Mikä niissä vanhemmissa miehissä

Anonyymi-ap

Oikein kiinnostaa???

Mies raiskasi 15-vuotiaan tytön kauppakeskuksen vessassa Tampereella
Mies ja tyttö olivat tutustuneet toisiinsa netissä ja tavanneet toisiaan kauppakeskuksessa. Syytteeseen johtanut teko tapahtui kauppakeskuksen vessassa.

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010751521.html

Jännitystä elämään joo.
Onhan se makeeta kun sellainen lirkuttelee.
Äly hoi älä jätä, voisi tällekin tyttelille sanoa.
Näin siinä käy kun lähtee heikoilla eväillä aikuisen maailmaan. Nyt on oppi saatu sitten oikein kantapään kautta! Eikö kotona varoiteta, vai oliko niin ihku ettei välitetty varoituksesta.

6

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mamukikkeli
      Pahis
      Miehekäs mies


      Siinä tyttöjen ja naisten tekosyyt.
      Syy tietysti heidäm mielestä meissä miehissä koölektiivisesti.

      Naurua

    • Anonyymi

      Juu,oli sitä Suomeen tarvittavaa työvoimaa,kun työluvalla oli tullut vuodeksi.

    • Anonyymi

      Aloitus oli vähän pielessä itse asian kanssa!!!!

      Tuskin raiskattava on ollut raiskaajasta kiinnostunut.

      • Anonyymi

        En ole ap, mutta voi olla kiinnostunut. Ei seksiin asti mutta ihastuneena. Tyttö voi mennä sinne hyvässä uskossa tutustumaan.


    • Anonyymi

      En minä noita ymmärrä. Itse kun olin 15 niin 18-v olisi ollut liian vanha ihastukseksi.

    • Anonyymi

      Kai se on syrjäytyneisyyttä osin. Vieraantuneita omasta ikäluokastaan. Huomiota ja hyväksyntää haetaan mistä sitä vaan helpoiten saadaan. Mutta ihmisen pahuudestahan tuossa on kyse. Raiskaaja on tietenkin paha ja nuorien vikittelijä, mutta myös tyttö joka ei kunnioita vanhempiaan, on paha ja kerjää ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe