Minua 25-vuotta vanhempi mies

Anonyymi-ap

Rakastan sinua. Niin kovin paljon.

-tunnet minut ja tiedät, että rakastan.

Tämä viesti on yhdelle ja ainoalle❤️

30

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oi

      Oot muuttunu

      Ei enää ilkeäksi

      Kiitos

      Näin on hyvä

      • Anonyymi

        Ei koske minua tämä.

        En ole ilkeillyt hänelle, enkä muille, kun en käytä tätä alustaa keskusteluun, enkä koe tarvetta ilkeillä kenellekään


        Kirjoitan joskus aloituksia, joissa puran tuntritanihäntä kohtaan. Ikävä o surullista.

        -aloitt.


    • Anonyymi

      Ohi! 10 vuotta liian vanhaa kaipaat.

    • Anonyymi

      nyt kyllä huijaat minua poloista pahemman kerran.

      • Anonyymi

        Moi huijari

        Terv sydämesi valittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi huijari

        Terv sydämesi valittu

        se oli mun koirani joskus aikoja sitten se...


    • Anonyymi

      Mistä me tunnemme?

      • Anonyymi

        Minä luulen, ettäme emme tunne. Hänen ei tartte kysellä. 🙂


    • Anonyymi

      Sittenhän mies voi olla lähes 40 tai paljon enemmänkin. Niin minäkin haluan rakastaa sinua kunpa olisit vierelläin tässä ja nyt.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa todellakin enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa todellakin enemmän.

        Jotain tällaista aavistelin.


    • Anonyymi

      Kultani taitaa olla minua n.15 vuotta vanhempi.

      • Anonyymi

        Kultasi tuntomerkki? 😶‍🌫️


      • Anonyymi

        Niin taitaa, ihana.


    • Anonyymi

      Niin ei se ikä rakkauden katsomin kostein silmin, on kuin aaltoihin piirretty viiva, rakkauden aaltojen huuhtoessa unohtuu historia, tunteiden hyökyaalto valtaa kahden ihmisen, aika ja maailma pysähtyy, on vain me kaksi, iho ihoa vasten, tunnemme lämmintä yhteenkuuluvuutta.

    • Anonyymi

      Olen ihastunut noin 25 vuotta nuorempaan naiseen, mutta en ole lähestynyt, kun en usko (?) hänen vastavuoroisiin tunteisiin enkä halua häntä ahdistaa/saattaa vaikeaan tilanteeseen.

      • Anonyymi

        Tuskin kannatta lähestyä pers`aukisena näinkin nuoreen naiseen. Rollaattorimummot saattavat olla sinun heiniäsi!
        T. Psykologi Nilsiästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kannatta lähestyä pers`aukisena näinkin nuoreen naiseen. Rollaattorimummot saattavat olla sinun heiniäsi!
        T. Psykologi Nilsiästä.

        Anteeksi, tarkoitus oli sanoa vanhaan mieheen, joka kulkee rollaattorilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kannatta lähestyä pers`aukisena näinkin nuoreen naiseen. Rollaattorimummot saattavat olla sinun heiniäsi!
        T. Psykologi Nilsiästä.

        Ei kannata aliarvioida nuortenkaan naisten henkistä tasoa. Henkisyys ei ole välttämättä ikään sidottu. Tottakai elämä kouluttaa sieluakin, mutta erot henkisyydessä ovat isot jo syntymästä saakka. Ja on todellakin eri asia pitää toisesta kokonaisuutena kun ajatella vain jotain omaisuutta. Nykyään naiset ovat itsenäisempiä ja ylpeitä siitä et voivat elättää itsensä ilman jonkun niljakkaan rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata aliarvioida nuortenkaan naisten henkistä tasoa. Henkisyys ei ole välttämättä ikään sidottu. Tottakai elämä kouluttaa sieluakin, mutta erot henkisyydessä ovat isot jo syntymästä saakka. Ja on todellakin eri asia pitää toisesta kokonaisuutena kun ajatella vain jotain omaisuutta. Nykyään naiset ovat itsenäisempiä ja ylpeitä siitä et voivat elättää itsensä ilman jonkun niljakkaan rahoja.

        Sugar daddyt on näiden "itsenäisten " naisten
        jättekiva harrastus. Kulkevat poplari levällään säikyttelemässä ihmisiä. Vanha mies rinnalla antaa henkistä tukea ja ystävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sugar daddyt on näiden "itsenäisten " naisten
        jättekiva harrastus. Kulkevat poplari levällään säikyttelemässä ihmisiä. Vanha mies rinnalla antaa henkistä tukea ja ystävyyttä.

        No huhhuh. Eiköhän se syy ole siinä että vanhemmat miehet on oikeasti miehiä eikä mitään tietokonetta ja pelikonetta hakkaavia lapsia. Viiskymppisellä on jalat maassa ja osaa vaikka mitä, monellakin tapaa. Haluan miehekkään puolison enkä mitään pikkuvauvaa.


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet?


    • Anonyymi

      5-10 vuoden ikäero ois optimi mutta jos mies on hyvin säilyny ni menee myös 15

      • Anonyymi

        Niin, harvoin se kronologinen ikä vastaa oikeaa, fyysistä ikää. On oikeastaan aika vaarallista ajatella olevansa nuori ja saattaa esim. itsensä nopeasti rapakuntoon sen vuoksi kun ajattelee et nuori elää ikuisesti.


    • Anonyymi

      Olen 56v mies, ihana naiseni on 26....

    • Anonyymi

      45v mies ja 19v nainen pareja näkee, muuallakin kuin julkisuuden parrasvaloissa.

    • Anonyymi

      En tunne henkilökohtaisesti ainuttakaan naista, joka olisi kiinnostunut huomattavasti vanhemmista miehistä. Tietysti jos ei muuta saa tai jos on hyötymistarkoitus. Tulisi sama fiilis kuin seurustelisi isänsä kanssa.

      • Anonyymi

        Minä tunnen pariskunnan joka tapasi kun nainen oli pitkälti alle 30 ja mies yli viisikymppinen. Tästä aikaa viitisentoista vuotta. Nyt ovat naimisissa ja niin onnellisia kuin vaan voi olla. Se että sinä et ole nähnyt, ei tarkoita ettei asioita tapahdu. Eiks niin.


      • Anonyymi

        Hyötymistarkoitus , juurikin näin on syy miksi ikävöidään vanhempaa isukkia.💰💵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyötymistarkoitus , juurikin näin on syy miksi ikävöidään vanhempaa isukkia.💰💵

        Itsellä haikailun kohteena itseäni parikymmentä vuotta vanhempi herra töistä ja voin vannoa ettei kyllä niillä hommilla ole mikään massikeisari enkä sitä hänestä haluakkaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe