Oletko jo unohtanut minut mies?

Anonyymi-ap

Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisin isoja muutoksia jos olisi hyvä mahdollisuus herätä vierestäsi hamaan tappiin saakka, niin kauan kuin aikaa riittää. Sinä olisit sellainen ihminen joka kuuluisi elämääni loppuajaksi jos haluaisit.

71

3265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole unohtanut.

• Anonyymi

Ei kuulu ei näy, joko on rappuset paikoillaan?

• Anonyymi

Komppaan sivusta, hyvät jää muistiin hyvällä ja huonot pahalla? Aika ei aina kultaa muistoja. Toisten kohdalla näinkin voi käydä. Karma toivon mukaan toteutuu heillä, jotka valheineen on jatkanut eloaan.

• Anonyymi

mites ne pandat😉

• Anonyymi

Mustavalkoisia ovat.

• Anonyymi

Pandat on paheeni, syönyt jo tässäkin kuussa reilu 2kg lakumixiä 😥

• Anonyymi

Älä jätä ketään palstakirjoitusten takia. Sitä ei toivo edes kaivattusi. Sellaiset asiat päätetään "selvin päin". Palstalla kukaan ei ole selväjärkinen.

• Anonyymi

Enhän minä maininnut sanallakaan että minusta on kyse. Keskity vähän!

• Anonyymi

Eipä sitä hetken mielijohteesta ketään jätetä. Sitten jos...

• Anonyymi

Hymiöpallo on ihana, kiitos niin toooosi paljon.
      Se on silmäteräni, katselen sitä aina.
      Olet rakas niin tosi rakas. Et edes tiedä.

• Anonyymi

En tiedäkkään vaikka haluaisin.

• Anonyymi

Eroa ensin, mielellään jo tänään. Ei tarvi sitten sun miehenkään roikkua rakkaudettomassa ja seksittömässä suhteessa tän pidempään, kun oot jo näemmä toinen jalka oven välissä.
      Miehet vaan valitettavasti yrittää uskoa viimeiseen saakka suhteesta, että kyllä se vielä kohenee kun antaa ajan kulua ja yrittää parhaansa tehdä, vaikka sä ootkin jo päätöksesi tehnyt. Miksi enää jahkailla.
      Sä tuhlaat sun miehes elämää ja hyvinvointia. Millä tavoin voit ikinä oikeuttaa sun toimintaas?
      Mikä helvetti siinäkin on että toista vaan roikotetaan mukana kun et uskalla ottaa sitä askelta tuntemattomaan, ennen kun on "riittävän turvallista". Sen aikaa miehes saa kärsiä, ja tuhlata sen elämää illuusiossa, jota väkisin yrität pitää kasassa, kunnes sitten joka tapauksessa lähdet toisen matkaan.
      Ja ei, se ei ole ok, että jos homma ei onnistukaan sen uuden kanssa niin sulla on kuitenkin miehes kanssa "ihan ok" tmv. suhde. Kyllä siinä pitää täysillä olla mukana tai sitten sanoa heipat.

• Anonyymi

Kasva muutama vuosi ja mieti sitten uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon kasvanu ihan riittävän monta vuotta että tiedän miten ihmisen kuuluisi toimia ja kohdella toisia. Mihin sä tolla kommentillasi oikein viittaat?

• Anonyymi

Kyllä mä tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon kasvanu ihan riittävän monta vuotta että tiedän miten ihmisen kuuluisi toimia ja kohdella toisia. Mihin sä tolla kommentillasi oikein viittaat?

Et sinä mitään ymmärrä. Minussa se mies roikkuu, ei lähde vaikka olen yrittänyt monta kertaa jättää. Ei hän ole mikään ulisija tai tietämätön. Kun et oikeasti tiedä niin et tiedä, se on turha kitistä. Kasva ja kuvittele, tilanteita on muitakin, on lapsia on yhteistä omaisuutta. Saadaan me olla kämppiksiä ihan keskenään. Mitä se sulle kuuluu... Ei tässä ole vuosiin rakkautta ollut kuhan seksiä silloin tällöin saa. Elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä mitään ymmärrä. Minussa se mies roikkuu, ei lähde vaikka olen yrittänyt monta kertaa jättää. Ei hän ole mikään ulisija tai tietämätön. Kun et oikeasti tiedä niin et tiedä, se on turha kitistä. Kasva ja kuvittele, tilanteita on muitakin, on lapsia on yhteistä omaisuutta. Saadaan me olla kämppiksiä ihan keskenään. Mitä se sulle kuuluu... Ei tässä ole vuosiin rakkautta ollut kuhan seksiä silloin tällöin saa. Elämä on.

Lutkat on lutkia, eikä se tilanne miksikään muutu. Elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pösilö on ymmärtämätön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pösilö on ymmärtämätön.

Mielummin oon pösilö kun lutka. Ainakin itse kannan vastuun omasta elämästäni. Sä et taida edes tajuta kuinka paskan elämän sä tarjoot lapsillesi, jotka ovat täysin viattomia sun sekoiluihin, ja haluttomuuteesi joko korjata sun suhde tai lähteä siitä.
        Lapset kyllä aistii perhedynamiikan ongelmat, ja ammentavat siitä valitettavasti sitten omaan elämäänsä tulevaisuudessa.
        Asunnon pystyy vaihtamaan ja omaisuuden jakamaan, mutta se mitä sä teet on todella kieroa. Pilaat monien ihmisten elämän samalla kertaa. Jos se miehes ei tajua erota, niin kyllähän sun pitäis tajuta, ihan vaikka vaan lasten tähden. Ne ei ikinä opi muodostamaan rakastavaa ja rakentavaa suhdetta kenenkään kanssa kun sinä olet niille esimerkkiä näyttämässä siitä, kuinka on ihan ok olla toisen kanssa, ilman että sitä rakastaa, ja samalla vehkeillä jotain suhdesotkuja sivussa.

• Anonyymi

Naisilla on usein elintaso kiinni siitä miehestä. Naisia on niin paljon enemmän huonoilla palkoilla kuin miehiä. Se saattaa olla iso kynnys muuttaa miehen maksamasta omistusasunnossa vuokralle ja lapsetkin pitäisi mahtua vuoroviikoin.

Jos omat rahat on ollut vähän kuin viikkorahaa ja mies maksanut kaiken.
        Se on vaan katsottava se uusi ukko valmiiksi ennen eroa usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli minusta ihan asiallinen kommentti. Haluaistiko itse olla se osapuoli, jossa toisella on jo kumppani katsottuna valmiiksi? Ehkä se oletkin sinä, jonka olisi syytä kasvaa muutama vuosi nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisilla on usein elintaso kiinni siitä miehestä. Naisia on niin paljon enemmän huonoilla palkoilla kuin miehiä. Se saattaa olla iso kynnys muuttaa miehen maksamasta omistusasunnossa vuokralle ja lapsetkin pitäisi mahtua vuoroviikoin.

Katsottava taas uus elättäjä valmiiks 😂Varmaan kannattaa neuvotella ne viikkorahatkin jo valmiiks, ettei vaan käy niin ettei saakkaan saman verran kun mitä tämän hetken ukko antaa. Alkaa sellasessa tilanteessa nopeasti vanha suola janottaan.
        Eikö tollasesta naisesta voi käyttää termiä elintasohuora, sillä niinhän se tekee. Huoraa viikkorahaa / elintasoa vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsottava taas uus elättäjä valmiiks 😂Varmaan kannattaa neuvotella ne viikkorahatkin jo valmiiks, ettei vaan käy niin ettei saakkaan saman verran kun mitä tämän hetken ukko antaa. Alkaa sellasessa tilanteessa nopeasti vanha suola janottaan.
        Eikö tollasesta naisesta voi käyttää termiä elintasohuora, sillä niinhän se tekee. Huoraa viikkorahaa / elintasoa vastaan.

Termi on täysin oikea. Antaa rahaa vastaan vartaloaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän se naisena tässä isommalla lompakolla varustettu olen. Kyllä te ihmiset olette vanhanaikaisia. Raha ei ole se mikä tätä kulissia ylläpitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän se naisena tässä isommalla lompakolla varustettu olen. Kyllä te ihmiset olette vanhanaikaisia. Raha ei ole se mikä tätä kulissia ylläpitää.

On se mielenkiintosta että mikä se sitten on.
        Miehes se ei ainakaan ole kun olet yrittäny erota siitä jo monta kertaa yms.
        Lapsi /lapset se ei voi olla, sillä et ainakaan niitä suojele tolla sun toiminalla yhtään, etkä ole mitään roolimallia niiden elämään itsestäsi antamassa, ainakaan mitään hyvää roolimallia.
        Raha se ei ole ilmeisesti.
        No ei se minulle kuulu, kuten sanoin, mielummin pösilö kun lutka. Ainakin pidän oman tonttini puhtaana, enkä pelaa mitään pelejä kenenkään kanssa.
        Vitun kuvottavaa tollane toiminta.
        Ei voi muuta sanoa kun että kyllä ihmiset osaavat olla ällöttäviä ja itsekeskeisiä.
        Hyi helvetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se mielenkiintosta että mikä se sitten on.
        Miehes se ei ainakaan ole kun olet yrittäny erota siitä jo monta kertaa yms.
        Lapsi /lapset se ei voi olla, sillä et ainakaan niitä suojele tolla sun toiminalla yhtään, etkä ole mitään roolimallia niiden elämään itsestäsi antamassa, ainakaan mitään hyvää roolimallia.
        Raha se ei ole ilmeisesti.
        No ei se minulle kuulu, kuten sanoin, mielummin pösilö kun lutka. Ainakin pidän oman tonttini puhtaana, enkä pelaa mitään pelejä kenenkään kanssa.
        Vitun kuvottavaa tollane toiminta.
        Ei voi muuta sanoa kun että kyllä ihmiset osaavat olla ällöttäviä ja itsekeskeisiä.
        Hyi helvetti.

Niin että palstakirjoittelu tekee minusta lutkan. Ihmisellä voi olla avioliitoaikana ihastumisia ja joskus sen oman elämään sopivamman ihmisen löytää muualta. Me olemme kasvamassa erilleen. Hätäisiä päätöksiä tai liikkeitä en tee, se ei kuulu minun tapoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä tiedän.

No en epäile ollenkaan, että ei olisi ihmisiä joilla on ymmärryskykyä, ne vaan ei ole yleensä niitä äänekkäimpiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita saada joskus joltain kaltaiseltasi arjalaiselta suomineidolta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimittäin vasemmistovihreät ym ei välttämättä lämpene kun jo pelkkä habitus kertoo mitä o

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että palstakirjoittelu tekee minusta lutkan. Ihmisellä voi olla avioliitoaikana ihastumisia ja joskus sen oman elämään sopivamman ihmisen löytää muualta. Me olemme kasvamassa erilleen. Hätäisiä päätöksiä tai liikkeitä en tee, se ei kuulu minun tapoihin.

Ei voi olla avioliittoaikana ihastumisia, jos on sitoutunut, kuten oikeaan avioliittoon kuuluu. Ei sellaisille ihastumisille edes löydy sijaa, jos oikeasti on sisäistänyt mitä avioliitto on. Heikot ja tyhmät solmivat avioliittoja, joissa eivät sitten pidäkään lupauksiaan.
        Oman elämän sopivin on se, jonka kanssa olet solminut avioliiton, sillä siihenhän ei hepposin perustein pitäisi ikinä sitoutua, ja kun siihen leikkiin ryhtyy, täytyy tehdä kaikkensa sen eteen, sekä henkisesti, että fyysisesti.
        Kestää myös niitä vastoinkäymiskäkin, ilman että tarvii alkaa vilkuilemaan ympärilleen.
        Jokaisen avioliiton solmineen tulisi muistella aika-ajoin, mille silloin vihkimistilaisuudessa tulikaan sanottua tahdon. Tahto on myös se liima mikä pitää liiton kasassa. Jos sitä tahtoa ei ole, on vain reilua päättää se liitto, taikka tehdä kaikkensa sen eteen että taas tahtoo.
        Myös se henkinen kapasiteetti vahvistuu, jos ei hypi suhteesta suhteeseen, vaan eronkin jälkeen jää hieman tutkiskeleemaan itseään, ja sitä mitä oikeasti tahtoo.
        Se että tolla tavalla edes annat itsellesi mahdollisuuden ihastua toiseen, ja vielä alat suunnitella vaiheita, miten edetä sen asian kanssa, tarkoittaa sitä että olet tekemässä itsestäsi lutkan. Tolla tavoin palstalla kirjoitellessasi, viet jatkuvasti asiaa eteenpäin. Voisin väittää sitä "henkiseksi pettämiseksi" joka on aivan yhtä paha asia kuin fyysinen kaverinsakin.
        Se että se ei ole nykyään konkreettisesti rangaistavaa, ei tarkoita etteikö se silti olisi tuomittavaa.
        "Kaikki ei ole niin mustavalkoista" ja nönnönnöö varmaan tulee seuraavaksi kommentiksi, mutta ihan oikeasti, kyllä se avioliitto on sitä, että tahtoo olla toisen kanssa. Jos sitä tahtoa ei ole, ei ole avioliittoakaan.
        Jos alkaa katsella ja fantasioida toisista, ja alkaa viemään niitä asioita konkreettisesti eteenpäin, on pettäjä. Ja jos sitten vielä hyppii suhteesta suhteeseen, on lutka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä muita edes kattele, liberaalit menköön roskakoriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimittäin vasemmistovihreät ym ei välttämättä lämpene kun jo pelkkä habitus kertoo mitä o

Vihreät vassarit voi mennä halaamaan ja nussimaan vaikka puita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla avioliittoaikana ihastumisia, jos on sitoutunut, kuten oikeaan avioliittoon kuuluu. Ei sellaisille ihastumisille edes löydy sijaa, jos oikeasti on sisäistänyt mitä avioliitto on. Heikot ja tyhmät solmivat avioliittoja, joissa eivät sitten pidäkään lupauksiaan.
        Oman elämän sopivin on se, jonka kanssa olet solminut avioliiton, sillä siihenhän ei hepposin perustein pitäisi ikinä sitoutua, ja kun siihen leikkiin ryhtyy, täytyy tehdä kaikkensa sen eteen, sekä henkisesti, että fyysisesti.
        Kestää myös niitä vastoinkäymiskäkin, ilman että tarvii alkaa vilkuilemaan ympärilleen.
        Jokaisen avioliiton solmineen tulisi muistella aika-ajoin, mille silloin vihkimistilaisuudessa tulikaan sanottua tahdon. Tahto on myös se liima mikä pitää liiton kasassa. Jos sitä tahtoa ei ole, on vain reilua päättää se liitto, taikka tehdä kaikkensa sen eteen että taas tahtoo.
        Myös se henkinen kapasiteetti vahvistuu, jos ei hypi suhteesta suhteeseen, vaan eronkin jälkeen jää hieman tutkiskeleemaan itseään, ja sitä mitä oikeasti tahtoo.
        Se että tolla tavalla edes annat itsellesi mahdollisuuden ihastua toiseen, ja vielä alat suunnitella vaiheita, miten edetä sen asian kanssa, tarkoittaa sitä että olet tekemässä itsestäsi lutkan. Tolla tavoin palstalla kirjoitellessasi, viet jatkuvasti asiaa eteenpäin. Voisin väittää sitä "henkiseksi pettämiseksi" joka on aivan yhtä paha asia kuin fyysinen kaverinsakin.
        Se että se ei ole nykyään konkreettisesti rangaistavaa, ei tarkoita etteikö se silti olisi tuomittavaa.
        "Kaikki ei ole niin mustavalkoista" ja nönnönnöö varmaan tulee seuraavaksi kommentiksi, mutta ihan oikeasti, kyllä se avioliitto on sitä, että tahtoo olla toisen kanssa. Jos sitä tahtoa ei ole, ei ole avioliittoakaan.
        Jos alkaa katsella ja fantasioida toisista, ja alkaa viemään niitä asioita konkreettisesti eteenpäin, on pettäjä. Ja jos sitten vielä hyppii suhteesta suhteeseen, on lutka.

Et ole itse naimisissa. Elämä ei ole mitään oppikirjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään ihan asiallinen kommenttini poistettiin, joten kai täällä moderaattorit sitten on täysiä m*lkkuja. Mikähän mun kommentissa oli sellaista että se piti poistaa?
        En jaksa enää alkaa kirjoitella samaa uudelleen. Täällä ei ilmeisesti saa kritisoida mitään, eikä saa kertoa omia mielipiteitään.
        Kommenttini ei edes ollut millään tavalla loukkaava, joten en ymmärrä syytä sille miksi se poistettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään ihan asiallinen kommenttini poistettiin, joten kai täällä moderaattorit sitten on täysiä m*lkkuja. Mikähän mun kommentissa oli sellaista että se piti poistaa?
        En jaksa enää alkaa kirjoitella samaa uudelleen. Täällä ei ilmeisesti saa kritisoida mitään, eikä saa kertoa omia mielipiteitään.
        Kommenttini ei edes ollut millään tavalla loukkaava, joten en ymmärrä syytä sille miksi se poistettiin.

Tutkaile vähän tai voi olla että se ei auta. Toisten elämää on niin helppo arvostella tietämättä siitä yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkaile vähän tai voi olla että se ei auta. Toisten elämää on niin helppo arvostella tietämättä siitä yhtään mitään.

Mitä olen arvostellut? En ainakaan sinun elämääsi. Käytöstäsi pikemminkin. Elät omien halujen ja himojen vallassa, välittämättä tuon taivaallista muista ihmisistä. Sinulla ei ole mitään kunnioitusta muiden ihmisten elämään niin kauan kun saat omat halusi täytettyä. Sitä minä kritisoin. En vaan enää jaksa alkaa kirjoittelemaan kun se vaan tullaan kuitenkin poistamaan.
        Eikä minun poistettu kommenttini kritisoinut ketään, se oli enemmänkin pohdintaa elämän arvoista ja siitä miten toisia ihmisiä tulisi kodella, ja miten ihmisten tulisi elää, etenkin silloin kun on lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tähän voin vastata, että sinä kritisoit myös, tietämättä minun elämästäni yhtään mitään. Jätän kertomatta kuitenkin sen, olenko naimisissa vai en, sillä se on täysin merkityksetöntä.
        Elämä ei ole oppikirjaa. Elämässä kuitenkin on hyvä olla arvoja ja periaatteita. Ja kun elää toisten ihmisten kanssa, etenkin kun on perheellinen, niin toisten elämää täytyy arvostaa ja kunnioittaa. Oma toiminta ei saa olla vahingollista muille, joiden elämässä olet osallisena.
        Lapsille vanhempien täytyy osata olla suoraselkäisiä ja johdonmukaisia. Valehtelulle ja itsekkyydelle ei ole perhe-elämässä sijaa.
        Lapset imevät vanhemmistaan vaikutteita, ja kylmä rakkaudeton suhde opettaa lapsia myös samanlaiseen toimintaan heidän tulevaisuudessaan.
        Oma elämä on jokaisen oma, mutta se ei tarkoita sitä että voi toimia miten sattuu, vaan pikemminkin se mahdollistaa sinulle sen että voit tehdä valintoja oman elämäsi suhteen.
        Aina on mahdollisuus toimia myös oikein.

En jaksanut enää pidempää kirjoittaa kun se kumminkin poistetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tähän voin vastata, että sinä kritisoit myös, tietämättä minun elämästäni yhtään mitään. Jätän kertomatta kuitenkin sen, olenko naimisissa vai en, sillä se on täysin merkityksetöntä.
        Elämä ei ole oppikirjaa. Elämässä kuitenkin on hyvä olla arvoja ja periaatteita. Ja kun elää toisten ihmisten kanssa, etenkin kun on perheellinen, niin toisten elämää täytyy arvostaa ja kunnioittaa. Oma toiminta ei saa olla vahingollista muille, joiden elämässä olet osallisena.
        Lapsille vanhempien täytyy osata olla suoraselkäisiä ja johdonmukaisia. Valehtelulle ja itsekkyydelle ei ole perhe-elämässä sijaa.
        Lapset imevät vanhemmistaan vaikutteita, ja kylmä rakkaudeton suhde opettaa lapsia myös samanlaiseen toimintaan heidän tulevaisuudessaan.
        Oma elämä on jokaisen oma, mutta se ei tarkoita sitä että voi toimia miten sattuu, vaan pikemminkin se mahdollistaa sinulle sen että voit tehdä valintoja oman elämäsi suhteen.
        Aina on mahdollisuus toimia myös oikein.

En jaksanut enää pidempää kirjoittaa kun se kumminkin poistetaan.

Lapsille pitää olla aito oma itsensä, myös puolisolle. Tuo sinun kritisoiminen ja moralisoiminen on ihan naurettavaa. Taidat olla vain kirjaviisqs vailla kokemuspohjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsille pitää olla aito oma itsensä, myös puolisolle. Tuo sinun kritisoiminen ja moralisoiminen on ihan naurettavaa. Taidat olla vain kirjaviisqs vailla kokemuspohjaa.

Arvauksesi menee kyllä aivan päin honkia, mutta menkööt.
        Ja millä tavalla kritisoiminen ja moralisoiminen on naurettavaa? Senkö takia, ettet halua myöntää itsellesi että toimit väärin perhettäsi kohtaan, kun haikailet ja rakennat elämääsi perheen ulkopuolelle? Vähintäänkin rakennat jo henkistä kuilua avioliitossasi, että on sitten helpompi pakata laukut ja lähteä kun aika on sopiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imartelevaa tosin että joku näkee minut kirjaviisaana 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eropäätöksen olet jo tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eropäätöksen olet jo tehnyt.

Jollain tasolla kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan uskomatonta miten hepposin perustein ihmiset menee naimisiin keskenään ja perustaa perheen yms.
        Voi olla ihastumisia, kielii siitä että katselet olisiko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Ja omaan elämään sopivampi ihminen, kertoo siitä että et ole sitoutumiskykyinen, etkä hyväksy puolisoasi sellaisena kun hän on.
        Kasvatat kuilua välillenne, piittaamatta siitä että sinun olisi mahdollista saada tämän hetkisestä suhteestasi paljon enemmän irti, jos et päästäisi kuilua edes syntymään.
        Ihmiset muuttuvat koko elämänsä ajan, avioliitossa tulisi hyväksyä muutokset, ja sovittaa omat, sekä puolison tarpeet yhteiseksi kompromissiksi.
        Sitoutuminen on nykyään jotenkin ihmeellinen kirosana siitä että pitäisi hyväksyä ennaltamäärätty kohtalonsa elää paskaa elämää jonkun kanssa, joka ei vastaa tarpeitasi. Kuitenkin sitoutuminen voisi olla oikeasti äärimmäisen hedelmällistä ja hyödyllistä, jos molemmat puhaltaisi yhteen hiileen ja pyrkisivät jatkuvasti yhteiseen päämäärään. Aina elämä toisen kanssa ei ole sitä ruusuilla tanssimista, ja tunteet saattaa ailahdella, mutta juurikin se oman vastuun kanto ja sitoutuminen suhteeseen, tahto elää yhdessä, kantaa näiden aikojen yli.
        Se että edes miettii sitä vihreämpää ruohoa, merkitsee sitä ettei sitoutuminen ole sillä tasolla kun pitäisi.
        Puolison kanssa tulisikin pohtia yhdessä syitä ja seurauksia siihen, sekä yrittää korjata tilannetta, ei hyväksyä sitä. Jos toinen osapuoli on haluton korjaamaan tätä, on hyvä pysähtyä pohtimaan sitä, mitä itse haluaa omalta elämältään. Silloinkaan ei ole välttämättä hyväksi alkaa rakentamaan uutta suhdetta rinnalle, sillä viet myös vanhan suhteen ongelmat mukanasi siihen uuteen suhteeseen, jotka aiheuttavat tyytymättömyyttä ajan saatossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan uskomatonta miten hepposin perustein ihmiset menee naimisiin keskenään ja perustaa perheen yms.
        Voi olla ihastumisia, kielii siitä että katselet olisiko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Ja omaan elämään sopivampi ihminen, kertoo siitä että et ole sitoutumiskykyinen, etkä hyväksy puolisoasi sellaisena kun hän on.
        Kasvatat kuilua välillenne, piittaamatta siitä että sinun olisi mahdollista saada tämän hetkisestä suhteestasi paljon enemmän irti, jos et päästäisi kuilua edes syntymään.
        Ihmiset muuttuvat koko elämänsä ajan, avioliitossa tulisi hyväksyä muutokset, ja sovittaa omat, sekä puolison tarpeet yhteiseksi kompromissiksi.
        Sitoutuminen on nykyään jotenkin ihmeellinen kirosana siitä että pitäisi hyväksyä ennaltamäärätty kohtalonsa elää paskaa elämää jonkun kanssa, joka ei vastaa tarpeitasi. Kuitenkin sitoutuminen voisi olla oikeasti äärimmäisen hedelmällistä ja hyödyllistä, jos molemmat puhaltaisi yhteen hiileen ja pyrkisivät jatkuvasti yhteiseen päämäärään. Aina elämä toisen kanssa ei ole sitä ruusuilla tanssimista, ja tunteet saattaa ailahdella, mutta juurikin se oman vastuun kanto ja sitoutuminen suhteeseen, tahto elää yhdessä, kantaa näiden aikojen yli.
        Se että edes miettii sitä vihreämpää ruohoa, merkitsee sitä ettei sitoutuminen ole sillä tasolla kun pitäisi.
        Puolison kanssa tulisikin pohtia yhdessä syitä ja seurauksia siihen, sekä yrittää korjata tilannetta, ei hyväksyä sitä. Jos toinen osapuoli on haluton korjaamaan tätä, on hyvä pysähtyä pohtimaan sitä, mitä itse haluaa omalta elämältään. Silloinkaan ei ole välttämättä hyväksi alkaa rakentamaan uutta suhdetta rinnalle, sillä viet myös vanhan suhteen ongelmat mukanasi siihen uuteen suhteeseen, jotka aiheuttavat tyytymättömyyttä ajan saatossa.

Terapiaan, sehän se on hyödyllistä että yritetään vääntää väkisin paskasta pannukakkua. Minä haluan sellaisen ihmisen viereeni joka tulee katsomaan minua kuolinvuoteelle. Valitettavasti hän joka minulla nyt on on täysi omahyväinen kusipää. Se on valitettavaa synnärilläkin tädit ihmetteli että eikö sinua tule kukaan katsomaan. Se on hyvä vetää kukkahattuun ja sanoa että kaiken voi korjata. On joitain asioita jotka tapahtuu kerran elämässä. Missaat ne ja peli on menetetty. Lasteni takia tässä on pysytty näin kauan ja ihmiset todellakin muuttuvat.

