matkassa.

      • Anonyymi

        Laitoin tämän tänne pari viikkoa sitten. Sattuma?


    • Anonyymi

      Ei ole mut eipä siitä
      Mun irl kuplassa kukaan välitä vaikei olisikaan
      Naiselta

      • Anonyymi

        Päinvastoin, sun vihamiehet on erittäin kiinnostunut jopa pakkomielteisen kiinnostunut miten sulla menee joten yritähän olla oikein vattumainen ja hoidat itseäsi hyvin.
        Terkuin samanlaisessa tilanteessa sun kanssa.
        Ei ole mihinkään kiire.
        Rakkaalle tsemiä töihin...oikeasti en tiedä oletko edes ikinä töissä ollut vai mikä se on mihin meet?Hyvä kuitenkin sun kannalta että on rutiinit ja meet.
        En luovuta sun suhteen.Otan vain iisimmin.
        ❤️💙
        Naiselta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, sun vihamiehet on erittäin kiinnostunut jopa pakkomielteisen kiinnostunut miten sulla menee joten yritähän olla oikein vattumainen ja hoidat itseäsi hyvin.
        Terkuin samanlaisessa tilanteessa sun kanssa.
        Ei ole mihinkään kiire.
        Rakkaalle tsemiä töihin...oikeasti en tiedä oletko edes ikinä töissä ollut vai mikä se on mihin meet?Hyvä kuitenkin sun kannalta että on rutiinit ja meet.
        En luovuta sun suhteen.Otan vain iisimmin.
        ❤️💙
        Naiselta on.

        Originalgubbe on innostunut taas vähän pamlaamaan itsensä kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Originalgubbe on innostunut taas vähän pamlaamaan itsensä kanssa

        Aivan,aivan ettei pysty minuun mitenkään.
        Nimet on tiedossa ja jos minulle sattuu ulkona jotain se on suunniteltu ja istutte kauan lusimassa sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, sun vihamiehet on erittäin kiinnostunut jopa pakkomielteisen kiinnostunut miten sulla menee joten yritähän olla oikein vattumainen ja hoidat itseäsi hyvin.
        Terkuin samanlaisessa tilanteessa sun kanssa.
        Ei ole mihinkään kiire.
        Rakkaalle tsemiä töihin...oikeasti en tiedä oletko edes ikinä töissä ollut vai mikä se on mihin meet?Hyvä kuitenkin sun kannalta että on rutiinit ja meet.
        En luovuta sun suhteen.Otan vain iisimmin.
        ❤️💙
        Naiselta on.

        Lisään.On se mun kaivattu maailman ihanin eikä oo mikään pitkä eikä tumma.


    • Anonyymi

      Lisätutkimuksiin..

      • Anonyymi

        Pitäisköhän sinun vinkua niitä lisätutkimuksia josaki muualla kenties? Näyttää pahalta esim asiayhteyden kannalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän sinun vinkua niitä lisätutkimuksia josaki muualla kenties? Näyttää pahalta esim asiayhteyden kannalta

        No niin valavomo raksuttaako tämä netissä pyörivän pakkomielteisen tarve sekaantua joka asiaan ja uskomus että se on ok


    • Anonyymi

      nojaa. sinnepäin.

    • Anonyymi

      Mulla on huoli omasta terveydestä ei yläpään vaan alapään! Astuin kiven päälle vahingossa ja polvi silleen niljahti ikävästi. Sitten meni selkä joku välilevy issias mikä lienee polven takia varmaan kun väärä kävelytyyli! En kestä kertakaikkiaan mun on pakko mennä töihin ja tottunut lähtemään heti ja kävellä kovaaaaaa!!!! Niin alkaa kyllä vaikuttamaan epäsuorasti yläpäähänkin ketjureaktio!

      • Anonyymi

        Voi,voi.sentään.Kyllä ollaan huolissaan😂🤭


    • Anonyymi

      Siinälö herjaatte, en lähde tästä kämpästä!
      Kuulkaa kun olen kuullut sen jo aikaa sitten miten se yks ainakin haluis niiiiiin kovasti tähän.
      En lähde.

      • Anonyymi

        Stalkkerit lähtee!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe