Nainen, kun joudut rakkautta ottamaan vastaan

Anonyymi-ap

Onko se vaivaannuttava kokemus, kun rakkaus läikkyy yli. Onko kiihkeä tunne liikaa? Ehkä ihmettelet, mistä tämä tulee. Sinussa on hyvin paljon sitä, mikä sytyttää kuuman rakkauden, ja ne säteet lähetän sinulle.

33

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuma rakkaus tarkoittaa siis kiihkoa.

      • Anonyymi

        Anna tulla

        Sitä ei oo liikaa

        Rakkautta


    • Anonyymi

      En enää tiedä mitään. Olen vain surullinen

    • Anonyymi

      En osaa sanoa. En ole kokenut koskaan moista.

      • Anonyymi

        Sama juttu. :(


    • Anonyymi

      kelpais kyllä.. ihana rakkaus. oon mä vastaanottavainen kun oikee kohdalle sattuisi.. en jaksa pelleilyä ihan oikeesti. olisin ihan tosi mielellään vaan yhden oma.

    • Anonyymi

      Ei vaivaannuta. Nuorempana niitä oli jonkinverran, jotka tunnusti tunteitaan ja ystävyys säilyi vaikka ei olisi ollut molemminpuolista.

      Nyt on molemminpuolista ja läikkyy yli minultakin!

      • Anonyymi

        Säilötään yliläikkynyt varastoon

        Pahan päivän varalle. . ... .


    • Anonyymi

      En tiedä. En ole kokemusta. Kaikki suhtautuneet muhun samalla intohimolla kuin aamupuuroon.

      • Anonyymi

        no älähän nyt..-sivusta


    • Anonyymi

      Ei ole mulle, mutta ei ole liikaa. Olen vastaanottavainen. Harmi vaan, kun tämä elämäntilanne on mikä on...ei tähän mahdu mitään jalat alta kokemuksia enää😄 se juna meni jo mun osaltani. Lääkärit leikkii, minä en jaksa heidän hiekkalaatikolle mennä peuhaamaan. Peuhatkoon keskenään.

    • Anonyymi

      Ei, koska aiheutan pelkkää oksetusta 🤣

      • Anonyymi

        Meistä tulkoon kunnon ihmisiä

        Se on se palkinto


    • Anonyymi

      Meidän rakkaus on ihaninta ja ihmeellisintä, mitä olen ikinä kokenut. En malttaisi odottaa sitä päivää, kun saan olla ihan kiinni sinussa.

      • Anonyymi

        Totta. Näin minäkin koen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin minäkin koen.

        No mitä me sitten täällä tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä me sitten täällä tehdään?

        Täällä menee kirjotukset ristiin kokoajan. Voitteko lopettaa ton naurettavan ulvomisen onhan teillä irl kontaktit kumminkin.


    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä että elämä on tuntemista varten ja jos rakkautta kokee niin se ei ole koskaan liikaa, sillä se on suuremoinen lahja ja yksi elämän iloista. Kiihkeys ja intohimo tuo sopivasti elämään maustetta ja energisyyttä joten jos sellaista kokee niin miksi sitä ei sitten kokisi ja anna myös läikkyä pienesti ja suuresti.

      • Anonyymi

        Totta. Pitää näyttää rakkautta ja sitä pitää näyttää tietysti molemminpuolisesti ❤️


    • Anonyymi

      Tykkään vaan kuten aina ennenkin

    • Anonyymi

      Ei mitenkään olen jo tottunut tähän. Nytkin odotan että voin nukkua sun hengityksessä kympin uutisten jälkeen.

    • Anonyymi

      Antaa läiskyä koska tälle ei enää voi mitään.

    • Anonyymi

      No.

      Se kieltämättä on mulle vaikeeta

      Enkä tee tätä mitenkään tahallaan

      Vaan näin se vaan On.

    • Anonyymi

      Koskaan en ole kokenut tällaista intohimoa ketään kohtaan. Sydän pakahtuu. Se pieni ohikiitävä hetki kun kohdataan, siihen jään kiinni. Onko tunne molemminpuolinen? Naiselta miehelle

      • Anonyymi

        On molemminpuolinen. -nuorelta mieheltä


      • Anonyymi

        Kyllä on, tiedät sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On molemminpuolinen. -nuorelta mieheltä

        Mene nuori mies pois. Väärä palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene nuori mies pois. Väärä palsta.

        En mene, en vielä :)


    • Anonyymi

      Radiationshield recommended ☢️

    • Anonyymi

      Nainen makaa paikallaan, haarat auki ja katsoo kelloa että milloin se rakkaus oikeen jo loppuisi. Kuiskaa vielä korvaan että "tule jo".

      • Anonyymi

        ehkä se on vihje päästä irti jo ja ei sinua halua. Rakkaus on ja intohimo on muuta, jos alistaa ei koe kuin itsensä. jos pakottaa ja haluaa liian kovaa Ottaa otetta ei saa kuin se mihin pakottaa ja alistaa, mutta ei sitä ihmistä tai sen tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä se on vihje päästä irti jo ja ei sinua halua. Rakkaus on ja intohimo on muuta, jos alistaa ei koe kuin itsensä. jos pakottaa ja haluaa liian kovaa Ottaa otetta ei saa kuin se mihin pakottaa ja alistaa, mutta ei sitä ihmistä tai sen tunteita.

        Olipa typerän kuulonen juttu. Ei tosta ota mitään tolkkua mitä hourit.
        Yritä nyt ilmaista itteäs niin että muutkin ymmärtäis. Selkeesti sulla on jotain verbaalisia puutteita, tai sit yrität jotenkin poikkitaiteellisesti kertoa ympäripyöreitä niin että "jokainen lukija voi löytää siitä jotain omaansa."
        V*ttu mitä sakkia täälläkin, kuvittelet varmaan olevas jotenkin parempi kun muut, kun osaat noin hienoja lausahduksia kirjottaa, jotka ei käytännössä kuitenkaan tarkota yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä se on vihje päästä irti jo ja ei sinua halua. Rakkaus on ja intohimo on muuta, jos alistaa ei koe kuin itsensä. jos pakottaa ja haluaa liian kovaa Ottaa otetta ei saa kuin se mihin pakottaa ja alistaa, mutta ei sitä ihmistä tai sen tunteita.

        voi toinen saada vaikutusta toiseen, mutta alistamalla ette luo, vaan tapatte. Halusit minusta hyvää muille, halusit tahtosi läpi, otit mitä halusit, mutta minua sinä et saanut. Vaikka ottaisit väkisin aitoa reagointia, tunnetta tai tekoa ette vaikka miten hakkaisitte, eikä se kaunista teitä tai muuta naisia mitenkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe