Oletko jo unohtanut minut mies?

Anonyymi-ap

Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisin isoja muutoksia jos olisi hyvä mahdollisuus herätä vierestäsi hamaan tappiin saakka, niin kauan kuin aikaa riittää. Sinä olisit sellainen ihminen joka kuuluisi elämääni loppuajaksi jos haluaisit.

22

1227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En ole unohtanut.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kuulu ei näy, joko on rappuset paikoillaan?


    • Anonyymi
      UUSI

      mites ne pandat😉

      • Anonyymi
        UUSI

        Mustavalkoisia ovat.


    • Anonyymi
      UUSI

      Älä jätä ketään palstakirjoitusten takia. Sitä ei toivo edes kaivattusi. Sellaiset asiat päätetään "selvin päin". Palstalla kukaan ei ole selväjärkinen.

      • Anonyymi
        UUSI

        No eipä se sullakaan hyvin mee jos kuvittelet että tämä naisena esiintyvä setämies on jättämässä (herranjestas) sinut. Kirjoittamassasi on muutakin sisäistä ristiriitaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä se sullakaan hyvin mee jos kuvittelet että tämä naisena esiintyvä setämies on jättämässä (herranjestas) sinut. Kirjoittamassasi on muutakin sisäistä ristiriitaa

        Enhän minä maininnut sanallakaan että minusta on kyse. Keskity vähän!


      • Anonyymi
        UUSI

        Eipä sitä hetken mielijohteesta ketään jätetä. Sitten jos...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä maininnut sanallakaan että minusta on kyse. Keskity vähän!

        No ketä tämä naisena esiintyvä somessa naisia väijyvä setämies ei saisi jättää sitten? Vihreä pallo- joku mirkku paikalla🥱


    • Anonyymi
      UUSI

      Hymiöpallo on ihana, kiitos niin toooosi paljon.
      Se on silmäteräni, katselen sitä aina.
      Olet rakas niin tosi rakas. Et edes tiedä.

      • Anonyymi
        UUSI

        En tiedäkkään vaikka haluaisin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Eroa ensin, mielellään jo tänään. Ei tarvi sitten sun miehenkään roikkua rakkaudettomassa ja seksittömässä suhteessa tän pidempään, kun oot jo näemmä toinen jalka oven välissä.
      Miehet vaan valitettavasti yrittää uskoa viimeiseen saakka suhteesta, että kyllä se vielä kohenee kun antaa ajan kulua ja yrittää parhaansa tehdä, vaikka sä ootkin jo päätöksesi tehnyt. Miksi enää jahkailla.
      Sä tuhlaat sun miehes elämää ja hyvinvointia. Millä tavoin voit ikinä oikeuttaa sun toimintaas?
      Mikä helvetti siinäkin on että toista vaan roikotetaan mukana kun et uskalla ottaa sitä askelta tuntemattomaan, ennen kun on "riittävän turvallista". Sen aikaa miehes saa kärsiä, ja tuhlata sen elämää illuusiossa, jota väkisin yrität pitää kasassa, kunnes sitten joka tapauksessa lähdet toisen matkaan.
      Ja ei, se ei ole ok, että jos homma ei onnistukaan sen uuden kanssa niin sulla on kuitenkin miehes kanssa "ihan ok" tmv. suhde. Kyllä siinä pitää täysillä olla mukana tai sitten sanoa heipat.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kasva muutama vuosi ja mieti sitten uudestaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasva muutama vuosi ja mieti sitten uudestaan.

        Mä oon kasvanu ihan riittävän monta vuotta että tiedän miten ihmisen kuuluisi toimia ja kohdella toisia. Mihin sä tolla kommentillasi oikein viittaat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasva muutama vuosi ja mieti sitten uudestaan.

        Sitäkin kyllä, miespuolinen aloittaja tosin paljasti vain sen, että peilaa tätä esitystä johonkin suhteessa olevaan naiseen, jonka suhteesta ei tietenkään tiedä mitään, jos näin itsestään selvää asiaa täytyy korostaa yhäkin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkin kyllä, miespuolinen aloittaja tosin paljasti vain sen, että peilaa tätä esitystä johonkin suhteessa olevaan naiseen, jonka suhteesta ei tietenkään tiedä mitään, jos näin itsestään selvää asiaa täytyy korostaa yhäkin

        Kyllä mä tiedän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kasvanu ihan riittävän monta vuotta että tiedän miten ihmisen kuuluisi toimia ja kohdella toisia. Mihin sä tolla kommentillasi oikein viittaat?

        Et sinä mitään ymmärrä. Minussa se mies roikkuu, ei lähde vaikka olen yrittänyt monta kertaa jättää. Ei hän ole mikään ulisija tai tietämätön. Kun et oikeasti tiedä niin et tiedä, se on turha kitistä. Kasva ja kuvittele, tilanteita on muitakin, on lapsia on yhteistä omaisuutta. Saadaan me olla kämppiksiä ihan keskenään. Mitä se sulle kuuluu... Ei tässä ole vuosiin rakkautta ollut kuhan seksiä silloin tällöin saa. Elämä on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään ymmärrä. Minussa se mies roikkuu, ei lähde vaikka olen yrittänyt monta kertaa jättää. Ei hän ole mikään ulisija tai tietämätön. Kun et oikeasti tiedä niin et tiedä, se on turha kitistä. Kasva ja kuvittele, tilanteita on muitakin, on lapsia on yhteistä omaisuutta. Saadaan me olla kämppiksiä ihan keskenään. Mitä se sulle kuuluu... Ei tässä ole vuosiin rakkautta ollut kuhan seksiä silloin tällöin saa. Elämä on.

        Lutkat on lutkia, eikä se tilanne miksikään muutu. Elämä on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutkat on lutkia, eikä se tilanne miksikään muutu. Elämä on.

        Pösilö on ymmärtämätön.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pösilö on ymmärtämätön.

        Mielummin oon pösilö kun lutka. Ainakin itse kannan vastuun omasta elämästäni. Sä et taida edes tajuta kuinka paskan elämän sä tarjoot lapsillesi, jotka ovat täysin viattomia sun sekoiluihin, ja haluttomuuteesi joko korjata sun suhde tai lähteä siitä.
        Lapset kyllä aistii perhedynamiikan ongelmat, ja ammentavat siitä valitettavasti sitten omaan elämäänsä tulevaisuudessa.
        Asunnon pystyy vaihtamaan ja omaisuuden jakamaan, mutta se mitä sä teet on todella kieroa. Pilaat monien ihmisten elämän samalla kertaa. Jos se miehes ei tajua erota, niin kyllähän sun pitäis tajuta, ihan vaikka vaan lasten tähden. Ne ei ikinä opi muodostamaan rakastavaa ja rakentavaa suhdetta kenenkään kanssa kun sinä olet niille esimerkkiä näyttämässä siitä, kuinka on ihan ok olla toisen kanssa, ilman että sitä rakastaa, ja samalla vehkeillä jotain suhdesotkuja sivussa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin oon pösilö kun lutka. Ainakin itse kannan vastuun omasta elämästäni. Sä et taida edes tajuta kuinka paskan elämän sä tarjoot lapsillesi, jotka ovat täysin viattomia sun sekoiluihin, ja haluttomuuteesi joko korjata sun suhde tai lähteä siitä.
        Lapset kyllä aistii perhedynamiikan ongelmat, ja ammentavat siitä valitettavasti sitten omaan elämäänsä tulevaisuudessa.
        Asunnon pystyy vaihtamaan ja omaisuuden jakamaan, mutta se mitä sä teet on todella kieroa. Pilaat monien ihmisten elämän samalla kertaa. Jos se miehes ei tajua erota, niin kyllähän sun pitäis tajuta, ihan vaikka vaan lasten tähden. Ne ei ikinä opi muodostamaan rakastavaa ja rakentavaa suhdetta kenenkään kanssa kun sinä olet niille esimerkkiä näyttämässä siitä, kuinka on ihan ok olla toisen kanssa, ilman että sitä rakastaa, ja samalla vehkeillä jotain suhdesotkuja sivussa.

        Sinähän se teet ihan mielenkiintoisia päätelmiä. Punaiset langat viuhuu joka suuntaan. Ei se auta, olet saavuttanut jotain mitä me muut emme ymmärrä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Toivon että hän ei unoha minua. Jaksa näitä jonninjoutavia enää. -a

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      149
      2145
    2. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      46
      2039
    3. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      83
      1715
    4. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      22
      1660
    5. KUNNIA MENI - MAINE KASVOI tuomio tuli, ravakat sakot ja korvauksia!

      Nyt se sitten paukahti. Kajaanin johtava poliitikko Pasi Kilpeläinen ps. sai Kainuun Käräjäoikeuden tuomion! Sakkoa tu
      Kajaani
      122
      1396
    6. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      89
      1287
    7. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      218
      1258
    8. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      22
      1217
    9. Kela häätää tuhansia muuttamaan halvempaan asuntoon

      https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20115291 Kulut voivat nousta tuhansiin euroihin per häädetty. Tuosta on vaikea enää
      Maailman menoa
      256
      1088
    10. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      64
      1017
    Aihe