Varaosa liike kalevalankatua 11 b

Anonyymi-ap

Mikä mahtaa tulla kun nyt tehdään remonttia. Kuka sen nykyään omistaa. Saiko tää A L sen myytyä

14

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pizzeria ja/tai grillikioski...? Paljon asutusta ja monta sataa koululaista lähellä 👍👍👍

lajijasuris

• Anonyymi

No sehän oiskin hyvä idea. Kukahan sen nykyään omistaa, toi kalevalankadun pirtti vai

• Anonyymi

Lukikohan jossakin, että siihen muuttaisi lasten aamu/iltapäivä kerho toiminta?

• Anonyymi

No semmoiseen se on vaarallinen paikka kun ovesta tullaan suoraan melkein maantielle. Ja kerrostalossa asuu juoppoa porukkaa.
      Mut tää Jalovaaran Sami mikä pitää torilla nakkaria vaimonsa kans olis voinut siirtää toimintansa siihen

• Anonyymi

Jos sen nyt joku osti niin joutuu pulittaa isot rahat. Kaikki rästiin jääneet vastikkeet ja putkirempan maksut.
      Jo pelkkä vuokra on iso kun on niin paljon neliöitä

• Anonyymi

Ettei vaan kaupunki siirtäisi jotain toimintojaan siihen?

• Anonyymi

Jos näin, niin olisko sitten jotain suhmurointia...😉

lajijasuris

• Anonyymi

Niin tai oisko Helander keksinyt hyvän idean. Joku rikas kuitenkin jolla oli varaa maksaa velkarästit pois

• Anonyymi

Ei Helander tuollaiseen lähde mukaan. Pitäisi olla velaton ja saada ostaa pienellä rahalla, niin alkaa henkselit paukkua!

• Anonyymi

Toivottavasti ei asukkaille jää maksettavaa. Muutenkin ollut ns. murheenkryyni taloyhtiölle.

• Anonyymi

No mut joka kuukausi joku maksaa yhtiövastikkeet ja muut jutut.
      Ois kannattanut ennen putkiremppaa lyödä matalaksi koko höskä. Jotain remppaa siellä ainakin tehdään

• Anonyymi

Siinä risteyksen kohdalla oli puomit viime viikolla ja se kai liittyi kunnallistekniikan korjaamiseen. En havainnut liiketilassa mitään liikettä.
      Toki tilanne nyt voi olla toinen.

• Anonyymi

Niin oli mut siellä liiketilassakin on ollut valot kun oon ohi mennyt ja jotain WC pönttöjä heti siinä oven takana

• Anonyymi

Vai näin ! Onko ne remonttimiehet sanoneet mitään mikä firma siihen on tulossa ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8817
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3762
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1332
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      996
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      817
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe