Ihmiset hyvät seuratkaa sen verran naapureitanne ettei enää tuollaista sattuisi. Ja tehkää ilmoitus matalalla kynnyksellä!
Tuossakin tapauksessa oli moni kuullut pitkän aikaa että vauva itkee yötä päivää. Miksi eivät tehneet ilmoitusta?
Vauvan kuoliaaksi näännyttänyt
4
352
Vastaukset 4
- Anonyymi
Emmää ainakaan tee mitään. Olen luontaisesti omituinen enkä halua leimautua miksikään vauvakyttääjäksi.
- Anonyymi
Sanoo lapseton sinkku. ASIAAN, VELVOLLISUUS NIMETTÖMÄNÄ tehdä epämääräisistä lapsiperheistä last,s,ilmoitus. Olihan siellä jotkkut käyneet-mutta nainen ei päästänyt heitä kotiinsa ,vaikka olisi ollut selvä syy tunkeutua viranomaisilla. Viran omaisen vastuuttomitta ja ammatti taidottomuuta, YLEINEN ONGELMA MAASSAMME Usean lapsen henki olisi pelastettu oikealla lasten suojelu toimilla.
- Anonyymi00004
EI NAAPUREITA SAA HÄIRITÄ!HALLITUKSEN MÄÄRÄYS JOISSAIN PAIKOISSA!
- Anonyymi00005
Sellaista lienee ollut aikoinaan DDR:ssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493