Yritin Kuopiossa 1,5 tuntia soittaa poliisin rikosilmoitusten vastaanotto neuvontaan turhaan. Eivät vastanneet puhelimeen. Monta kertaa koitin, ja aina noin 10 min jälkeen puhelu katkesi. Puhelin vaihetteen mukaan johtuu siitä että siellä on henkilöasiakkaita palveltavana, siksi puhelu katkeaa. Ihmesyy jos puhelun sen takia aina katkaistaan. Pitää varmaan lähetä sinne poliisilaitokselle jonottamaan kipeiden jalkojeni kanssa, kun ei puhelimella onnistu.
Poliisia ei saa kiinni puhelimella.
9
266
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sitten varmaan täytyy. Onneksi siellä aulassa varmasti on penkkejä missä istuskella.
- Anonyymi
Se onkin kuin joutuisi onnenpyörän pyöritykseen kun sinne soittaa, puhelu pyörii mahdolliselta vastaajalta toiselle, yhdistetään toiselta toiselle, eikä kukaan vastaa. Joskus on puhelinvastaaja päällä vielä puoli tuntia avaamisen jälkeen.
- Anonyymi
Vihapuhe ja kirjoitukset,,löytyy aikaa ja palvelua!
- Anonyymi
Kouvolassa kun mamun numerosta tulee niille puhelu kyllä vastataan ja tullaa n 3 kappalein paikalle ..Kokemusta on
- Anonyymi
Aika hyvin, että poliisi puhelinnumerosta näkee soittajan etnisen taustan...
- Anonyymi
Nämä kamera kännykät.
- Anonyymi
Rikosilmoituksen voi nykyään ilmoittaa netin kautta.
Sen jälkeen pollarit tulee "aseet" tanassa ja täysmiehityksellä.- Anonyymi
Rikosilmoitukset menee suoraan roskapostiin.
- Anonyymi
Kaikilla ei ole nettiä eivätkä osaa edes sitä tehdä. Mikä kouvolan torvelo poliisi näin kirjoittaa.. Kerro tapettavA TORVELO MULLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984