Mistä on ilmestynyt tämä kesät talvet pipo ja huppu syvällä päässä laahustava narkomaani? Tänne reimankalliolle?!?
Kävelee päivät pitkät täällä pitkin nurkkia, polkuja ja metsiä. Harvemmin kulkee tietä pitkin.
Kokeilee autojen ovia keskellä kirkasta päivää ja räplää sekä kuvailee puhelimellaan ihmisten pyöriä yms
Omalta terassiltani katosi tupakat, sytkäri ja tyhjät pullot, ukrainalaiselta naapurilta lähti autosta nuuskat ja kolikot! Naapuritalon asiakkaalta lähti pyörä mikä myöhemmin löytyi s-marketin läheltä.
Missä tämä siellä asuu,jos asuu ja mistä on tänne tullut?
En ole vuosiin kyseistä tapausta kpäässä nähnyt mutta nyt valitettavasti on taas kuvioissa.
Pitäkää autot, pyörät,takaovet jne lukittuna sekä välittömästi ilmoitus poliisille jos näette jonkun itse teossa. Ja rikosilmoitus pienestäkin varkaudesta, poliisin pakko ryhtyä sitten jo toimiin jos samalta alueelta alkaa ilmoitus määrät kohota yllättäen.
Itse jätin tyhmänä ilmoituksen tekemättä kun puhuin kaverille että painuu minne ei valo paista,mutta ilmeisesti ei perille mennyt sanomani.
Reimankallion laahustaja?
23
973
Vastaukset
- Anonyymi
Se on varas..kai jostain Virosta tai muualta muuttanut..varokaa..
- Anonyymi
Eiköhää tää tapaus oo ihan kotimainen, ollut jonkin aikaa pois kuvioista tai ei ainakaan missään näkynyt ole.
Surullinen tapaus.
Samaa ikäluokkaa, muistan yläasteelta ja vielä amiksestakin. Kävi koulut,intin ja taisi olla jopa ihan työ paikkakin, sitten alkoi huumeet maistua ja niiden mukana meni järki myös :/
Asu viimeks rivareis Laviantien varres mutta ikkunat oli kokoajan rikki ja tuskin muisti vuokriakaan maksella niin sieltä tuli häätö.
Kuulemani mukaan vienyt jopa ystäviltään joten varoillaan kannattaa olla kyllä ehdottomasti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhää tää tapaus oo ihan kotimainen, ollut jonkin aikaa pois kuvioista tai ei ainakaan missään näkynyt ole.
Surullinen tapaus.
Samaa ikäluokkaa, muistan yläasteelta ja vielä amiksestakin. Kävi koulut,intin ja taisi olla jopa ihan työ paikkakin, sitten alkoi huumeet maistua ja niiden mukana meni järki myös :/
Asu viimeks rivareis Laviantien varres mutta ikkunat oli kokoajan rikki ja tuskin muisti vuokriakaan maksella niin sieltä tuli häätö.
Kuulemani mukaan vienyt jopa ystäviltään joten varoillaan kannattaa olla kyllä ehdottomasti!Ehkä laineenkadulla asui aikoinaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullinen tapaus.
Kuulemani mukaan vienyt jopa ystäviltään joten varoillaan kannattaa olla kyllä ehdottomasti!Ja sukulaisiltansa kans! (Vanhuksia)
Hieno mies
- Anonyymi
sun mutsis siellä laahustaa ja pöllii tavaroita. taidat sokee olla ku syyttelet vieraita, vai onko sun elämä nii tylsää että pitää toisista juoruja keksiä.
- Anonyymi
Ikävä kyllä hän on ollut mullan alla jo yli vuosikymmenen joten haamunako hän sitten laahustaa?
Todella kypsää muiden vanhemmista tänne tuollaisia kirjoitella, vai kolahtiko kalikka oikeaan kohtaan ja laahustaja itse siellä kommentoi.
Nyt minulla on kuitenkin jo nimesi ja iästä huolimatta muistini pelaa,joten tein sinusta juuri sähköisen rikosilmoituksen!
Ei ole kiinni tupakkojeni tai kassillisen pantti pulloja arvosta vaan siitä että et näemmä kunnioita yhtään mitään?
Terveisin aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä hän on ollut mullan alla jo yli vuosikymmenen joten haamunako hän sitten laahustaa?
Todella kypsää muiden vanhemmista tänne tuollaisia kirjoitella, vai kolahtiko kalikka oikeaan kohtaan ja laahustaja itse siellä kommentoi.
Nyt minulla on kuitenkin jo nimesi ja iästä huolimatta muistini pelaa,joten tein sinusta juuri sähköisen rikosilmoituksen!
Ei ole kiinni tupakkojeni tai kassillisen pantti pulloja arvosta vaan siitä että et näemmä kunnioita yhtään mitään?
