Noin klo 20.00 -22.00 korkeataajuinen vinkuminen muilla. Meillä kuului aika kovana. Kaikki sähkölaitteet sammutin, ei tullu niistä, myös puhelimen. Emäntä kuuli myös puhelimeen, joten latva ei ollu leviämässä, en ole koskaan ennen kuullut moista. Ei tullut myöskään tuulesta tai ilmanvaihdosta, erotan kyllä ne.
Kuuluiko eilen ?
Anonyymi-ap
7
322
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kova tuuli ja oli sähköhäiriöitä, kun välillä vilkutti valo. Ei sen kummempaa. Herkemmät laitteet voi vikaantua.
- Anonyymi
Ilmiö liittyy säärintamaan, eli tässä tapauksessa voimakkaaseen matalapaineeseen. Korkeataajuisen äänen kuulee jopa paremmin sisätiloissa, kuin ulkona. Meteorologit osaisivat selittää asian seikkaperäisemmin. USA:ssa tätä tapahtuu huomattavasti useammin ja enemmän.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Vuan jaralta tulj se iän.
- Anonyymi
Mikä siellä aiheuttaa sen ?
- Anonyymi
Mistee sieltä ?
- Anonyymi
Mulla soi kerran korva niin kovasti, että koiranikin tuijotti minua ja haukahteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138