forssa

erkki

Onko forssan alueella liikkeitä, joissa ruostesuojaus tehdään kunnolla. Hinnan ei tarvitse olla halvin kunhan työ tehdään kunnolla!

10

4283

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaska

löytyy ei oo ihan forssan puolella mut lähellä finikor paikka ja hossi on firman omistajan nimi. Paikka on ypäjän puolella eli kymppi tietä turkuun päin, ajat loimaan liittymän ohi ja sorakuopan ja lasket mäen alas ja se on seuraavasta oikealle ja paikka on vastaan tulevan metsän reunassa vasemmalla puolella. Teki hyvää jälkeä kotelot, ovet ja alusta. Olisko firman nimi autohuolto hela hossi???

• nimi:

T:mi Auto Helahoito I. Hossi

• NigAri

Forssan Ruosteenesto Oy
      Ruosteenestoaineita ja ruosteenestokäsittelyjä
      03-4221442 Lepistönkatu 5 30100 FORSSA

On kokemustakin, eivät tee huonoa hommaa.
      Eivät laittaneet minun pesemäni pohjan päälle, halusivat itse pestä ja kuivata.
      Vasta myöhemmin selvisi että esim. suola ei lähde kunnolla edes haalealla vedellä ja suihkulla, joten onnistumiseen kuuluu että kaikki kunnolla tehty.

Ja toisen auton kun sujautin, oli pohja vielä 2 vuoden kuluttuakin kuin teflonpannu.

Tämä on oikea liike jos uutta autoa suojaa.
      Jotta en kaikkea kirjoittaisi positiivista ja uskosi menee, yksi harmi on.
      Hyvin suojattu auto haisee pahalta ja useita kuukausia, minä tunnistin pienen hajun vielä vuodenkin kuluttua. Siihen tottuu, mutta aina autoon mennessä kyllä haisee.

Liike on aivan valtatie 10 Turku-Hämeenlinna vieressä Toyota/mersu liikkeen naapurissa.

• Kale

Forssan Ruosteenesto, sinne. Todella laadukasta työskentelyä. Pari oon käyttäny,että on vähän omaa kokemusta asiasta.

• Anonyymi

Kallis ja työ hutilointia.

• Anonyymi

Forssassa ei kannata teettää. Kallista ja massan alle peitetään kaikki työvirheet.

• Anonyymi

Vain hyvin paljon ja kymmeniä vuoisia vanhat ruostuvat. Ei se ruosteenesto niitä mallikohtaisia esim. takaluukun ruostumisia poista.
      Toiset ruostuu, useimmat ei.
      Meillä voitettiin ruosteenestokäsittely edelliseen autoon ja se mielestäni haisi, sen 6 vuotta kun pidettiin. Etenkin kesällä auringossa olevaan oli ikävä mennä.

• Anonyymi

Hassua, vielä tehdään ruosteen esto käsittelyjä henkilöautoihin. Oletteko nähnyt autojen enää ruostuvan.
      Meilläkin lähivuosina myytiin 18 v ja viimeiseksi 11 vuotias, ei ruosteongelmaa.

Toki joku ruostunut takaluukun reunasta. Mutta sitä ei ruosteenestokäsittelykään poista mitenkään varmasti kun autlle tulee ikää 15 vuotta.

• Anonyymi

ruosteen_
        esto_
        käsittely_

Itse olen nähnyt autojen ruostuvan. Suomessa autojen elinkaari on järkyttävän pitkä, tosin Kuubassa se on vielä pitempi. Ruosteenestokäsittely varmasti kannattaa hyvin tehtynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ruosteen_
        esto_
        käsittely_

Itse olen nähnyt autojen ruostuvan. Suomessa autojen elinkaari on järkyttävän pitkä, tosin Kuubassa se on vielä pitempi. Ruosteenestokäsittely varmasti kannattaa hyvin tehtynä.

just kattelin nettiautosta itselleni uudempaa autoa

2012 ford focuksen myynti-ilmoituksessa luki että helmat hitsattu katsastukseen

autoissa on todellakin eroja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1285
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    5. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      654
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      545
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      463
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      460
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    12. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      114
      449
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      443
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      437
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      435
    17. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      82
      427
    18. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      30
      419
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42