Terveisin aloittajaEtkö ymmärrä huumoria vai otakko kaikki tosissaa, en ny oikeesti sun mutsia syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin aloittajaVoisit vähä miettiä ennenku teet ilmotuksen et jos on kyseessä 10v lapsi ketä ny ei tajuu mitä kirjottaa tänne. Luulis sen verran olevan järkee pääs et mitä teet. Mut eipä poliiseja paljo kiinnosta jos joku jonne kirjottelee nettiin sellasta mistä ei tiiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vähä miettiä ennenku teet ilmotuksen et jos on kyseessä 10v lapsi ketä ny ei tajuu mitä kirjottaa tänne. Luulis sen verran olevan järkee pääs et mitä teet. Mut eipä poliiseja paljo kiinnosta jos joku jonne kirjottelee nettiin sellasta mistä ei tiiä.
Tarkoitin ilmoituksella tätä laahustaja, ei se ole mikään 10v, ainakin 30! Jos olisikin 10v niin en todellakaan tekisi ilmoitusta.
Lapsen voisi olettaakin vievän tupakkaa ja pantti pulloja, ei yli 30 vuotiaan
Terveisin aloittaja
- Anonyymi
Kai niitä on paljon.
- Anonyymi
Mutsinsyyttelijällä alkoi näköjään puntti tutiseen ja sitten olikin perusselitys eli "vitsi".
- Anonyymi
Mä tiiän ketä noita vitsejä kirjottelee, ja se on 10v jonnet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiiän ketä noita vitsejä kirjottelee, ja se on 10v jonnet
Tämä on joo todella surullinen tapaus,ollut jo yli 10v täysin pihalla maailman menosta ! Arvasin heti kenestä puhutaan ja fillari löytöpaikka vahvisti epäilyni.
Antakaa sen olla rauhassa mutta huutakaa lujaa ja uhkaa soittaa poliisin paikalle jos pihoihin tulee , auton ja muiden ovien lukitseminen nyt kai jokaiselle arkipäivää?
Ja poliisille ilmoitus toki jos varastaa jotain! - Anonyymi
äitis tutisi kun sua teki
- Anonyymi
Minä en välitä kunhan jättää minut rauhaan.
- Anonyymi
Kankkunen
- Anonyymi
Se on ollu latauksessa välillä valloissa nii siks ei oo näkynyt, nyt valitettavasti palannut meidän kaikkien iloksemme!
- Anonyymi
Vankilassa ollut..ja nyt laahustaa
- Anonyymi
Ei ole mitään sitten kyllä terveyden eikä vankein -hoitomme saanut aikaiseksi kun tyyppi täällä taas laahustaa. Jopa pullot ja tölkit kekpaa... en tiedä oliko tämä mutta Nytkin, ei pitkä aika takaperin laahusti yks pitkänhuiskea selvästi narkkkarin näköinen tyyppi keskustasta imuri kainalos Reimansuoran kävely tiellä viideltä aamuyöllä!
Näitä on ilmestynyt tähän kylään ja reimalle varsinkin monia!- Anonyymi
Ehdollista, lisää ehdollista ja lääkäristä vielä ilmaiset huumeet (korvaus hoidoksi kutsuvat) nämä täällä saavat, ilmankos viihtyvät! Ja a-kodin kautta tänne jää asumaan kokoajan lisää tätä porukkaa!!
Vanhukset ja oikeasti sairaat ovat heitteillä kun näitä paapotaan.........
Labran aula aina täynnä näitä ja TK.lla muutenkin, olisi kiva tietää paljonko nämä lääkäri,hoitaja ja labra-käynteineen maksaa vuodessa !?
Tavan kansalainen ei meinaa edes labraan nyky suomessa päästä,näitä testataan kyllä koko ajan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdollista, lisää ehdollista ja lääkäristä vielä ilmaiset huumeet (korvaus hoidoksi kutsuvat) nämä täällä saavat, ilmankos viihtyvät! Ja a-kodin kautta tänne jää asumaan kokoajan lisää tätä porukkaa!!
Vanhukset ja oikeasti sairaat ovat heitteillä kun näitä paapotaan.........
Labran aula aina täynnä näitä ja TK.lla muutenkin, olisi kiva tietää paljonko nämä lääkäri,hoitaja ja labra-käynteineen maksaa vuodessa !?
Tavan kansalainen ei meinaa edes labraan nyky suomessa päästä,näitä testataan kyllä koko ajanei vanhuksilta eikä edes työikäisiltä oteta edes verikoketa muuten kun leikkauksiin mennesssä, mutta näiltä huumehörhöiltä otetaan laajat verenkuvat ja niiden ottaminen maksavat satasia yhdeltä kerralta, olen laskuja nähnyt,
Näiltä elämänsä ja vielä läheistensä elämän pilaajat jotka itse vapaaehtoisesti vet'ävät huumeita ja yhteiskunta maksaa näiden hoidot
Mutta vanhuksien hoitoon ei ole varaa jotka tehneet elämänsä töitä ja maksaneet veronsa ja eläneet nuhteettomasti mutta nämä' hörhöt saavat apuja monista pisteistä Kankaanpäässä, avoimet ovet auki ja apuja saa.
mutta ikäihminen jos vaivoissa ja soittaa päivystykseen niin sieltä sanotaan että älä tänne tuu , täällä täyttä, soita ambulanssi ja mene satasairaalaan. sitten kun soittaa hätänueroon , sieltä soittta ambulanssiväki oletko varma että tarvit autonja kyytin. tämä tapahtui ,uutama päivä sitteen ja kyseinen vaivainen todettiin heti tarvitsevan leikkauksen , eli erittäin paha tilanne, ja nyt tarkkailussa tarviikoleikata uudellaan.
Tässä tämä nykyajan tärkeysjärjestys, nykyajan hyvinvointivaltiossa.
juuri tuli ilmi tämäuutisissa tämä nykyajan kullannuppujen elämän tyyli, velttoilua, ei mitään velvollisuuksia , vain kaikenlainen pahan tekeminen , rikkominen, rötöstely, oiset hurjistelut ässän nurkilla ja mömmöä naamaan. Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa. PUHUTAAN ETTÄ SE ON SAIRAS JOKA OTTAA HUUMEITA MUTTA MINÄ PIDÄN SITÄ SELKÄRANGATTOMUUTENA JA vastuun välttämisenä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei vanhuksilta eikä edes työikäisiltä oteta edes verikoketa muuten kun leikkauksiin mennesssä, mutta näiltä huumehörhöiltä otetaan laajat verenkuvat ja niiden ottaminen maksavat satasia yhdeltä kerralta, olen laskuja nähnyt,
Näiltä elämänsä ja vielä läheistensä elämän pilaajat jotka itse vapaaehtoisesti vet'ävät huumeita ja yhteiskunta maksaa näiden hoidot
Mutta vanhuksien hoitoon ei ole varaa jotka tehneet elämänsä töitä ja maksaneet veronsa ja eläneet nuhteettomasti mutta nämä' hörhöt saavat apuja monista pisteistä Kankaanpäässä, avoimet ovet auki ja apuja saa.
mutta ikäihminen jos vaivoissa ja soittaa päivystykseen niin sieltä sanotaan että älä tänne tuu , täällä täyttä, soita ambulanssi ja mene satasairaalaan. sitten kun soittaa hätänueroon , sieltä soittta ambulanssiväki oletko varma että tarvit autonja kyytin. tämä tapahtui ,uutama päivä sitteen ja kyseinen vaivainen todettiin heti tarvitsevan leikkauksen , eli erittäin paha tilanne, ja nyt tarkkailussa tarviikoleikata uudellaan.
Tässä tämä nykyajan tärkeysjärjestys, nykyajan hyvinvointivaltiossa.
juuri tuli ilmi tämäuutisissa tämä nykyajan kullannuppujen elämän tyyli, velttoilua, ei mitään velvollisuuksia , vain kaikenlainen pahan tekeminen , rikkominen, rötöstely, oiset hurjistelut ässän nurkilla ja mömmöä naamaan. Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa. PUHUTAAN ETTÄ SE ON SAIRAS JOKA OTTAA HUUMEITA MUTTA MINÄ PIDÄN SITÄ SELKÄRANGATTOMUUTENA JA vastuun välttämisenä.Olen kanssasi samaa mieltä monesta asiasta, kuitenkin näen että alkoholi/huume riippuvuus on myös sairaus jota PITÄÄ hoitaa, MUTTA se ei tarkoita sitä että aina vain pitäisi hoitaa samoja ihmisiä.
Mielestäni jokainen ansaitsee mahdollisuuden, päästä hoitoon mutta sitä mahdollisuutta ei pitäisi olla enää samalle henkilölle kolmatta tai viidettä kertaa!
Ja nämä hoidot pitäisi voida hoitaa halvemmalla,on aivan älytöntä kokoajan ottaa veri ja virtsa kokeita samoista tyypeistä jotka eivät edes yritä muuttaa elämänsä suuntaa! Lisäksi maassamme tulisi panostaa huomattavasti enemmän päihdeongelmien ennaltaehkäisyyn mm panostamalla mielenterveys asioihin ja järkevään valistukseen. Esim entinen narkkari kouluille puhumaan aineiden vaaroista, eikä pelotella kannabiksella! Koska jos nuori huomaa että ahaa tämä ei ollutkaan niin vaarallista niiin silloin hän kyseenalaistaa myös sen mitä on valistettu muista aineista.
Mutta ennen kaikkea mielenterveyden asioita pitäisi alkaa jälleen ihmisiltä hoitaa! Koska muuten " lääkitään" kadulta, jos ihminen joutuu ostamaan esim uneen tai ahdistukseen lääkkeet kadulta,saattaa hän saada mitä vain ja samoilla myyjillä saattaa olla myös muita mömmöjä myynnissä. Masentunut ja ahdistunut nuori ja aikuinenkin helposti näihin tarttuu, mutta jos hoitoa saisi niin moni saattaisi jättää tarttumatta! Nykyisin vain taitaa Valvira vainota näitä lääkäreitä jotka edelleen hoitavat potilaitaan, julkisella puolella ei enään saa mitään hoitoa jne
Sitten ihmetellään uutisissa kun on Tulli julkistanut tilastossa,kuinka paljon lääkkeiden salakuljetus on lisääntynyt
- Anonyymi
Luulin että Eerosta puhutaan mutta ei ollutkaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138