Nyt Unkari on kuin kivi EUlle kun he puolustavat omaa maatansa, sekä etujaan. Niin sitä pitääkin eikä niin kuin Suomi joka tekee kaiken mitä EU määrää joka näkyy kirkolta kotiin. Me menimme EUn leipiin, Me menimme toisten käskyttäjäksi, ja viimeinen oli Nato tempaus. Voimme kysyä. Olemmeko onnistuneet ja missä??? Minä en löydä mitään. Mennään rytinällä kohti kurjuutta. Ei puutu enää muu kuin EU lippu jota saamme vetää salkoon itsenäisyyspäivänä
Unkari on kuin kivi?
22
245
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs venäjä. Joka hyökkää kohta meitä kohti.
- Anonyymi
Venäjä on siellä missä se on aina ollut. Tukevasti öljyineen ja kaasuineen mitä se toimittaa jokainen päivä. Aseita tulee jo Kiinasta sekä Intiasta.
Olemme saaneet olla rauhassa 80 vuotta ja mitään uhkaa ei ole edellenkään. Eivät ole hyökänneet eivätkä uhanneet hyökkäävänsä. En minä ymmärrä mitä me täällä panikoimme. Taitaa olla politikkojen sanoma mitä heille jaetaan EUsta joka pistää tavallisen kansan päät sekaisin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä on siellä missä se on aina ollut. Tukevasti öljyineen ja kaasuineen mitä se toimittaa jokainen päivä. Aseita tulee jo Kiinasta sekä Intiasta.
Olemme saaneet olla rauhassa 80 vuotta ja mitään uhkaa ei ole edellenkään. Eivät ole hyökänneet eivätkä uhanneet hyökkäävänsä. En minä ymmärrä mitä me täällä panikoimme. Taitaa olla politikkojen sanoma mitä heille jaetaan EUsta joka pistää tavallisen kansan päät sekaisinKommarien usko on sokea ja tyhmyys paistaa siitä kuin vessapaperi tunkiolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommarien usko on sokea ja tyhmyys paistaa siitä kuin vessapaperi tunkiolla.
Sinun kommenttisi on ihan linjassa EUn kanssa. Sori mutta en ole kommari :) vaan tavallinen suomalainen jolle siniristilippu on tärkein. Sinulle kelpaa EU . Hyvää matkaa kurjuuteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme saaneet olla rauhassa 80 vuotta ja mitään uhkaa ei ole edellenkään. Eivät ole hyökänneet eivätkä uhanneet hyökkäävänsä. En minä ymmärrä mitä me täällä panikoimme. Taitaa olla politikkojen sanoma mitä heille jaetaan EUsta joka pistää tavallisen kansan päät sekaisinSamaa logiikkaa kuin vaikkapa mennessäsi Rytimäen K-kassatytölle lirkuttelemaan, jätät auton aina parkkiruutuun moottoria sammuttamatta, perusteena että ei sitä ole ennenkään varastettu.
- Anonyymi
Ensi kesänä ollaan Viipurissa ja vapautetaan Petsamo, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ai? Onko Unkari eroamassa Natosta? Hienoa!
- Anonyymi
yksi viisas. Pitäisi muutkin tehdä samaa. Päästäis eroon noista jenkeistä. siellä missä USA siellä sota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yksi viisas. Pitäisi muutkin tehdä samaa. Päästäis eroon noista jenkeistä. siellä missä USA siellä sota
Norjakin ollut 75 vuotta Naton jäsen ja eipä olla siellä sen koommin siellä miehittäjää nähty. 2016 oli lähellä ettei itänaapuri laittanut "vihreitä miehiä" asialle kun suomalainen "upseeri" ampui Imatralla 3 "venäläisnaista". Koskaan ei tiedä millä verukkeella ja milloin sotaisa itänaapuri tunkeutuu alueellemme. Nato on suuresti turvamme.
