Mistä on ilmestynyt tämä kesät talvet pipo ja huppu syvällä päässä laahustava narkomaani? Tänne reimankalliolle?!?
Kävelee päivät pitkät täällä pitkin nurkkia, polkuja ja metsiä. Harvemmin kulkee tietä pitkin.
Kokeilee autojen ovia keskellä kirkasta päivää ja räplää sekä kuvailee puhelimellaan ihmisten pyöriä yms
Omalta terassiltani katosi tupakat, sytkäri ja tyhjät pullot, ukrainalaiselta naapurilta lähti autosta nuuskat ja kolikot! Naapuritalon asiakkaalta lähti pyörä mikä myöhemmin löytyi s-marketin läheltä.
Missä tämä siellä asuu,jos asuu ja mistä on tänne tullut?
En ole vuosiin kyseistä tapausta kpäässä nähnyt mutta nyt valitettavasti on taas kuvioissa.
Pitäkää autot, pyörät,takaovet jne lukittuna sekä välittömästi ilmoitus poliisille jos näette jonkun itse teossa. Ja rikosilmoitus pienestäkin varkaudesta, poliisin pakko ryhtyä sitten jo toimiin jos samalta alueelta alkaa ilmoitus määrät kohota yllättäen.
Itse jätin tyhmänä ilmoituksen tekemättä kun puhuin kaverille että painuu minne ei valo paista,mutta ilmeisesti ei perille mennyt sanomani.
Reimankallion laahustaja?
35
1976
Vastaukset
- Anonyymi
Se on varas..kai jostain Virosta tai muualta muuttanut..varokaa..
- Anonyymi
Eiköhää tää tapaus oo ihan kotimainen, ollut jonkin aikaa pois kuvioista tai ei ainakaan missään näkynyt ole.
Surullinen tapaus.
Samaa ikäluokkaa, muistan yläasteelta ja vielä amiksestakin. Kävi koulut,intin ja taisi olla jopa ihan työ paikkakin, sitten alkoi huumeet maistua ja niiden mukana meni järki myös :/
Asu viimeks rivareis Laviantien varres mutta ikkunat oli kokoajan rikki ja tuskin muisti vuokriakaan maksella niin sieltä tuli häätö.
Kuulemani mukaan vienyt jopa ystäviltään joten varoillaan kannattaa olla kyllä ehdottomasti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhää tää tapaus oo ihan kotimainen, ollut jonkin aikaa pois kuvioista tai ei ainakaan missään näkynyt ole.
Surullinen tapaus.
Samaa ikäluokkaa, muistan yläasteelta ja vielä amiksestakin. Kävi koulut,intin ja taisi olla jopa ihan työ paikkakin, sitten alkoi huumeet maistua ja niiden mukana meni järki myös :/
Asu viimeks rivareis Laviantien varres mutta ikkunat oli kokoajan rikki ja tuskin muisti vuokriakaan maksella niin sieltä tuli häätö.
Kuulemani mukaan vienyt jopa ystäviltään joten varoillaan kannattaa olla kyllä ehdottomasti!Ehkä laineenkadulla asui aikoinaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullinen tapaus.
Kuulemani mukaan vienyt jopa ystäviltään joten varoillaan kannattaa olla kyllä ehdottomasti!Ja sukulaisiltansa kans! (Vanhuksia)
Hieno mies
- Anonyymi
sun mutsis siellä laahustaa ja pöllii tavaroita. taidat sokee olla ku syyttelet vieraita, vai onko sun elämä nii tylsää että pitää toisista juoruja keksiä.
- Anonyymi
Ikävä kyllä hän on ollut mullan alla jo yli vuosikymmenen joten haamunako hän sitten laahustaa?
Todella kypsää muiden vanhemmista tänne tuollaisia kirjoitella, vai kolahtiko kalikka oikeaan kohtaan ja laahustaja itse siellä kommentoi.
Nyt minulla on kuitenkin jo nimesi ja iästä huolimatta muistini pelaa,joten tein sinusta juuri sähköisen rikosilmoituksen!
Ei ole kiinni tupakkojeni tai kassillisen pantti pulloja arvosta vaan siitä että et näemmä kunnioita yhtään mitään?
Terveisin aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä hän on ollut mullan alla jo yli vuosikymmenen joten haamunako hän sitten laahustaa?
Todella kypsää muiden vanhemmista tänne tuollaisia kirjoitella, vai kolahtiko kalikka oikeaan kohtaan ja laahustaja itse siellä kommentoi.
Nyt minulla on kuitenkin jo nimesi ja iästä huolimatta muistini pelaa,joten tein sinusta juuri sähköisen rikosilmoituksen!
Ei ole kiinni tupakkojeni tai kassillisen pantti pulloja arvosta vaan siitä että et näemmä kunnioita yhtään mitään?
Terveisin aloittajaEtkö ymmärrä huumoria vai otakko kaikki tosissaa, en ny oikeesti sun mutsia syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin aloittajaVoisit vähä miettiä ennenku teet ilmotuksen et jos on kyseessä 10v lapsi ketä ny ei tajuu mitä kirjottaa tänne. Luulis sen verran olevan järkee pääs et mitä teet. Mut eipä poliiseja paljo kiinnosta jos joku jonne kirjottelee nettiin sellasta mistä ei tiiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vähä miettiä ennenku teet ilmotuksen et jos on kyseessä 10v lapsi ketä ny ei tajuu mitä kirjottaa tänne. Luulis sen verran olevan järkee pääs et mitä teet. Mut eipä poliiseja paljo kiinnosta jos joku jonne kirjottelee nettiin sellasta mistä ei tiiä.
Tarkoitin ilmoituksella tätä laahustaja, ei se ole mikään 10v, ainakin 30! Jos olisikin 10v niin en todellakaan tekisi ilmoitusta.
Lapsen voisi olettaakin vievän tupakkaa ja pantti pulloja, ei yli 30 vuotiaan
Terveisin aloittaja
- Anonyymi
Kai niitä on paljon.
- Anonyymi
Mutsinsyyttelijällä alkoi näköjään puntti tutiseen ja sitten olikin perusselitys eli "vitsi".
- Anonyymi
Mä tiiän ketä noita vitsejä kirjottelee, ja se on 10v jonnet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiiän ketä noita vitsejä kirjottelee, ja se on 10v jonnet
Tämä on joo todella surullinen tapaus,ollut jo yli 10v täysin pihalla maailman menosta ! Arvasin heti kenestä puhutaan ja fillari löytöpaikka vahvisti epäilyni.
Antakaa sen olla rauhassa mutta huutakaa lujaa ja uhkaa soittaa poliisin paikalle jos pihoihin tulee , auton ja muiden ovien lukitseminen nyt kai jokaiselle arkipäivää?
Ja poliisille ilmoitus toki jos varastaa jotain!
- Anonyymi
Minä en välitä kunhan jättää minut rauhaan.
- Anonyymi
Kankkunen
- Anonyymi
Se on ollu latauksessa välillä valloissa nii siks ei oo näkynyt, nyt valitettavasti palannut meidän kaikkien iloksemme!
- Anonyymi
Vankilassa ollut..ja nyt laahustaa
- Anonyymi
Ei enään polkupyöräile . Ajelee nykyään punaisella 90 luvun Mazalla.
- Anonyymi
Luulin että Eerosta puhutaan mutta ei ollutkaan
- Anonyymi
Nyt naapuruston pitäis vetää yhteisrintamaan! Ei anneta yhden tollasen tuhertajan pilata meidän arkea. Miettikää WhatsApp-ryhmä pystyyn, tai tehkää perinteinen ”huhu liikkuu nopeammin kuin Kankaanpään postikusti” -tyyli. Jos jossain näkyy jotain epäilyttävää, huudellaan heti!
Mutta hei, ei tässä tarvitse pelkästään poliisia odottaa. Tämmösille tapauksille voi välillä antaa myös palautetta ihan suoralla puheella. Eikä mitään turhaa lässytystä, vaan niin että uppoaa kerralla. Jos ei puhe auta, niin eiköhän niitä kameravalvontoja saa aika halvalla nykyään. Laahustakoon linssiin, niin onpa ainakin todisteet!- Anonyymi
Kyllä siitä ainakin täällä omakotitalo alueen puolella varoitellaan, ihan vaikka vain näkyisi tähän suuntaan laahustavan. Ongelmana vain että ei tämänkaltainen ihminen tunne kelloa, voi olla hiippailemassa keskellä yötäkin!
Kuten jo aiemmin aloittaja totesi niin puhe ei tällaiseen auta, saattaa jopa innostaa tulemaan uudestaan ja uudestaan. Pikku nippi nenään auttais,mutta mahtasko siitä joutua itse sitten käräjäpöydän ääreen? Ehkäpä saattaisi vielä joutua maksamaan korvauksia kun ei antanut vapaasti varastaa!
Nyt tuli onneksi tuo lumi, toivottavasti se hieman hiljentää kiinnostusta hiippailla kun on lunta pihoissa ja jää jäljetkin, kameroita itse ainakin myös hankkinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siitä ainakin täällä omakotitalo alueen puolella varoitellaan, ihan vaikka vain näkyisi tähän suuntaan laahustavan. Ongelmana vain että ei tämänkaltainen ihminen tunne kelloa, voi olla hiippailemassa keskellä yötäkin!
Kuten jo aiemmin aloittaja totesi niin puhe ei tällaiseen auta, saattaa jopa innostaa tulemaan uudestaan ja uudestaan. Pikku nippi nenään auttais,mutta mahtasko siitä joutua itse sitten käräjäpöydän ääreen? Ehkäpä saattaisi vielä joutua maksamaan korvauksia kun ei antanut vapaasti varastaa!
