Kaivattuni on tosi ilkeä

Anonyymi-ap

En halua tykätä sellaista. Tulee hyvää etäisyyttä.

18

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millon näin tapahtuu?

    • Anonyymi

      En oikein tiedä missä vaiheessa asiat alkoi mennä pieleen. Jossakin vaiheessa vain huomasin asioitten olevan minulle ilkeä yhä useammin. Eilinen juttu riitti.

      • Anonyymi

        Mitä tapahtui puhuitteko puhelimessa aamullla eilen ? Vai mitä ?


    • Anonyymi

      Tiedän yhden ilkeän ja kateellisen nais ihmisen, siksi en halua olla tekemisissä.

    • Anonyymi

      Mitä eilen tapahtu.

      • Anonyymi

        Et vastannu mitä eilen tapahtu ?


    • Anonyymi

      Ne ilkeät ihmiset kannattaa suosiosta sulkea pois elämästään. Itsellä ei ole yhtään sellaista tuttavapiirissä.

      • Anonyymi

        Taidat pitää sitä naisoletettua johon miehen provoja peilaat ihan avuttomana kun näin läpinäkyvästi neuvoskelet hänen ns yksityiselämää huseeraten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat pitää sitä naisoletettua johon miehen provoja peilaat ihan avuttomana kun näin läpinäkyvästi neuvoskelet hänen ns yksityiselämää huseeraten

        Manipuloija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manipuloija

        Selvästi. Sekottaa päätä ihan tahallaa kun ei muuta osaa.


    • Anonyymi

      Huh. Näinkö helposti pääsen eroon pitkään jatkuneesta kiusaamiskierteestä.

    • Anonyymi

      Parannat vaan mielenterveyttä kun ei olla tekemisissä. Ei tarvii sun ilkeilyä mun ominaisuuksista kuunnella. Ja sanottu että oon liian hyvä sulle. Nainen.

    • Anonyymi

      Vai että kuka on ilkeä?

    • Anonyymi

      Itse ilkimys minioineen ja kaikkineen.

    • Anonyymi

      🤣

      Mee vaan helvettiin mun elämästä, ilkeys on just sun tapasten hyötyjien varalle ladattu.

      Oon tosi kiltti ihminen, mut pirullisen älykäs joten puolustuskykyä kyllä löytyy.

      Ja kyllä nautin kun saan näyttää kynteni. Niin monet kuvittelee, et olen joku idiootti josta saa kunnon kynnysmaton koska olen hyväntuulinen ja ystävällinen. Ne on joutuneet aina nilkuttaan v..tuun mun elämästä ikuiset haavat itsetunnossaan.

      • Anonyymi

        Kiitos rehelisestövastauksesta
        Arvostan sitä... Jatka noin just
        Sivusta


      • Anonyymi

        ouuu,,tosi kova sä ;D /sivusta


    • Ettet vaan oisi luullut sen olevan se
      sun kaivattu vaik oiskin ehkä ollut joku muu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe