moi
ymmärsin, että minusta tulee köyhä
elämä loppuu köyhyydessä
pyydän romaania antamaan guru siunausta
teillä on isoa kokemusta kaikenlaisesta köyhyydestä ja ei
:-)
valkolakki pyytää kokeneen romaanin siunausta
8
295
Vastaukset 8
- Anonyymi
yksi on teini, mutta tietää elävänsä köyhyydessä
hän tarvitsee köyhyyden opastajan elämälleen
koska tahtoo elää sen tyytyväisenä- Anonyymi
suomen romaanien vaihtoehdoksi saapuneet bulgarian romaanit, jotka KENTIES ovat köyhempiä jopa
- Anonyymi
Mie kans tarvin siunausta, että miun veikkaus Vermon ravien voittajasta kerrankin osuu paikalleen. Nyt on paljon pelissä!
- Anonyymi
Hevostippuri ja pökähys on sillä konilla jota veikkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevostippuri ja pökähys on sillä konilla jota veikkaat.
Omalle ruunalles puhut asioita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalle ruunalles puhut asioita!
Ole sie hiljaa, kaakkia koiniva vaihokas.
- Anonyymi
Minnuu on siunattu muijalla joka on hyvä varas! Hoihoiiii ja HÖÖÖÖÖ! On vahva selkä ja jalat, kultaa korvissa ja hammeessa vahvat koukut ja hyvät ompeleet taskuissa! HÖÖÖÖÖ ja hoi hoiiiii!
- Anonyymi
Miun serkku siunaa miun peelon aina ennen koinua. Noituu jotta jos nyt et kovene niin lähen toisen jeenon matkaan.
Terveisin Möhis gayman saarilta vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522