Mikä mahtaa tulla kun nyt tehdään remonttia. Kuka sen nykyään omistaa. Saiko tää A L sen myytyä
Varaosa liike kalevalankatua 11 b
14
680
Vastaukset
- Anonyymi
Pizzeria ja/tai grillikioski...? Paljon asutusta ja monta sataa koululaista lähellä 👍👍👍
lajijasuris- Anonyymi
No sehän oiskin hyvä idea. Kukahan sen nykyään omistaa, toi kalevalankadun pirtti vai
- Anonyymi
Lukikohan jossakin, että siihen muuttaisi lasten aamu/iltapäivä kerho toiminta?
- Anonyymi
No semmoiseen se on vaarallinen paikka kun ovesta tullaan suoraan melkein maantielle. Ja kerrostalossa asuu juoppoa porukkaa.
Mut tää Jalovaaran Sami mikä pitää torilla nakkaria vaimonsa kans olis voinut siirtää toimintansa siihen - Anonyymi
Jos sen nyt joku osti niin joutuu pulittaa isot rahat. Kaikki rästiin jääneet vastikkeet ja putkirempan maksut.
Jo pelkkä vuokra on iso kun on niin paljon neliöitä - Anonyymi
Ettei vaan kaupunki siirtäisi jotain toimintojaan siihen?
- Anonyymi
Jos näin, niin olisko sitten jotain suhmurointia...😉
lajijasuris
- Anonyymi
Niin tai oisko Helander keksinyt hyvän idean. Joku rikas kuitenkin jolla oli varaa maksaa velkarästit pois
- Anonyymi
Ei Helander tuollaiseen lähde mukaan. Pitäisi olla velaton ja saada ostaa pienellä rahalla, niin alkaa henkselit paukkua!
- Anonyymi
Toivottavasti ei asukkaille jää maksettavaa. Muutenkin ollut ns. murheenkryyni taloyhtiölle.
- Anonyymi
No mut joka kuukausi joku maksaa yhtiövastikkeet ja muut jutut.
Ois kannattanut ennen putkiremppaa lyödä matalaksi koko höskä. Jotain remppaa siellä ainakin tehdään - Anonyymi
Siinä risteyksen kohdalla oli puomit viime viikolla ja se kai liittyi kunnallistekniikan korjaamiseen. En havainnut liiketilassa mitään liikettä.
Toki tilanne nyt voi olla toinen. - Anonyymi
Niin oli mut siellä liiketilassakin on ollut valot kun oon ohi mennyt ja jotain WC pönttöjä heti siinä oven takana
- Anonyymi
Vai näin ! Onko ne remonttimiehet sanoneet mitään mikä firma siihen on tulossa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672