Perustetaan bi sex ryhmä! Ei homoille/lesboille....koska asia muuttuu liikaa. Eli puhtaasti bi sex, etenkin haluan aloittelijoille, koska itsellä myös todella vähän kokemusta...oisi jännää toteuttaa fantasiat yhdessä, TURVALLISESTI!!!! KAIKKI seksikkäät bi sex kiinnostuneet, laittakaa vaikka sp osoite!!! TAMPERE JA MUU SUOMI!
Bi seksi ryhmä
26
1824
Vastaukset
- Anonyymi
mielenkiintoinen ajatus. Nuo pienet poikaset ja kehittymättömät, ei niiden kannata antaa vaikuttaa. Ajatus ok miten missä jne olisiko Tku mukana. onnea yritykselle
Turku mahtuu mukaan hienosti. Eiks niin ???? Mä kannatan ainaski.
- Anonyymi
Onko oulussa mitään vastaa ryhmää? Jos on vinkkiä kiitos
- Anonyymi
Yx lähtee heti Ouluun mukaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yx lähtee heti Ouluun mukaan :)
Täälläkin kiinnostaa, perustan
oman ryhmän voitais tavata ensin keskustelun merkeissä. Jos kiinnostus herää voitais kosketella
ja tehdä aluksi
käsihommia, edettäisi hissukseen. - Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin kiinnostaa, perustan
oman ryhmän voitais tavata ensin keskustelun merkeissä. Jos kiinnostus herää voitais kosketella
ja tehdä aluksi
käsihommia, edettäisi hissukseen.Minuakin kiinnostaa tavata, keskustelun merkeissä.
- Anonyymi00035
lähtisin mukaan
- Anonyymi
Ajatus on erinomainen.
- Anonyymi
Peukut!
- Anonyymi
Mitenkäs saada yhteyttä toiseen? Tänne tuskin kukaan omia puh tai sp osoitteita jakaa.
Paneettaa.org kautta voi katsoa bi miehiä oulun alueelta, siellä voi viestitellä kik sovelluksella
Tampereella bi ihmisiä???? Naisia/miehiä,?
- Anonyymi
Oulusta runkku seuraa?
- Anonyymi00033
Tässä olis... Ukm 58v, 185/85, 18/6...
- Anonyymi00028
Tulen mukaan mielelläni
- Anonyymi00029
Onhan noita ryhmiä jo nytkin. Yksi tapa on etsiä samanhenkisiä on esim. alastonsuomi.com tai persikka.net:n kautta. Vaikeampaa on sitten löytää sellaista ryhmää, mikä olisi aidosti bi henkinen. Eli mukana olisi sekä miehiä että naisia. Ja sitten on ne erilaiset klubit joita Helsingissä on kaiketi kaksi. Ne järjestävät aina aika ajoin bi-tapaamisia. Siellä on sitten varsinkin loppuillasta usein kimppoja missä miehet ja naiset harrastavt seksiä keskenään. Mies miehen kanssa, nainen naisen kanssa ja kaikki yhdessä. Eli voi päästä panemaan sekä miestä että naista saman session aikana.
- Anonyymi00031
Onko Turussa paikkaa jossa bi henkisiä ihmisiä voisi tavata?
- Anonyymi00032
Oulusta runkkausseuraa? Ukm 56v, 185/85, 18/6...
- Anonyymi00034
kiinnostaisi kyllä kovasti mutta millä sen mahdollistaisi.
Tääl ois Jyväskylästä bi btm kaveri vanhemmalle kaverille
- Anonyymi00036
Liittyisin Oulun ryhmään, mukava ajatus kohdata bi miehiä. Nytkin kulli kovana ajattelen, olispa kaveri voitais koitella toistemme kullia ym..
- Anonyymi00037
M52 kiinnostaa koitella toisten kulleja ja runkata..
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
M52 kiinnostaa koitella toisten kulleja ja runkata..
Kokeiltaisiin toistemme kullia, ajatus kiihottaa, haluatko? Millainen kulli sinulla on, minulla 16,saisit runkata.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kokeiltaisiin toistemme kullia, ajatus kiihottaa, haluatko? Millainen kulli sinulla on, minulla 16,saisit runkata.
Mulla 16cm kalu,voisin sua runkata,haluisin mällisi mun kalun päälle m52
- Anonyymi00038
Jos ryhmässä on vain bi-miehiä, niin se ei ole oikea bi-ryhmä vaan lähinnä homoilua. Oikeassa bi-ryhmässä on bi-naisia ja bi-miehiä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa103453Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41198