Tästä on noin 3v aikaa. Oltiin tyttöystävän kanssa aika junnuja, minä 17 ja tyttis 19. Oltiin kesällä meillä iltapäivällä ja meitä panetti, vanhempani olivat kotona mutta huoneeni oli toisella puolella taloa joten mahdolliset äänet eivät kuuluisi sinne. No alettiin siinä sitten hommailla ja sanoin siinä sitten jossain vaiheessa että haluaisin panna tyttissä doggystylessä ja hän suostui. Tyttikseni oli sängyn reunalla kontillaan ja minä seisaalteen panin häntä. Yhtäkkiä kuulen kun taka-vasemmallani huoneeni ovi aukeaa ja äiti kurkkaa huoneeseen ja huomatessaan mitä olimme tekemässä sulki äkkiä oven ja huusi oven takaa että ruoka olisi valmista ja lähti pois. Saatiin hommat sentään hoidettua loppuun.
Mutta nolotti vielä viikkoja tapahtuneen jälkeen
Pikkusen nolotti
23
1339
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä noloa tuossa ny on äitis olis pitän koputtaa enstee kun ties että olet kotona ja sulla on seuraa
- Anonyymi
Äiti ei ollut ehkä niin paha mutta minulla on myös 2 pikkusiskoa. Onneksi he eivät käy ikinä huoneellani. Tästä opimme tyttiksen kanssa että keskellä päivää harrastamme seksiä peiton alla
- Anonyymi
Kuinka nolo/paha teidän mielestä
- Anonyymi
Mulla on hyvin samallainen kokemus jossa äiti yllätti kesken hommien. Semmonen 4/10 nolous
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Hönö taas töissä lorvimassa?
- Anonyymi
Olet silti töihin päässyt siitä huolimatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hönö taas töissä lorvimassa?
Mitäs lorvit hähähää
- Anonyymi
Olet vai mitä teet.
🤣🤣🤣 - Anonyymi
Hönö on täällä arkipäivisin paikalla.
Iltaisin satunnaisesti.
Joka toinen viikonloppu kokonaan pois.
Kerro terveisiä lapsille ja ex-vaimolle. 🤣 - Anonyymi
Taas hönömäisen älykäs kääntö. Olet kyllä hyvin yksinkertainen. 🤣🤣
Mutta pidä hauskaa taas viikonloppuna lasten kanssa. Ei vaan hehän ovatkin KOTONA silloin. Sun luona he vain vierailee. - Anonyymi
Sepustus siis osui napakymppiin. Bingo!! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hönöllä kova tarve silti selitellä. Aivan. Miksiköhän?! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Totta helvetissä olen töissä. Ei kai tällä kukaan omaa vapaa-aikaa tuhlaa? Sinäkö vietät vapaa-aikaasi täällä???
- Anonyymi
Oikea älykkö paikalla 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hönö jälleen poreissaan
- Anonyymi
"Oltiin tyttöystävän kanssa aika junnuja"
Miespuolinen tyttöystävänä. - Anonyymi
Aikoinaan kävi niin kun harrastimme tyttöystäväni kanssa ensimmäisen kerran suuseksiä, olin 19 vuotias ja hän oli kuusitoista.
Olimme minun porukoillani maalla ja vehtasimme aitassa, ensimmäistä kertaa nuolin hänen pimppaansa, hän riisui vaatteensa ja minä ryömin peiton alle. Suutelin hänen vatsaansa, suutelin alempaa ja alempaa ja välillä suutelin reisiä ja sitten suutelin ulkoisia häpyhuulia ja lopulta aloin nuolemaan niitä ja välillä kävin klitoriksessa.
Lopulta aloin myös sormettamaan, lopulta ku hän sai orkun, oli minun vuoroni. makasin aitan sängyllä täysin alasti ja hän alkoi runkkaamaan minua hitaasti hymyillen posket punaisina, lopulta hän alkoi nuolla kaluni vartta ja suukotti kaluni päätä välillä.
Hän laittoi huulensa terskani ympärille ja imi, sitten upotti kaluni hitaasti suuhunsa ja alkoi liikuttamaan suutaan edes takaisin, muistan miten lämmin hänen suunsa oli ja millaista slurputusta hän päästeli imiessään.
Välillä hän taas nuoli vartta ja sitten taas upotti kaluni suuhuni, noin vartin päästä sanoin että olen lähellä tulla.
Hän sanoi että ei kai se voi pahalta maistua, laukesin hänen ihanaan suuhunsa, ja hän sylki aivan kaiken minun päälleni sanoen hyi!
Olin ihan oman spermani ja hänen syljen peitossa, puimme päälle ja lähdimme aitasta.
Yllättäen tätini oli tullut uuden miesystävänsä kanssa käymään, jouduin kättelemään molempia.
Suussani maistui tyttöystäväni pimppi ja haisin pistävästi spermalla ja paitani oli kastunut eritteistä vielä, olin varma että kaikki haistoivat meidät ja mitä olimme tehneet.- Anonyymi
Sekin on ihan kivaa (ehkä), kun panon jälkeen, jossa on ollut pimpin nuolemista lähtee kauppaan ja muistaa kassalla maksaessaan ostoksia, että se hengitys...!🤣
Ollut muutaman kerran huomaavinani kassaneidin ilmeestä, että tuttu aromi:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on ihan kivaa (ehkä), kun panon jälkeen, jossa on ollut pimpin nuolemista lähtee kauppaan ja muistaa kassalla maksaessaan ostoksia, että se hengitys...!🤣
Ollut muutaman kerran huomaavinani kassaneidin ilmeestä, että tuttu aromi:)Sama täällä eikä pelkästään kassa neiti vaan myös kavereiden kanssa hengaillessa välillä muistaa että voi kilin vittu. Hengitys haisee ja kaverit on kyllä älynneet sen mutta eivät ole onneksi sanoneet mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä eikä pelkästään kassa neiti vaan myös kavereiden kanssa hengaillessa välillä muistaa että voi kilin vittu. Hengitys haisee ja kaverit on kyllä älynneet sen mutta eivät ole onneksi sanoneet mitään
Muusikko-ystäväni nuoli bändin naissolistin pimppiä pukuhuoneessa ennen keikkaa ( ja tekivät ehkä muutakin). Hänen viiksiinsä oli sitten jäänyt aromit ja kotvan kuluttua laulamaan naisolistin kanssa stemmoja samaan mikkiin. Naisen nokkaan kävi tuttu tuoksu (-nsa), jolloin oli revetä kesken kaiken. Kun sitten tämä kitaristi totesi mikkiin, että, "Viiksetkin haisevat vitulta", niin se laulaminen loppui tältä naiselta joksikin aikaa🤣
- Anonyymi
Puhdas kiimapillu tuoksuu sen verran hennosti parrassa, ettei sitä huomaa kuin todella läheltä. Mitä lie viikonlopun yli muhineita rämeikköjä olette nuolleet, jos noin kovasti lemuaa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san986292Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1042846Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri2722704- 1472683
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo372348Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en712296Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761750Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81665- 531573
Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa31419