- Anonyymi
Jos on liittynyt yhteisöön jossa on selkeät säännöt ja yhteisön tavat toimia järkevästi, niin tuollainen Unkarin "itsekäs" toiminta ei palvele yhteisöä, eikä oikeasti edes Unkaria joka on vajoamassa kohti autoritääristä ja itsevaltaista järjestelmää jossa kansaa poljetaan jne...
Jos tuollaiseen suuntaa maa haluaa, niin se pitää erottaa EU:sta ja silloin saavat toimia miten haluavat, mutta EU:ssa ei tuollaisia maita tarvita.- Anonyymi
Venäjämielinen populisti päässyt johtoon ja lisäksi kun maa sen verran takapajula että myös venäjän energiasta riippuvainen. Orbanille tärkeämpää on kansansuosio kuin EU, eli pitkälti yhden hepun henkilökohtaisten intressien vuoksi Ukraina käyttäytyy kuten käyttäytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjämielinen populisti päässyt johtoon ja lisäksi kun maa sen verran takapajula että myös venäjän energiasta riippuvainen. Orbanille tärkeämpää on kansansuosio kuin EU, eli pitkälti yhden hepun henkilökohtaisten intressien vuoksi Ukraina käyttäytyy kuten käyttäytyy.
.. Tarkoitin Unkari ei Ukraina. Automaatin Teppo en.
- Anonyymi
Siksi Orbanin onkin pysyttävä vain siellä kotimaassaan tai Moskovassa.
- Anonyymi
Fogd be
- Anonyymi
Hyvä kun joku laittaa hanttiin tuolle paska EUlle. Näettehän te kaikki mihin Suomi liukuu. Teollisuus häviää vinhaa tahtia ja te vaan mietitte Putinia kuin myös koko Suomen kansa. Viis meistä kunhan Putin saa osakseen.
USA saa pommittaa miten haluaa ympäri maailmaa. Nyt isketään jo Syyriaan ja ovat tuolla Ukrainassakin itse pääpiru . Ei voi muuta kun nauraa koko Nato hömpötykselle jota johtaa maassamme Ruotsalaiset. Hävetkää Suomi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun joku laittaa hanttiin tuolle paska EUlle. Näettehän te kaikki mihin Suomi liukuu. Teollisuus häviää vinhaa tahtia ja te vaan mietitte Putinia kuin myös koko Suomen kansa. Viis meistä kunhan Putin saa osakseen.
USA saa pommittaa miten haluaa ympäri maailmaa. Nyt isketään jo Syyriaan ja ovat tuolla Ukrainassakin itse pääpiru . Ei voi muuta kun nauraa koko Nato hömpötykselle jota johtaa maassamme Ruotsalaiset. Hävetkää SuomiOnpa sekavaa, tyhmyydestä kumpuavaa sönkötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sekavaa, tyhmyydestä kumpuavaa sönkötystä.
Faktaa? Kerro!! sinun kommenttisi ei kerro mitään. Asiaan kiitos!
Mitä olet mieltä ? Perustele. Jos sekaantuu keskusteluun olen aina toivonut perusteluja
- Anonyymi
Orban nuolee Putinin vehkeitä. Niin kuin tämän ketjun aloittajakin.
- Anonyymi
És te szívod az anyád punciját
- Anonyymi
Minä ja Nurmelan Kalevi olemme taas olleet oikeassa. Varsovan liitossa jos olisimme pysyneet niin ei olisi mitään ongelmia eikä työttömyyttä ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Unkari puhuu EU n yhtenäisyyden puolesta ja itse tekee mitä mielii, on Putinin mieleinen ja meille änkyrä kuten Nato asiakirjan kanssa muistetaan.
- Anonyymi
Ei vaan yrittää räjäyttää pankin. Saada ihmiset ymmärtämään että EU ei voi toimia pelkästään niin että vain enemmistö hyötyy. Näettehän tuon korruptiotalon tavat toimia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110835- 408077
- 1235211
- 693538
- 1123538
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi323492- 613380
- 333137
- 532464
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341966