Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
Mitä kannustavaa
209
3121
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se siittää👋
- Anonyymi
Pidän blondeista enemmän 🤤
- Anonyymi
Olen blondi. Tunnetaanko me?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen blondi. Tunnetaanko me?
Just näin anna sen laulaa kaikki ja kato vasta sitten, no heh heh gubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin anna sen laulaa kaikki ja kato vasta sitten, no heh heh gubbe
Oi kuinka tämä ärsyttää
- Anonyymi
Se on tullut selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi kuinka tämä ärsyttää
Ässä-ässän ässä hihassa olikin pelkkä suutari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nk laajennus toki ylimitoitettua, mutta mikäpä ei olisi ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:((
- Anonyymi
Olet niin ihana ihminen. Herätät ennenkokemattomia tunteita miten toisesta voi tykätä ilman että edes tuntee kunnolla. Pystyt mihin vaan.
- Anonyymi
Parasta mitä ikinä on tapahtunut on se kun tulit mun elämään <3. Älä ikinä lähde pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta mitä ikinä on tapahtunut on se kun tulit mun elämään <3. Älä ikinä lähde pois
Milloin hän tuli elämääsi? 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin hän tuli elämääsi? 🧐
n. vuos sitte mutta kesän aikana havahduin ja sydän suli<3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n. vuos sitte mutta kesän aikana havahduin ja sydän suli<3
Ohi. En tiennyt hänestä vielä vuos sitte 😓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin naisesta, enkä varmasti lähde pois, päinvastoin toivoisin. Ja hän tuli oikeastaan minun elämääni tietyllä tavalla. /21:04
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin naisesta, enkä varmasti lähde pois, päinvastoin toivoisin. Ja hän tuli oikeastaan minun elämääni tietyllä tavalla. /21:04
Miten tietyllä tavalla? Kesän aikana todella jotain tapahtui,energia muuttui meidän välillä vaikka mitään erikoista ei edes tapahtunut. Kerro lisää 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tietyllä tavalla? Kesän aikana todella jotain tapahtui,energia muuttui meidän välillä vaikka mitään erikoista ei edes tapahtunut. Kerro lisää 😊
Palasi vähän yllättäen sinne missä nähdään. Mutta se oli viime vuonna. Ajan kuluessa huomasin saavani hänestä henkisesti paljon lisää jaksaa arkea, koska hän on sellainen kuin on. Ja nyt ollaan tässä, tunnen häntä kohtaan niin paljon. /21:04
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palasi vähän yllättäen sinne missä nähdään. Mutta se oli viime vuonna. Ajan kuluessa huomasin saavani hänestä henkisesti paljon lisää jaksaa arkea, koska hän on sellainen kuin on. Ja nyt ollaan tässä, tunnen häntä kohtaan niin paljon. /21:04
Minä palasin vuosi sitten itselleni tuttuun paikkaan, mutta luulen että et ennen sitä ollut minusta tietoinen ollenkaan. Enkä minä sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä palasin vuosi sitten itselleni tuttuun paikkaan, mutta luulen että et ennen sitä ollut minusta tietoinen ollenkaan. Enkä minä sinusta.
Joo ohi meni. /21:04
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteisiä pieniä kohtaamisia ensin mutta kipinä syttyi kesällä ja nyt mä roihuan. Tunnet sinäkin jotakin, sen tiedän mutta pakenet <3 Onko sun tunteet viilenemässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteisiä pieniä kohtaamisia ensin mutta kipinä syttyi kesällä ja nyt mä roihuan. Tunnet sinäkin jotakin, sen tiedän mutta pakenet <3 Onko sun tunteet viilenemässä?
Tulin sinne viime kesänä, missä sitten kohtasimme tänä kesänä. Menikö oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne roihuaa niin että melkein haistan bensan 🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne roihuaa niin että melkein haistan bensan 🔥
Miten sä voit tehä mulle näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin sinne viime kesänä, missä sitten kohtasimme tänä kesänä. Menikö oikein?
Kyllä, juuri näin. Loppukesästä viime vuonna lähinnä ensi kerran näimme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka trans guben haluu, ei kukaan! Kiusssja olet sekä irl, ett täällä palstalla, yhtä näytelmää toi sun elämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoha gubbe peiliin, ketä sunlaisen kantsii viekotella, jätä vähemmälle noi naamarit, ne kyllä huomaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka? Mä olin tosissani tuosta lauseesta.
- Anonyymi
Ihana♥️
- Anonyymi
Olisi ihanaa vaan silitellä sinua kaikkialta. Varsinkin niskasta ja rinnasta, korvan takaa jne. Sun pitäisi vaan laittaa silmät kiinni. Samalla mä kertoisin juttuja nukkumatista ja nukkumaijasta. Miten he löysivät toisensa vaikeuksista huolimatta ja kuinka he nukkuvat mielellään toisiinsa kietoutuneina. n>m
- Anonyymi
😍😍😍😍😍sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍😍😍😍😍sivusta
😘😘😘😘
- Anonyymi
Saisit samalla mitalla takaisin <3
Hellisin mielelläni niin ettet ikinä pois karkaa - Anonyymi
kiitos, teidän sairaidennjuttujen takia, otan nämä mietteeni itseeni. Olette hyvin sairasta sakkia, helvetin sairasta sakkia jotka elää muiden ajatuksilla ja ryhtyy pitämään omanaan muiden tietoisuutta, ihan ytimestä lähtien. älä mies ikinä ota yhteyttä ja nuo sairaat ämmät kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘😘
toinen vielä ällömpi jos vaikka saisin ostaa oman tyyliset alusvaatteet. hyi helvetti kun ootte ällöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘😘
ja kiva jos nämä naistt y. mättää ettei kaikkien naisten elämään tule asiat miesten kautta. eli se mitä minulla on ja missä jutuissa olen mukana ei siirry kaikki seuraavalle naiselle. yhteisjuttuja oli joo, ja osa ihan markkinoinniksi meni ja korvaus tuli niistä, aina joskus jotain tulee. mutta kiitos itseni pidän kuitenkin itsellä,ja myös mieltymykset ja muut mikä liittyy minun tietoisuuteen, eikö haluta sitä yhteistyötä niiden naisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit samalla mitalla takaisin <3
Hellisin mielelläni niin ettet ikinä pois karkaaOdotan sitä hetkeä <3 En karkaisi enää mihinkään, vaan painautuisin kiinni sinuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kiva jos nämä naistt y. mättää ettei kaikkien naisten elämään tule asiat miesten kautta. eli se mitä minulla on ja missä jutuissa olen mukana ei siirry kaikki seuraavalle naiselle. yhteisjuttuja oli joo, ja osa ihan markkinoinniksi meni ja korvaus tuli niistä, aina joskus jotain tulee. mutta kiitos itseni pidän kuitenkin itsellä,ja myös mieltymykset ja muut mikä liittyy minun tietoisuuteen, eikö haluta sitä yhteistyötä niiden naisten kanssa.
Saattaa olla gubbe nk yhteistyösi suhteen hyvin hiljaista
- Anonyymi
minä pidän sinusta
- Anonyymi
säteilet kun hymyilet
- Anonyymi
Koko nenän mitalla :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai stana🤣🤣🤣🤣🤡🥲🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääkö ees mittanauha 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai stana🤣🤣🤣🤣🤡🥲🤣🤣
Vedä päähäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääkö ees mittanauha 😆
Hmm. Kenties Pinokkiokin kalpenisi kateudesta.
- Anonyymi
olet hyvä tyyppi <3
- Anonyymi
Oot ihan ok vaik hävisit keenilotoss
- Anonyymi
Myös sinä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös sinä.....
Paa ees mopsinokkas piiloon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paa ees mopsinokkas piiloon
Mopsit on ihania ruttunaamoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös sinä.....
Taasko sinua kaj täälä pilkataan? Karu palsta
- Anonyymi
Oot rakas, kaunis ja ihana 💖
- Anonyymi
Sinussa on sellaista lempeää lämpöä ja leikkisyyttä. Toivon ettet anna elämän viedä niitä ja koveta itseäsi kyynnisty liikaa. Pidä sydän avoinna.
- Anonyymi
Too late for that.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Too late for that.
Valetta
- Anonyymi
Hieno viesti minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno viesti minusta.
Niin minustakin se oli hienosti sanottu sinusta. Mutta mikään ei kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minustakin se oli hienosti sanottu sinusta. Mutta mikään ei kelpaa.
Kyllä kelpas 🙃
- Anonyymi
Olet lämmin ihana ihminen. Sielusi on kaunis ja sydämesi kultaa. Sinussa on monia puolia ja lahjakkuutta vaikka muille jaettavaksi. Olet kiehtova ja uteliaisuutta herättävä persoona.
On ollut ilo ja onni tutustua sinuun. Emme toki vielä tunne hyvin, mutta tunnut siltikin jo vähän tutulta.
Hyvää yötä ja voi hyvin ❤️
rakkain terveisin n>m- Anonyymi
Miten tutustuneet?
- Anonyymi
Hieno ja kannustava viesti jollekin. Kunpa kaikki täällä noin kirjoittaisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno ja kannustava viesti jollekin. Kunpa kaikki täällä noin kirjoittaisivat.
Kun itse itsensä arvioi saa mairittelevimman tuloksen
- Anonyymi
Toinen ns miehistä leikkii taas naisena!!!!!
- Anonyymi
En halua puhua palstalle ja hänelle en voi puhua kun olen niin ujo. Mutta jos hän olisi täällä, niin ei kaipaisi minua, kun ei vastaa ikinä.
- Anonyymi
Jos se hänesi olisi täällä niin aivan varmasti kaipaisi sinua. Eihän hän muuten täällä olisi.
- Anonyymi
Kassit tyhjänä trollailuasi on hilpeää seurata. Terkut vaimolle.
- Anonyymi
Suksi sinne, mistä olet tullutkin elikkä venäjälle!. Muuta et tee ku elät tuilla ja olet väkivaltainen kiusaaja! Puhut paskaa täällä toisista ihmisistä, väkiselläpuskeudut esim toisten koteihin, olet paha ja varas gubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi sinne, mistä olet tullutkin elikkä venäjälle!. Muuta et tee ku elät tuilla ja olet väkivaltainen kiusaaja! Puhut paskaa täällä toisista ihmisistä, väkiselläpuskeudut esim toisten koteihin, olet paha ja varas gubbe!
Valehtelet toiset ulos työpaikoista, ja itse tulet pahan tekoon työpaikoille, mitä tällainen tarkoittaa, no sitä, että joutuisit lukkojen taa loppu elämäks, ettei sua tarviis pelätä koko aikaa! Vokottelet mies toisten miehiä..... Oletko peräti ns töis tällä palstalla, ei oöe oikein, ett tällanenois palstalla töis, ku haukkuu kaikki, jotka eilähde mukaanton hullutuksiin!
- Anonyymi
Äläpä syytä toisia omasta trollailuistasi, kaikki tietää mikä hullu olet! Painele sinne venäjälle ja etulinjaan!?
- Anonyymi
Meidät on tarkoitettu toisillemme ja meidän aika tulee vielä, uskon niin. Rakastan sinua kulta ❤️
- Anonyymi
Toivon todella, että teille tapahtuisi noin. Jos olette vapaita ja toisiinne ihastuneita/rakastuneita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon todella, että teille tapahtuisi noin. Jos olette vapaita ja toisiinne ihastuneita/rakastuneita ihmisiä.
Kiitos 😊 Minäkin toivon että kaikki muutkin toisiinsa rakastuneet/ihastuneet ihmiset saisivat toisensa ❤️
- Anonyymi
Suutari asentaa kannukset sieviin.
- Anonyymi
Ja kengittäjä kovat kavioon
- Anonyymi
Sievää??
- Anonyymi
En ole menossa minnekään. Odotan sinua niin kauan kuin on tarvis.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️. Kaipaan kyllä valtavasti sinun lähellesi 🤗🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️. Kaipaan kyllä valtavasti sinun lähellesi 🤗🔥
En valitettavasti ole kaivattusi, mutta toivottavasti hänkin odottaa sinua.
- Anonyymi
Hänellä on hyvä kiinteä peppu. Eikä ole ihan nuorikaan nainen enään.
- Anonyymi
Löytyy kyllä 😄
- Anonyymi
Jos katse voisi tappaa, olisit kuollut jo monta kertaa🤗naiselta jolla silmät sinussa kiinni
- Anonyymi
Treenattu on ja ikääkin löytyy 🤭 Sillä miehelläkin on aika hyvät pakarat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos katse voisi tappaa, olisit kuollut jo monta kertaa🤗naiselta jolla silmät sinussa kiinni
Okei, tämä yksinpuhelusi meni mies jopa vähän kiintoisaksi tällä kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treenattu on ja ikääkin löytyy 🤭 Sillä miehelläkin on aika hyvät pakarat.
Oletteko kosketelleet toisianne koskaan? Hipaisseet ohimennen? Ottaisin syliin heti hänet peppuineen, koko naisen.
- Anonyymi
Oot söpö. Ulos vaan vaikka sataisi pieniä akkoja ja ukkoja ☂️ Muista ne hanskat.
- Anonyymi
Minkä väriset hanskat? 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset hanskat? 🧐
Mustat kai
- Anonyymi
Kyllä, ulos vaikka äkeitä sataisi taivaan täydeltä. Olen parhaimmillani koiranilmalla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustat kai
Kyllä mustat hanskat mulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mustat hanskat mulla
Onko ihan työhanskat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ulos vaikka äkeitä sataisi taivaan täydeltä. Olen parhaimmillani koiranilmalla 😂
Yks kysymys. Miten reagoisit jos ensi viikolla kuulisit hänen tappaneen itsensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihan työhanskat?
Just ne ;)
- Anonyymi
Pärjäät varmasti hyvin. Joskus voi tulla joku hetki, jolloin arveluttaa, mutta yleensä niistäkin selviää. Mitä kaikkea herätitkään. Harvinainen.
- Anonyymi
Silloin kun joku oikeasti toista rakastaa, on sitä että henki kylkee sydämen läpi vapaasti.
- Anonyymi
Vanhemmalle lyhyelle tummatukkaiselle miehellä sanoisin, tule juttelemaan jos näet minun ulkona kulkevan. Olet usein mielessäni ja haluan tutustua sinuun. Näin sen ihanan unen, jossa olimme samassa tilassa ja meidän kesken oli todella hyvä tunnelma siinä unessa. Kaikesta on hyvä voida puhua ja yhdessä tekisimme suhteesta sellaisen kuin molemmat haluamme. Tekee mieli halata sinua.
- Anonyymi
Onneksi naapurustollasi ei ole palstamies harmainta hajua näistä fiilistelyistäs täällä eri eukkoja esittäen
- Anonyymi
Olet varmasti monen naisen unelma, koska olet asiallinen, mukava, fiksu, älykäs, komea, rauhallinen, et pelkää nauraa itsellesi, silmäsi ja katseesi ovat kauniit, olet tavallinen, arkinenkin jopa sinut on helppo kuvitella kainaloon. Ja lisäksi sinä vain vedät puoleesi. Katsot yhtä kivasti kaikkia eli ystävällisesti. Olet tosi ihana.
Hänelle- Anonyymi
Katson kyllä ja hymyilenkin yleensä. Mutta vain yhden kohdalla se nousee korviin saakka ja jää päälle 😊
- Anonyymi
Vai olet sinä monen naisen unelma, joko on kunniamerkki pystytetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai olet sinä monen naisen unelma, joko on kunniamerkki pystytetty?
En minä nainen ole monen naisen unelma. Hänet voin kuvitella kaikkien unelmaksi koska hän on ihana ❤️mutta ei minun eikä halua minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä nainen ole monen naisen unelma. Hänet voin kuvitella kaikkien unelmaksi koska hän on ihana ❤️mutta ei minun eikä halua minua.
No niin, lisää äitelää miehistä itsekehua
- Anonyymi
Olet niitä harvoja miehiä jotka osaavat puhua minulle lempeästi, jotka ymmärtävät asian jo puolesta sanasta. Älä muutu ikinä ❤️
- Anonyymi
Jokainen ihminen muuttuu elämän varrella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen ihminen muuttuu elämän varrella.
Ei perusluonne muutu. Jos on lempeä luonteeltaan, on sitä aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei perusluonne muutu. Jos on lempeä luonteeltaan, on sitä aina.
Miksi sitten kehottaa olla muuttumatta? Ihan turhaa sanahelinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kehottaa olla muuttumatta? Ihan turhaa sanahelinää.
No varmaan johtuu miehen epärealistisesta itsereflektiosta naisena esiintyen, voisko olla näin hermojasi rassaava yksilö?
- Anonyymi
Yläpäähiihdon valkoinen kunigatar pannut polvensa kuntoon https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/3e78395f-d4e6-43b0-a385-458a7ca3a365
Vaikka että, olet ihanin.
- Anonyymi
Saan sinut loistamaan
- Anonyymi
Itsekehu on kyllä parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekehu on kyllä parasta.
Juuh, sitä samaa sulle siinä missä palstagubelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh, sitä samaa sulle siinä missä palstagubelle
Sanoo gubbe itselleen! Hahahaaa
- Anonyymi
Tämä seuraava asia taitaa olla se sievä asia sitten: olen pohtinut nyt tätä tilannetta kokonaisuutena. Yhdistellyt asioita päässäni ja tullut siihen johtopäätökseen, että pisteen paikka on hyvä laittaa jossain välissä. Se ei tule viestinä, eikä minään erityisenä ohjelmanumerona. Se näkyy silloin, kun sen havaitsee näkyväksi. Lupaukset on tehty pidettäviksi. Lupaus siitä pisteestä ehkä mietityttänyt pidempään, koska en ole ollut riittävän epäitsekäs. En siis ole halunnut kuunnella toista. Tahtoisin olla ihminen, joka kuuntelee ja kuulee toisen tarpeet ja toiveet.
Olen sellainen ihminen, kun todella päätän olla. Silloin ratkaisut on melko lopullisia. Olen viivyttänyt pistettä omahyväisesti, pahoittelut siitä . Toivottavasti tämä pelasti päiväsi ja voit olla vapautuneesti.- Anonyymi
Hei!
Kiitos viestistä! Ajattelin vain huomauttaa, että kirjoitit tämän anonyymina anonyymipalstalle, joten viestisi ei mennyt tätä kautta oikealle ihmiselle perille. Yritä uudestaan oikeassa elämässä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei!
Kiitos viestistä! Ajattelin vain huomauttaa, että kirjoitit tämän anonyymina anonyymipalstalle, joten viestisi ei mennyt tätä kautta oikealle ihmiselle perille. Yritä uudestaan oikeassa elämässä!Hei, äläpä tule neuvomaan siinä.
Kirjoitin tämän TÄHÄN nyt!
Äläkä tule kuule tärkeilemään huomautuksinesi yhtään meikäläiselle!
- Anonyymi
Olet niin kaunis ja ihana. Kunpa olisi saatu olla edes pieni hetki kahden.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että epäilit usein tunteitani sinua kohtaan. Turhaan epäilit...
- Anonyymi
Yhdellekään palstalaiselle ei ole yhtään sievää, eikä kannustavaa sanaa sanottavana!
- Anonyymi
Mene sitten pois täältä!
- Anonyymi
Lähes kaikki ansaitsevat kannustusta. Eri asia, osataanko sitä ottaa vastaan.
- Anonyymi
Kuitenkin vietät täällä aikaasi ja kirjoittelet tänne.
Ihmeellistä touhua osalla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin vietät täällä aikaasi ja kirjoittelet tänne.
Ihmeellistä touhua osalla!Kuulehan laatuajan viettäjä, kannattaa varmaan pysyä poissa jos et kestä rollaavan ukon välispiikkejä sekoamatta
- Anonyymi
Kyllä tämä tästä
- Anonyymi
Sinunlaisesi kanssa voisin kasvaa ja sitoutua. Luulen, että sinulla on hyvät ihmissuhdetaidot, sellaisia ominaisuuksia joita todella arvostan.
n-n- Anonyymi
🌻...
- Anonyymi
Kivasti sanottu. Samoin ajattelen hänestä ❤️
- Anonyymi
Elä vaivu tepikseen…
- Anonyymi
Taidat tepressiivine fantasioida infernaalisen vihasi kohteen kohdalla sellaisesta yhä vieläkin kun sinulta on kaikki menny ja luulet kipeässä päässäsi että tämä vaakakuppi nääs tasapainottaa tilanteen jollain logiikalla😅
- Anonyymi
olet hirmu sievä. suukottelisin.
- Anonyymi
Mukavaa syyslomaa. Näin sinusta unta taas viime yönä. Harmi, etten näe sinua muuta kuin unissani...
- Anonyymi
Rakastan sitä herkkyyden ja rationaalisuuden yhdistelmää, mikä sinussa on.
- Anonyymi
Sä tykkäätkin tälläsistä peleistä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä tykkäätkin tälläsistä peleistä...
Peleistä en tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peleistä en tykkää.
Mistäs sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sitten?
Juuri kerroin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sitten?
Minä tykkään vaikka samankaltaisuudesta, virheistä, sammakoista, kilteistä silmistä, karpalomehusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään vaikka samankaltaisuudesta, virheistä, sammakoista, kilteistä silmistä, karpalomehusta.
Kuulostaa ihanalle 😊
- Anonyymi
Ujous on luonteenpiirre joka ei koskaan katoa täysin ainakaan jos on terve itseluottamus tärkeämpää on olla omaitsensä mitä olen vierestä seurannu ni mikään muu ei vaikuttas niin kuluttavaa olevankaan kuin esittää jotain muuta mitä ei ole
- Anonyymi
Varmasti näin.
- Anonyymi
Voisinko soittaa sinulle viikonloppuna? Olisiko se häiritsevää?
- Anonyymi
Hän ei soittaisi.
- Anonyymi
Hän kyllä voisi soittaa. Tosin en tiiä kuka oot.
Nykyään oon yksin kotona aina.
Vain elämää lohduttaa ja oli hyvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei soittaisi.
En minäkään usko siihen että hän soittaisi vuosien jälkeen. Jatkan itsekseni. Alan kohta nukkumaan. Viikko oli rankka. Huomenna saan sukulaiselta apua renkaiden vaihtoon.
Hyviin levollisiin uniin.
🙏🏻💫 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei soittaisi.
Eli häiritsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli häiritsee.
Ei tietenkään häiritse. Minähän ikävöin, ja haluaisin vaan olla hänen kanssaan. Mutta hän ei soittaisi minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään häiritse. Minähän ikävöin, ja haluaisin vaan olla hänen kanssaan. Mutta hän ei soittaisi minulle.
Miksi ei soittaisi? Voisit yllättyä.
- Anonyymi
Ei tietenkään olisi. Höpsö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei soittaisi? Voisit yllättyä.
Koska jotkut meistä inhoavat puhelimessa puhumista. Mikä tahansa muu yhteydenotto sopii paremmin.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä soittaisin, jos tietäisin että se olisi hänelle ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ehkä, mutta tuo kommentoijan kaivattu ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin että soittaa!!
- Anonyymi
Olet päättäväinen ja oikeudenmukainen. Sinulla on hyvä sydän..
- Anonyymi
En haluaisi nähdä, että olet yksinäinen. Haluaisin olla sinun kanssa.
- Anonyymi
Minulla on ollut yksinäisiä aikoja. Olen ollut yksin.
- Anonyymi
Olen, ja edelleen olen. Ei se ole seuran puutetta, vaan henkisesti samankaltaisen seuran puutetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, ja edelleen olen. Ei se ole seuran puutetta, vaan henkisesti samankaltaisen seuran puutetta.
Se ikävä kestää. Kunnes tulee täytetyksi. Minä menen nyt nukkumaan.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️ Minäkin sinun enemmän kuin mitään..
- Anonyymi
ei ole kaivattua, ja teitte taas kiusaa joten laitettiin kunnolla pahaa takaisin, hakattiin jo aamusta niitä naisia ja varmaan pian jatketaan. varmistin vielä heilurilts tohon varmasti teille pahaa ja huonoa ja kiusaa, heiluri vastasi oikein hyvää vauhtia kyllä. tämä tuo jo hyvää mieltä 😂😘 Nuku hyvin, tai noh toivottavasti koette sitä juttua ne yhtä monta vuotta, toivon todella ja teen todella kaikkeni, pienellä avustuksella että saadaan teille kaikkea pahaa. kiva varmistus että niin todella tapahtuu 😘😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Teille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teille?
Usko pois tätä emojeilla kilvoittelevan käppäukon täysin merkityksetöntä settiä on kuule vatuloitu ja vatvottu huru mycket
- Anonyymi
Sinulla on paha sydän
- Anonyymi
Sen että älä oo bimbo. Ne tekoripset voi korvata kuka vaan. Aito sinä oot parempi versio.
- Anonyymi
Hyvähyvä. Oliko tarpeeksi hyvä?
- Anonyymi
oot mun mussukka mun söpö nöpö nassukka et oo mun nallekalhuni mut voisit olla mun kaikkeni.
- Anonyymi
Käy hetkeksi lepäämään. Ei sinun tarvitse kokoajan häärätä. (tosin vaikea kuvitella sitä sinisilmänaista lepäämässä muuten kuin pakon edessä :)
- Anonyymi
Lähde menemään täältä niin palsta palautuu entisenlaiseksi. Vanhaan hyvään aikaan.
- Anonyymi
Teen niin. Lopetan tämän palstan seuraamisen kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen niin. Lopetan tämän palstan seuraamisen kokonaan.
Anonyymiin toivotukseen? Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymiin toivotukseen? Höpö höpö.
Anna ny miehen pitää dialogia itsensä kanssa sekaantumatta siihen, se rosessoi
- Anonyymi
Kyll toi hv yrittää bannata ja ajaa tiettyjä henkilöitä pois, koska häiritään hänen liiketoimia!
- Anonyymi
teitä opetetaan, älkää syökö, muistatko ja hskatko varastako. vaikka joku kirjoittaa julkaise, elää ja toimii ei tarkoita että kuuluu teidän käyttöön ja hyödyntämään ja ruoaksi teille, orjaksi. kannattaa, miettiä näitä uusille myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teitä opetetaan, älkää syökö, muistatko ja hskatko varastako. vaikka joku kirjoittaa julkaise, elää ja toimii ei tarkoita että kuuluu teidän käyttöön ja hyödyntämään ja ruoaksi teille, orjaksi. kannattaa, miettiä näitä uusille myös.
opetellaan kädestä pitäen tavoille. saako jonkun hakata jos haluaa mitä sillä on on se mitä vaan? Liityyvehkö töihin, olemukseen kotiin, sosiaalisiin taitoihin, ostoihin,taitoihin. voiko ihminen vangita sinut ja hsksya ja hyödyntää muille. opetellaan tapoja, kun moraali on hukassa niissäkin mitä ei heti voida todistaa, tekevät sitä sitten myös siten että todistetaan. saako jonkun haikara koska luulee niin erä jotkut jutut tulee siltä, saako lavastaa jotta muut pääsee karkuun. Ps. minä en sille Sussulle mitään tehnyt mutta viety sille on, ilman lupaa ja muille myös. vaikka täällä on ei ole teiltä tullutta, teillä on sairas tapa elää siinä touhussa.
- Anonyymi
Löydät toisen onnea
- Anonyymi
Ei mitään
- Anonyymi
Talvirenkaat vaihtanut jo?
- Anonyymi
voi kiitos rakas kaivattuni 🥰 mä niin toivon et oisit onnellinen 🙏 ja et sul ois turvallisia luotettavia ystäviä elämässä 🤍 saat elää elämän täynnä mahdollisuuksia ✨ rakas ystävä mä toivon sulle terveyttä 😇 iloa valoa toivoa elämään myös vaikeuksien keskellä 💖 oon elossa enää vain sun takia rakas muruseni 💝 vaikeista ajoista selvitään 🤍
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 💔🥀🎗️✨- Anonyymi
Siä oot mun luottoystävä
Muista pysyä elossa
- Anonyymi
Kaunista syksyä miehelle, jota ajattelen.
- Anonyymi
jaksamme molemmat tämän... mitä lie tämä nyt onkaan - J Llle
- Anonyymi
Olet hyvännäköinen mies. Olisi hauskaa nähdä komeuttasi. Ymmärrän kyllä, että se ei onnistu. Enää ikinäkö?
- Anonyymi
Nyt voisi onnistua jos siis haluat.
- Anonyymi
toivottavasti nähdään pian J Llle!
- Anonyymi
sunkaa aamupala vois maistua pikkusen paremmalta😘
- Anonyymi
No älä muuta viserrä muruseni 😻😽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä muuta viserrä muruseni 😻😽
kisu
- Anonyymi
Sanon heti kun nähdään: "näytät todella hyvältä tänään"
- Anonyymi
Sano!
- Anonyymi
Huristelitko ohi tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huristelitko ohi tänään?
pyörällä?
- Anonyymi
Minä haluaisin kertoa naiselle että haaveilen, että me oltaisiin yhdessä niin viattomia kuin mies ja nainen voi yhdessä olla ja rakastaisimme toisiamme loppuelämän. Mutta vain jos hän tahtoo samaa. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Minä en uskalla.
- Anonyymi
Tuota tahtoisin
Naiselta sivvusta - Anonyymi
oij että.. sun täytyy sanoo toi hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota tahtoisin
Naiselta sivvustaNiin mäkin. Sellaisen naisen jonka olisin vaan halunnut ottaa halaukseen. Siinä, välittämättä mistään mitään. Jos v ain saisin tilaisuuden.
Mieheltä sivvusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin. Sellaisen naisen jonka olisin vaan halunnut ottaa halaukseen. Siinä, välittämättä mistään mitään. Jos v ain saisin tilaisuuden.
Mieheltä sivvustaNo kirjoitusvirhe lipsahdus, en tarkoittanut V-alkuista miestä jos siihen itse kirjoitusvirheillä viittaat :)
Naiselta sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kirjoitusvirhe lipsahdus, en tarkoittanut V-alkuista miestä jos siihen itse kirjoitusvirheillä viittaat :)
Naiselta sivustaEi se mitään. En mä lotossakaan voita ikinä. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään. En mä lotossakaan voita ikinä. 🙂
Haluatko V-naista? Sivusta Vee 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oij että.. sun täytyy sanoo toi hänelle
Älä puhu toisen puolesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu toisen puolesta!
Et omista tätä palstaa, harakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kirjoitusvirhe lipsahdus, en tarkoittanut V-alkuista miestä jos siihen itse kirjoitusvirheillä viittaat :)
Naiselta sivustaTuo oli sivullinen. Täällä on paljon näitä jotka ei välitä vastaavatko toisen puolesta. Pilaavat omalta osaltaan keskustelukulttuuria. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli sivullinen. Täällä on paljon näitä jotka ei välitä vastaavatko toisen puolesta. Pilaavat omalta osaltaan keskustelukulttuuria. Mieheltä sivusta.
Hups. Olen todella pahoillani, en huomannut että sinäkin olit "mieheltä sivusta". Äkkiseltään luin vain että mieheltä. Mikään tarkoitus ei ole pilata keskustelukulttuuria, mutta tiedän mitä tarkoitat.
Mieheltä sivvummalta
- Anonyymi
aurora- täydelliset 🎶 kivaa päivää.. tanssi baby vähän💕 oot hyvin paljon mun mielessä
- Anonyymi
Joko?
- Anonyymi
Annaalli sekssi annaalli sekssi annaallisekssi
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1073711Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171960Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471747- 1041657
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4421599Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21540Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321456Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3741076