Mitä aikovat aluevaltuutetut tehdä Varhilan säästö ehdotusten vuoksi?
Hyväksyttekö, että esim. omaishoitajien palkkiot vedetään minimiin
Eikö Varhilan palkassakin olisi säästämistä 18000 €/kk. Kymppitonni pois kuukaudessa. Sillä kattaisi 40 omaishoitajan kuukausi palkkion.
Tässä mittasuhteet teille.
Soten säästöt
17
867
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa alkaa sitten pitämään kuntalaisten puolia duellä aluevaltuustossa.
Vaalit on aika lähellä.
Voi olla, että tilalle tulee sellaisia jotka osaavat pitää kotipaikkakuntansa etuuden omaa etuaan ja kokouspalkkipta edellä. - Anonyymi
Ei ne mitää ajattele, joo joo miehet. Kunhan itte nostavat isot kokouspalkkiot se heille riittää
- Anonyymi
Sekä kuva lehteen
- Anonyymi
Mihkä kaikki raha menee ku ei mihkää palveluihin oo varaa. Ilmeisesti johtoportaan bemareihin ja kanarian matkoihin.
- Anonyymi
Leikkaisivat omia paljkojaan. Eikö sen sote-pomojen palkasta liikene 10 tonnia kuukausittain pois .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkaisivat omia paljkojaan. Eikö sen sote-pomojen palkasta liikene 10 tonnia kuukausittain pois .
Kyllä. Osaamiseen nähden kohtuullinen palkkio.
- Anonyymi
Maaseutu autioksi, sehän on ollut trendi jo vuisia. Palvelut kaupunkeihin ja ihmiset sinne niiden perässä.
Ulkolaiset energiafurmat pystyttävät tuuli -ja aurinkovoimalansa kylvämätyä jääville pelloille ja myyvät sähkön takaisin suomen kulutukseen.
Lapsille ainut kontakti luontoon on pitkospuut jossa pääsee tallustamaan naama älypuhelimessa kiinni. - Anonyymi
Nostavat omia palkkioitaan. Niin politiikot tekee.
- Anonyymi
Kuulin että kennot tarttee lakasua talvella. Se työllistää risun kerääjän, luudan sitojan ja sen lakasijan. Kolminkertanen työllistys vaikutus!!!
- Anonyymi
Jos tulee luminen talvi Täytyy olla lapiomiehelle lumen kolaaja.
- Anonyymi
Nyt on aluehallituksen valtuutetuilla näytön paikka.
Minne viette vanhuksenne ja vammaisenne kun omaishoitajat laittavat pillit pussiin ja jättävät hoidettavansa yhteiskunnan vastuulle.
Sellaista lakia ei ole, että omainen tai läheinen voidaan pakottaa ja velvoittaa hoitajaksi.
Jos 200-300 e/kk maksetaan verot, sv-maksu, työttömyysvak.maksu, työeläke maksu niin paljonko jää käteen 24/7 työstä ilman vuosilomia, ilmaisia vapaita,ilman ylityö - ja sunnuntailisiä?
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000010781361.html - Anonyymi
julkinen menoerä on lisääntynyt huumeiden käytön vuoksi j aniiden hoidot, ei vanhuksilta eikä edes työikäisiltä oteta edes verikoketa muuten kun leikkauksiin mennesssä, mutta näiltä huumehörhöiltä otetaan laajat verenkuvat ja niiden ottaminen maksavat satasia yhdeltä kerralta, olen laskuja nähnyt,
Näiltä elämänsä ja vielä läheistensä elämän pilaajat jotka itse vapaaehtoisesti vetävät huumeita ja yhteiskunta maksaa näiden hoidot
Mutta vanhuksien hoitoon ei ole varaa jotka tehneet elämänsä töitä ja maksaneet veronsa ja eläneet nuhteettomasti mutta nämä' hörhöt saavat apuja monista pisteistä Kankaanpäässä, avoimet ovet auki ja apuja saa.
mutta ikäihminen jos vaivoissa ja soittaa päivystykseen niin sieltä sanotaan että älä tänne tuu , täällä täyttä, soita ambulanssi ja mene satasairaalaan. sitten kun soittaa hätänueroon , sieltä soittta ambulanssiväki oletko varma että tarvit autonja kyytin. tämä tapahtui ,uutama päivä sitteen ja kyseinen vaivainen todettiin heti tarvitsevan leikkauksen , eli erittäin paha tilanne, ja nyt tarkkailussa tarviiko ehkä leikata uudellaan.
Tässä tämä nykyajan tärkeysjärjestys, nykyajan hyvinvointivaltiossa.
juuri tuli ilmi tämäuutisissa tämä nykyajan kullannuppujen elämän tyyli, velttoilua, ei mitään velvollisuuksia , vain kaikenlainen pahan tekeminen , rikkominen, rötöstely, öiset hurjistelut , onetttomuuksia ja ruumiita ja mömmöä naamaan. Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa. PUHUTAAN ETTÄ SE ON SAIRAS JOKA OTTAA HUUMEITA MUTTA MINÄ PIDÄN SITÄ SELKÄRANGATTOMUUTENA JA vastuun välttämisenä.- Anonyymi
ei pidä paikkaansa, iha yhtä onnetonta on palvelu päiheiden käyttäjillä..
Päihteidenkäytäjiä saa kiusata iha yleisesti ja jättää kuolemaan ilman seuraamuksia..niiku vanhuksetki, eei mitää arvoa yhteiskunnalle=)
Mä oon toi sun kuvailema huumeita vetävä hörhö.
Valio ei anna muuta vaihtoehtoa..koia ite elää ilman tukia, lääkkeitä,kotia ja virastoakat sortaa minkä kerkee.
Pyysin apua 15 vuoden ajan millon mihinki.. vastaus AINA :ei kuulu toimeenkuvaan, kysy potilasasiamieheltä,ei mahdollista.sun kaltaset ääliöt ku leimaa huumeidenkäytäjäks..ni siä' sit ollaa loppuelämän vaikka ei olis.
Sustaku se on oikein.
Paljo se maksaa valtiolle ku ei saa hoitoa,ei lääkkeitä,ei asuntoa.
Paljo se maksaa ku tuet katkastaa ja otan rahat sieltä mistä saan. Oli se sit sun tasku tai sun naapuris tai teijä lasten.
"Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa." toi kuvaa mun lääkäriä ja hoitajaa, ei mua.
Toi kuvaa myös kuspäittä jotka varastelee autoja..
Tollaset pässit sit äänestää kokoomusta siinä toivossa et sillä asiat korjataa ku jätetää heikot,sairaat,köyhät,nuoret, vanhat oman onnensa nojaa..
Oiski kiva nähä ku hallituksen tänne hilaama maahanmuuttaja raiskaiskis sun lapses tai ministerin ja sit ei sais minkäänlaisia tukia,hoitoa,,mitään!!
Terkkari haistattais vitut ja lähettäis teijätki kotii selviytymää omin nokkinesa.
Sitku ette saa mistään apua ettekä oikeutta, koita olla vetämätä päihteitä..
Nyt laitat vaa muovipussin päähäs, teipillä umpeen ja viel nippusiteet kaulan ympäri!
Saadaan säästöjä sen pari sataa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päihteidenkäytäjiä saa kiusata iha yleisesti ja jättää kuolemaan ilman seuraamuksia..niiku vanhuksetki, eei mitää arvoa yhteiskunnalle=)
Valio ei anna muuta vaihtoehtoa..koia ite elää ilman tukia, lääkkeitä,kotia ja virastoakat sortaa minkä kerkee.
Pyysin apua 15 vuoden ajan millon mihinki.. vastaus AINA :ei kuulu toimeenkuvaan, kysy potilasasiamieheltä,ei mahdollista.sun kaltaset ääliöt ku leimaa huumeidenkäytäjäks..ni siä' sit ollaa loppuelämän vaikka ei olis.
Sustaku se on oikein.
Paljo se maksaa ku tuet katkastaa ja otan rahat sieltä mistä saan. Oli se sit sun tasku tai sun naapuris tai teijä lasten.
"Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa." toi kuvaa mun lääkäriä ja hoitajaa, ei mua.
Tollaset pässit sit äänestää kokoomusta siinä toivossa et sillä asiat korjataa ku jätetää heikot,sairaat,köyhät,nuoret, vanhat oman onnensa nojaa..
Oiski kiva nähä ku hallituksen tänne hilaama maahanmuuttaja raiskaiskis sun lapses tai ministerin ja sit ei sais minkäänlaisia tukia,hoitoa,,mitään!!
Terkkari haistattais vitut ja lähettäis teijätki kotii selviytymää omin nokkinesa.
Nyt laitat vaa muovipussin päähäs, teipillä umpeen ja viel nippusiteet kaulan ympäri!
Saadaan säästöjä sen pari sataa.Päihteidenkäyttö ja sen seuraamukset on sun oma valinta. On paljon ihmisiä jotka sairastuu oikeisiin sairauksiin, voimatta asialle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sustaku se on oikein.
Saadaan säästöjä sen pari sataa.Edellinen hallitus nuiji tämän siten läpi väkisin.
Sdp, keskusta,, vihreät j mitä viisikkoon kuului.
Kiitä heitä tilanteesta
Täti Monica lähti suomesta kuin pieru Saharassa ei vastuuta mistään.
- Anonyymi
Muistakaa Karvialaiset, että kun menette Kankaanpäähän lääkäriin vuodenvaihteen jälkeen. AINA Kela-Taksi alle!
Ei ole mistään kotoisin nämä säästötoimet. - Anonyymi
Sähköpyörä ja kärry perään, sinne heikoimmat kyytiin. Menee kolme kerralla. Ja onhan kunnalla ne vihriät polkupöntöt millä vanhuksia ajelutettiin kesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229