• Anonyymi

Näin ainakin joissain piireissä, joissa ollaan itse kovasti kiiltävän perään kuin harakka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ainakin joissain piireissä, joissa ollaan itse kovasti kiiltävän perään kuin harakka

Se on kyllä kumma, miten helposti naisista puhutaan hyötyjinä ja rahanahneina mitä kummallisimmista asiayhteyksissä ja itse horataan yhen hikisen viiskymppisen eteen mitä vaan ongelmallista

• Anonyymi

Toivon että hän ei unoha minua. Jaksa näitä jonninjoutavia enää. -a

• Anonyymi

S??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S??

Aina s mielessä..Ihan aina

• Anonyymi

Ok. Tulen huomenna ja muutetaan yhteen. Sitten pitää huolto pelata. Aamiainen ajallaan, lounas ja päivällinen ajallaan. Kotitöitä en tee ja mulla vapaat menot silloin kun haluan rentoutua. Jos alat lässyttäkää niin sanon heti että goog bye. Huomenna nähdään. :)

• Anonyymi

Kyllä se koeaika täytyy ensin olla. Tule aluksi viikonlopuksi. Minut on opetettu että ei ole naisten tai miesten töitä. Joten sinulla voi olla sopeutuminen. En usko että hän olisi tuollainen mitä kirjoitat. Sen vähän perusteella mitä tunnen ja tiedän.

• Anonyymi

Just ja englannin kieli on hallussa 😁🤭😴 Ei nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just ja englannin kieli on hallussa 😁🤭😴 Ei nähdä.

Börje on vain hyvä ja harjoittelee sen suomentai ruotsin ensin.

• Anonyymi

A-mies ei unohda

• Anonyymi

Ei ollut aalle.

• Anonyymi

Pierut lähetin juuri sinne

• Anonyymi

Ei haise?

• Anonyymi

Ö naiselle meni

• Anonyymi

Sori ötke ei ollut sulle.

• Anonyymi

Mihin laitoit hymiöpallon? Minä meinasin laittaa miehelle sydämen.

• Anonyymi

Älä kirjoita on pyyntö

• Anonyymi

Ok lopetan jos tahdot niin.

• Anonyymi

Kenen puolesta sinä ajat sitten järkesi menettänyt mahdatkaan tälle hymiömiehelle kirjoitella taas aamuyön laskuhumalassa?

• Anonyymi

Olen unohtanut onneksi

• Anonyymi

Et ole kuitenkaan, mutta en elättelen kohta enää mitään toiveita.

• Anonyymi

Toisesta korvasta ulos on motto ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Opetelkaa pettämisen taitoja nuorena ja vanhana se sujuu.

• Anonyymi

Kukaan ei ole mitään pettämisestä puhunut. Henkinen pettäminen sitähän tekee kaikki jos semmoinen lasketaan. Jos ei muka tee, niin valehtelee.

• Anonyymi

tavalla tai toisella se tulee takaisin.

• Anonyymi

Ei heti myöhemmin elämässä.

• Anonyymi

Kaunis aloitus, täynnä paskaa. Miksi elämä ei voi olla vain kaunista ja hyvää. Miksi pitää tyytyä siihen mitä on. Missä kaikki kehitys, ei uskovaisten elämässä sitä ole ollenkaan. Onneksi saa elää oman elämän miten parhaaksi näkee ja toivon mukaan saa sen mitä haluaa. Pyydän anteeksi jos olen tuottanut mielipahaa hänelle, jota ikävöin joka ikinen päivä. Palan siellä missä haluan. Rahallakaan ei minua ole käännytetty. Uskon mihin haluan, eli itseeni ja omaan valintaan. - aloittaja

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      103
      3604
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      1922
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1737
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      97
      1602
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      416
      1556
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1480
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1452
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1200
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      43
      1087
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      359
      1041
    Aihe