Nyt tuli onneksi tuo lumi, toivottavasti se hieman hiljentää kiinnostusta hiippailla kun on lunta pihoissa ja jää jäljetkin, kameroita itse ainakin myös hankkinut.Lapsetkin vielä vaarassa,viimeksi eilen löysin käytetyn piikin TK:n pihasta, kesällä niit oli Reiman puistossa!!
Olisko käyty siinä kuuluisassa korvaus hoidossa, annos otettu sit TK pihas kun ne ovat sen sielt luovuttaneet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsetkin vielä vaarassa,viimeksi eilen löysin käytetyn piikin TK:n pihasta, kesällä niit oli Reiman puistossa!!
Olisko käyty siinä kuuluisassa korvaus hoidossa, annos otettu sit TK pihas kun ne ovat sen sielt luovuttaneetSiellä terveyskeskuksellahan tämä narkkari tuntuis melkeen asuvan!
Aina kun itse siellä käynyt,on myös tämä siellä. Siis aina! Itse en kovin usein käy, mutta iäkästä isääni siellä kuljetan. Hän on ikänsä raskasta työtä tehnyt,vuosi ennen eläkettä sairastui ja suorastaan heitteillä olisi ollut ilman meitä lapsia monta kertaa!!
Olisi mukava tietää paljonkohan näiden narkkien hyysääminen maksaa? Verotuloja ei varmasti ole tullut euroakaan
Mutta ikänsä veroja valtiolle maksanut isäni ei hoitoa ansaitse?
Myös lähipiirissä jopa työttömät joutuvat hakemaan hoitoa yksityiseltä ja jopa ulkomailta kunnei sitä tuolta saa.. sitten syövät pelkkää leipää ja säilykkeitä kun puolet rahoista menee välttämättömään terveyden hoitoon.
Onneksi itse olen työterveyshuollon asiakas, ja hoitotahto tehtynä jos joskus tuohon tilanteeseen itse joudun. Toivottavasti eutanasia on silloin Suomessakin jo laillista!
Arvo valintojahan nämä ovat, hoidetaanko narkomaania jolla ei mitään tahtotilaa muuttua vai työnteolla sairastunutta senioria!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä terveyskeskuksellahan tämä narkkari tuntuis melkeen asuvan!
Aina kun itse siellä käynyt,on myös tämä siellä. Siis aina! Itse en kovin usein käy, mutta iäkästä isääni siellä kuljetan. Hän on ikänsä raskasta työtä tehnyt,vuosi ennen eläkettä sairastui ja suorastaan heitteillä olisi ollut ilman meitä lapsia monta kertaa!!
Olisi mukava tietää paljonkohan näiden narkkien hyysääminen maksaa? Verotuloja ei varmasti ole tullut euroakaan
Mutta ikänsä veroja valtiolle maksanut isäni ei hoitoa ansaitse?
Myös lähipiirissä jopa työttömät joutuvat hakemaan hoitoa yksityiseltä ja jopa ulkomailta kunnei sitä tuolta saa.. sitten syövät pelkkää leipää ja säilykkeitä kun puolet rahoista menee välttämättömään terveyden hoitoon.
Onneksi itse olen työterveyshuollon asiakas, ja hoitotahto tehtynä jos joskus tuohon tilanteeseen itse joudun. Toivottavasti eutanasia on silloin Suomessakin jo laillista!
Arvo valintojahan nämä ovat, hoidetaanko narkomaania jolla ei mitään tahtotilaa muuttua vai työnteolla sairastunutta senioria!?Tämä laahustaja on joskus nuorempana töitä tehnyt, kunnes tuli päihteet mukaan. Mielenterveys- ja päihdeongelmat. Nämä ovat iso kuluerä yhteiskunnalle kun harvaa niistä saadaan enää yhteiskuntakelpoisiksi.
- Anonyymi
Raivoaako hän?
- Anonyymi
Tapalan alueella oli hyvinkin tämä hiippailijain tuntomerkkeihin sopiva henkilö tallentunut aamulla kuuden jälkeen (23.1) riistakameraani joka on autotallin edessä. Jäljet tuli läheiseltä kävely tieltä autotallini edustan kautta naapurin pihaan ja takaisin kävelytielle.
Mitähän lie täältä etsinyt kuka sitten onkaan?
Mitään järjellistä syytä kuten oikaiseminen, lumikasan tms väistö ei tässä tapauksessa tule mieleen, eli kartoittanut omaisuutta mitä voisi varastaa?- Anonyymi
Minä en kyllä keväisin enkä kesäisin käytä pipoa.
- Anonyymi
Mies vai nainen? Onko mustalainen?
- Anonyymi
Tänne muuttaa ihmeellistä porukkaa. Mistä ne tulevat tänne..tosi outoon porukkaa..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3172006En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631317Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi57979Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko126908Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta5876- 131816
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi9811- 63786
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22719Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84685