kokemuksi faster 440 ja 40hp yhdistelmästä.
minkälainen ominaisuuksiltaan fasteri on??
kertokaa kaikkea tähän liittyvää.
kiitos
faster 440
2
4648
Vastaukset
- jape
faster 440:siä on valmistettu 80-luvun alusta ja se on kokenut pieniä muutoksia aikojen saatossa. 80-luvun lopussa sitä valmistettiin muovisisustalla joka ei kuulemma ollut hyvä mm halkeili. Nykyisin siitä on luovuttu. Itselläni on vuosimalli 85 20hv yamahalla, joka siihen hieman alitehoinen (2henkeä/max 18 soluma). Vene painaa noin 180 kg kun nykyinen malli painaa 240kg, joten . Ei niin siisti kuin esim silver mutta jos karuus ei haittaa niin hyvä 40 hv on varmasti siihen hyvä. Vene on mielestäni hinta/laatusuhteeltaan erittäin hyvävalinta.
- ap
Ainakaan veneen rakenteessa ei ole huomautettavaa, Fasterit on olleet tosi tukevasti tehtyjä.
Ja muiden ominaisuuksien puolesta varmaan aivan kilpailukykyinen --hirviää lähteä pieneen keliinkin, vaikkei tuo nyt niin iso paatti ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469