Kartonkia kun yrittää ostaa, niin laittavat putkaan.
Missä vaiheessa laki on muuttunut?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/573883dd-0296-43a9-a820-b4e82d05687a
– Halusin ostaa kartongin. Siihen myyjä totesi, että vain kolme askia myydään henkilöä kohden uuden tavan mukaisesti. Siinä tuli sitten erimielisyyttä asiasta, Miia kertoo.
– Paikalle tuli välittömästi kolme vartijaa, jotka alkoivat väkivaltaisesti raahata minua putkaan, Miia sanoo.
Enää kolmea askia tupakkaa Tallinnan laivalta
8
1082
Vastaukset 8
- Anonyymi
No on hirmuinen nainen, kun kolme vartijaa tarvittu. On vartioiden taso mennyt huonoksi. Mitähän EU Säädökset sanoo tästä laista 3 askia. Kartonki taitaa olla virallinen määrä.
- Anonyymi
Mistä olet saanut pieneen päähäsi ajatuksen, että myyntimäärä on laissa määritelty?
- Anonyymi
''Miia myöntää olleensa tapahtumahetkellä humalassa.''
Kännisen akan jutut kelpaa Iltalehdelle:))) - Anonyymi
No...Iät ajat on myyty kolme askia kerralla baareissa . Voit toistaa sen oston vaikka kuinka monta kertaa.
- Anonyymi
Alkoholin ja tupakan kuljettaminen matkustettaessa EU-maiden välillä
Tuotteet EU:n ohjearvot
savukkeet 800 kpl
pikkusikarit (sikarit, joiden paino on enintään 3 grammaa kappaleelta) 400 kpl
sikarit 200 kpl
irtotupakka 1 kg
väkevät alkoholijuomat (esim. viski tai gini) 10 litraa
väkevä viini (esim. sherry tai portviini) 20 litraa
viini 90 litraa (josta ainoastaan 60 litraa voi olla kuohuviiniä)
olut 110 litraa
https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/carry/alcohol-tobacco-cash/index_fi.htm - Anonyymi
Eiköhän se ole myyjän päätettävissä paljonko myydään.
Turha ruveta kännissä aukoon päätään.- Anonyymi
Nämä rettelöitsijät pilaavat toistenkin matkat.
- Anonyymi
"Tax Free" myy kartonkeja, baarit ja esim. Infokioski vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo199642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398