mitä automerkkiä eniten kiuruvedellä?

Anonyymi-ap

onko kukaan seurannut mitä automerkkiä liikkuu eniten kiuruvedellä?

65

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se enimmäkseen on tätä japanilaista liukuhihna rihkamaa ja köyhän miehen Volkkaria eli skodaa valtaosa autoista mitä kylällä näkee.
      Maamme kolme laatu merkkiä BMW Audi ja Mersu on vähiten edustettuina.
      Voi olla että ihmisillä ei tänä päivänä näihin merkkeihin varaa ole.
      Joitakin Teslojakin on jo kylän liikenteessä näkynyt mutta ne vielä lienevät harvinaisia.

• Anonyymi

Ei niitä "KäsiTyönä" - erikseen tehdä, kyl ne kaikki on LiukuHihna Rihkama Tuotteita !

• Anonyymi

Minulla on uusi Lexus. En ole nähnyt tukiaisilla elävillä Kepuilla yhtään Lexusta.

• Anonyymi

Varaa olisi kyllä joku noista mainitsemistasi laatumerkeistä ostaa vaan ovat juuttaat niin kalliita korjauttaa että ajan mieluummin vanhemmalla japanilaisella liukuhiihna- autolla.
        Niitä kun ei tarvitse jatkuvaan rassata.

• Anonyymi

Se on se suomalaisia "japanilaisen liukuhihna rihkaman käyttäjiksi", ja "köyhän miehen volkkariksi ja skodaksi" merkkejä ivaaminen niitä huonosti menestyviä nikkejä. Eivät bmw audi eikä mersukaan ole suomalaisia autoja. Eikäpähän se jo hiljaisesti havaittavaksi kohonnut itä-ihmisiksi leimaamishalukaan kyseisiä auitomerkkejä käyttämisestä pontta saamiseksi tulevaisuudessakaan mitään hyvää kauppiastapaa edustakkaan.

• Anonyymi

Minä ajan Mersulla. Tankilla pääsee Naantalista Kilpisjärvellä yhdellä istumalla iso telivaunu perässä. Miten lie leikki patteriautoilla.

• Anonyymi

Kiuruveden huonoille teille olis joku ilmatyynyalus paras.

• Anonyymi

Tai hyvä jalakanen aasi!

• Anonyymi

Skodaa näkyy paljon kun ladan saanti loppui.
      On kiva katsella alaviistoon volvon ratin takaa Skodalla ajavia työläisreppanoita.
      Skoda on työläisen auto niinkuin ennen ladakin.

• Anonyymi

Mutta ennen-70 luvulla Skoda oli työttömän auto.

• Anonyymi

Veleka Volovo!ei oo sinun oma!

• Anonyymi

Se on juuri näin. Tarjoaa mahdollisuuden vähempi osaisellekkin autoiluun.
        Hyvä niin👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ennen-70 luvulla Skoda oli työttömän auto.

No joo, tuskin skodalla hyvä tulinen tänä päivänäkään ajelee.
        On todella huono Laatunen auto ollut aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri näin. Tarjoaa mahdollisuuden vähempi osaisellekkin autoiluun.
        Hyvä niin👍

Ei aivan todennut että "juurikin näin".

• Anonyymi

On ollu Audeja ym prerium autoja mutta ajelen vanhalla Transporter t4 tiiselillä kun on varmaa menoa ja pystyy itse huoltamaan,ei kiinnosta kyrvänjatkeet kun ovat niin epävarmoja kulukemaan. Tärkeintä autossa on varmuus ja huoltohelppous ei hinta ja merkki.

• Anonyymi

Minulla on Rutinoff. Kaikki katsovat kateellisena, kun cruisailen ympäri Kiuruvettä.

• Anonyymi

Se varmuus nimenomaan ja halvat huollot. Nykyautoissa tuppaa menemään muuta tonni taivaan tuuliin jos joku paikka kosahtaa.
        Näillä vanhoilla ikiliikkujilla ajaa sillä rahalla monta vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmuus nimenomaan ja halvat huollot. Nykyautoissa tuppaa menemään muuta tonni taivaan tuuliin jos joku paikka kosahtaa.
        Näillä vanhoilla ikiliikkujilla ajaa sillä rahalla monta vuotta

Iisalmessa useampi halpa huoltokorjaamo. Minulla on myös rengassäilytys Iisalmessa. Edullista ja toimii hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iisalmessa useampi halpa huoltokorjaamo. Minulla on myös rengassäilytys Iisalmessa. Edullista ja toimii hyvin.

Vianor ja Euromaster molemmat hyviä rengaspaikkoja Iisalmessa ja lyhyen matkan päässä Kiuruvedeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vianor ja Euromaster molemmat hyviä rengaspaikkoja Iisalmessa ja lyhyen matkan päässä Kiuruvedeltä.

Ostin Nokia tyres kitkarenkaat tänään autooni Vianor Iisalmesta. Loistava palvelu. Voin suositella muillekin kiuruvetisille. Pirellin kesärenkaani jäivät Vianorin huomaan talven ajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on Rutinoff. Kaikki katsovat kateellisena, kun cruisailen ympäri Kiuruvettä.

Niin ja onko olevinaan reaktio käynnistynyt DDD.

• Anonyymi

Pottukoiran BMW.

• Anonyymi

Viljo paras rengasliike ylä-savossa

• Anonyymi

Minä suosin Iisalmen Euromasteria. Ihan laadukas liike ja hyvä rengasvalikoima.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä suosin Iisalmen Euromasteria. Ihan laadukas liike ja hyvä rengasvalikoima.

Suosittelen Iisalmen Vianoria rengas kaupoista.

• Anonyymi

Automaatteja ei paljon enää tänä päivänä ole. Olisiko yksi k-kaupan seinällä

• Anonyymi

Viljo kyllä hoitaa hyvin, reilusti ja kohteliaasti esmerkiks renkaat autoon.

• Anonyymi

Joo, mutta mitä automerkkejä Kiuruvedellä liikkuu vähiten?
      Tai ei ollenkaan.
      Cadillakkeja ainakin.

• Anonyymi

No Tesloja toistaiseksi. Cadillakeja ei enää näy muutakun niitä 80-luvun malleja.
        Kasarillahan Cadillaki oli jopa suosittu automerkki Kiuruvedellä.
        Tähän suurin syy oli silloin tvssä pyörivä Ritari Ässä jota varmasti kaikki Cadillaki kuskit ovat aikoinaan fanittaneet.

• Anonyymi

Ritari ajoi kyllä pontiacilla.

• Anonyymi

Viljo on ykkönen..

• Anonyymi

lada rulettaa, ainakin 50 kpl kiuruvedellä porrää.

• Anonyymi

Kyllä Mersuja ja Bemareita liikkuu eniten, varsinkin öisin, takapotkuilla kun on niin messevää luistatella.

• Anonyymi

Tahtoo vain polliisit riisua näistä Mersun ja Bemarin rotiskoista rekisterilaput pois.
        Sanoo volvolla ajava.

• Anonyymi

Viljolle ääni 👍

• Anonyymi

Viljolle mennessä kannattaa varata aikaa pari tuntia että saa asiansa edes esille. Muuten ihan ok sinnepäin tehty kauppa...

• Anonyymi

oisko ladoja eniten kuitenkin

• Anonyymi

kerran olin liikennevaloissa niin hieno lada tuli rinnalle, tyhjäkäynnistä tiesin että pellinalla on jokin kisanokka tai viilattu motti. ripeästi kahta viivaa piirtäen tuo lada läks valoista kun vihreä vaihtui ja jäimme suu pyöreänä kumenkäryn sekaan ihmettelemään.
        kysysymys kuuluukin että oliko tuo joku lada 1200 vai 1300 moottori joka noin jaksoi polttaa gummi?
        mitä virejä on vai peräti VAKIO????
        kenelläkään kokemuksia LADOISTA??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerran olin liikennevaloissa niin hieno lada tuli rinnalle, tyhjäkäynnistä tiesin että pellinalla on jokin kisanokka tai viilattu motti. ripeästi kahta viivaa piirtäen tuo lada läks valoista kun vihreä vaihtui ja jäimme suu pyöreänä kumenkäryn sekaan ihmettelemään.
        kysysymys kuuluukin että oliko tuo joku lada 1200 vai 1300 moottori joka noin jaksoi polttaa gummi?

ladan vakiomallissa on jo hienouksia verrattuna esim samanikäiseen vaikkapa saksanseisojaan.
        4 mäntäiset jarrut keulassa,10 tuuman jarrut takana. mcperson tyylinen rallye suspension edessä vakaaja tangolla, takana nelilinkki jota ei esim mersussa ole tänäkään päivänä.
        maavara 25 cm eli katumaasturinverran.
        kuparikenno on kuuma talvella ja ei tarvii palella.
        moottorina on "kuristettu" kone, eli se kakkoskurkku ei aukee käytännössä ikinä johtuen kuristuksesta alipainekanavassa siinä kalvossa, se saadaan kyllä aukeamaan kääntämällä kello toistenpäin tai pakotetaan kurkun alipainesäädin "ylös" jolloin rupee jo sitten kumi sulamaan ja sakkoja satelee.
        nämä siis jo tonni kaks satasessa.
        tonni viissaten on jo suoraan b ryhmäläinen.

• Anonyymi

Ladan saa kammella käyntiin.
        Jakopään ketjua saa kytätä että milloin raplattaa liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ladan saa kammella käyntiin.
        Jakopään ketjua saa kytätä että milloin raplattaa liikaa.

Entä istuiko saksanseisoja kotihiirenä takapenkillä silloin somekirjoittelijoilla uutisapuna kun ukrainaan heti olisi pitänyt saksan apua laittaa ettei kolmatta biilikeskustelua tulisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiatin twincameja laittelivat ennen ladan keulille. sillä kaks litrasella TC koneella nappisilmä lata liikahti jo ihan kivasti sen kummemmin sitä virittämätä..vähän sama villitys kun aikoinaan laittelivat roverin 3.5l veekasia amazonin keulille..

• Anonyymi

Volvo veltto vetäjä

• Anonyymi

Audit ja volkkarit eniten hinausauton lavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Audit ja volkkarit eniten hinausauton lavalla.

on nuita mersujakin lavalla nähty tai tehty jopa ryttäämällä sedaneista coupe malleiksi😃😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on nuita mersujakin lavalla nähty tai tehty jopa ryttäämällä sedaneista coupe malleiksi😃😃

tos savirannankohil oli tehty yks coupe mese siististi

• Anonyymi

Veleka, vologa ja sitten tuil körttiläeselle näläkä.

• Anonyymi

toi savirannan cupee mersu oli siisti, koko kesä ihasteltiin kun ohi ajettiin.

• Anonyymi

hieno mersu oli,metrin viivottimella pakkelia vaan niin siisti tulee.
        olihan kommee mersu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hieno mersu oli,metrin viivottimella pakkelia vaan niin siisti tulee.
        olihan kommee mersu

mut mikä oli tuon viistoperän mallinimi, omg malli?

• Anonyymi

Merkistä en niin tiiä, mutta pääosin ovat niitä vanhoja loppuun ajettuja paskoja mitä vastaan siellä tulee. Jos joku vähäajettu ja uuvempi sattuu tulemaan, niin niissä on omistajana ylleensä rahoitusyhtiö..

• Anonyymi

nykyään just korttinsa saaneilla tai alle kolmekymppisillä on hienoja uusia autoja, 80-90 luvulla oli eri ,eininki.
      hyvittaa katsoa kun 18 v typykkä istahtaa uuden teslan tai m5 bemarin rattiin😅
      on teineillä palon rahhoo, hyvin kerenneet tienaamaan vaikka osa ei ole kerenny päivääkään vielä töissä käymään ja pahimmassa tapauksessa asutann kotona tai vuokralla jossakin luukussa, kato auto pitää olla millä näyttää jea jeaaa!

• Anonyymi

niin tuo näyttää olevan.
        vanhemmat vähän jeesaa autonhankinnassa ja sitten 40 ikäsinä ehkä muutetaan kilometrinpäähän kotoa niin vanhemmat ostaa talon ja sisustuksetkin siihen.

eikait siinä,antaa napanuoran venyä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin tuo näyttää olevan.
        vanhemmat vähän jeesaa autonhankinnassa ja sitten 40 ikäsinä ehkä muutetaan kilometrinpäähän kotoa niin vanhemmat ostaa talon ja sisustuksetkin siihen.

aika kippeetä meininkiä sisäsiittolassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika kippeetä meininkiä sisäsiittolassa!

Sinua nyt ei näytä ainakaan mitkään säännötkään koskevan, täydellä näytät tarkentamatta painavan edelleenkin.

• Anonyymi

Onko tuo sinun murheesi?😁kateus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo sinun murheesi?😁kateus!

kateus ja sisäsiittoisuus on jo jonkin asteen problems.
        tarvii läägärs ja ei raski ryyps kun isi kahtoo toimintaa ja äetee antaa vuan maitua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin tuo näyttää olevan.

mitä asuuko kiuruvedellä ton ikäiset pennut vielä vanhempien "taloudessa"
        mitä vit....😂😂

• Anonyymi

mutta onko omg mersussa viäntyä?

• Anonyymi

on,savirannan mesessä ehkä liikaakin näytti olleen viäntyä

• Anonyymi

Eilen kaksi mertzedes bentz autoa ajoi kylällä takarenkaat sutien, liekkö pojilla kesärenkaat kun ei 200d jaksa sutia piikkipyörillä tällä kelillä.

• Anonyymi

Turvallisissa henkilöautoissa on joustopuskurit.
      Kolarin tai muun törmäyksen sattuessa
      etupuskuri joustaa palleaan
      ja takapuskuri ristiselkään.

• Anonyymi

Aivan sama, mikä merkki,
      kun vain ei ole Rutinoff.
      Uuno Turhapuron vaimo aikoi
      ostaa Rutinoffin, jos saa lotossa
      täysosuman, mutta Uuno haukkui
      Rutinoffin lyttyyn.
      Aivan mitään tekemätön auto.

• Anonyymi

se savirannan koupe oli siisti😂😂😂😂

• Anonyymi

isolla viivottimella paklua viistoperään niin hyvännäköne omg mese ois ollu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe